viimeiset viis onko mukaan lähtijöitä

pitäs saada nuo viimeiset viisi kiloa karistettua tai ainakin neljä. aikaisemmis pudotin 10kg mutta jo vuoden ollut paino samassa ja nuo kohtalokkaat viimeiset kilot on jääny.
Tänään ajatteli aloittaa kaloreiden laskemisen.
oon ollu karkki lakossa kaks viikkoa ja paino tuntuu vaan nousevan kun tulee sitte syötyä jotain muuta.

elikkä lähtö olis

29.10 60.4
 
NO mä voisin sun kanssa hypätä tähän, vaikka taiadan olla jo muljuunassa muussakin pinossa :D
Multa on nyt tippunut 19-20kiloa, ja vielä se n. 5kg olis jäljellä tai oikeemmin 5-8kg en oo päättänyt vielä..
eli paino tänä aamuna 29.10 oli 63kg..
Viikonloppu meni juomapuolelle, mut nyt alkaa taas kauhee pudotus.. :)
 
Minä lähtisin mielelläni kaveriksi! Kirjoittelin yhteen toiseen ketjuun, mutta se kuivui kasaan, joten kiva olisi yhdessä tsempata.

Muutaman kilon pudotus olisi vielä tavoitteena minullakin. Neljä kiloa jos lähtisi, niin hyvä. Vajaat viisi kiloa olen jo karistellut elokuun alusta lähtien. Paino minulla tänä aamuna 60,5 kg.
 
Meillä oli 1-vuotis synttärit lauantaina, ja nuo jäljelle jäänet herkit kiusaa mua tuolla kaapissa.. Tänään sorruin jo kahvin kanssa tuorejuustokakkuun, taidan salaa syöttää nuo koirille, ettei mun tarveis niitä syödä :)
 
mulla menny eilinen ihan kalotreissa yritän syödä 1400-1500
saas nähä nyt on menny 1490 tänään älkää antako mun ahmia mitään ylimmääräistä.grrrr...
oon määki pikkasen pullaa syöny korvapuusti 200 kcl mutta tänään meni suklaata ja seon pahin pikkusen maistoin ja 100kaloria :ashamed:
 
Kiitos Snappis hyvistä linkeistä! Itse en ole ikinä kaloreita laskenut, mutta tuohan oli tosi helppo juttu, kun naputteli vaan ruokamäärät ja kone laskee valmiiksi.

Ja täytyy tunnustaa, että kyläillessä tuli mullakin tänään yksi munkki ja vähän keksiä herkuteltua :ashamed: No, nyt lähden terveelliselle iltapalalle: hedelmiä ja rasvatonta jugurttia vaan...
 
Hei, nyt potkitte mua perseelle, meillä oli lauantaina ne synttärit, sitten oltiin viihteellä, sunnuntaina toivuttiin, mutta mä en oo saanu otetta ittestäni enään sen jälkeen.. :eek: :eek: :ashamed:
Pimeekin tulee niin pirun äkkiä, et ei taho lenkille ehtiä, kun täällä mettässä on sitten sysipimeä kun on..
 
Effemia, heti huomisaamusta meillä alkaa taas "uusi elämä", vai mitä?!!! Nimittäin minäkin ratkesin TAAS, kun mies oli ostanut pakastepitsan... en vain voinut vastustaa. :ashamed: Jos sulla effemia on vielä niitä synttäriherkkuja jäljellä, niin mitä, jos pakastaisit ne vaikka vierasvaraksi?

Mitä hyviä käytännön vinkkejä teillä olisi painonhallintaan? Minulla kaiken a ja o tuntuu olevan se, että muistan syödä pieniä aterioita säännöllisesti, niin ei tule niin helposti ahmittua eikä makeanhimoa. Liikkua minun pitäisi kyllä nykyistä enemmän...
 
MUlla toi liikkuminen taitaa olla se kovin juttu, ja sitten en sais mihinkään herkkuun sortua, kun tuntuu ettei herkuttelusta tuu sitten loppua..
HUomenna tosiaan on pakko alottaa puhtaalta pöydältä, nyt aloin sellasesta crosstrainerista haaveilla, ois tälleen talviseen pimeeseen hyvä juttu, luulisin :)
JA MEIJUKAINEN, ne loput synttäriherkut lähetin tänään miehen mukanana töihin syöttäkööt työkavereilleen :LOL: :saint:
 
tuo oli hyvä konsti viedä töihin niin muut syö.
olin tuossa pari viikkoa ihan karkitta ja sitten ratkesin mutta nyt on helpompi kieltäytyä.
eilinen päivä meni ihan hyvin aaamualko niin huonosti että meni ruokahalukin.mutta toissapäivänä minäkin repesin.
tuolla kutrin sivuilla on hyvä tuo kalorilaskuri ku saa selville kalorikulutuksen.
esim mun täytyy laihtuakseen syödä vähintään 1400 ja jos en tee mitään niin kulutan kuitenkin päivässä 1700 paikkreissa taitaa olla se raj a1000kcl mutta mää kuolisin nälkään semmosella.
jos leivänki syö niin ruis leivässä ei oo kun 60 mutta jos laitat margariinia päälle niin tulee 40 lisää. tai juustoa niin vielä 40 lisää.

hitsi kun tietoa on mutta kun ei itsekontrollia.

tsemppiä tytöt jatketaan

ainiin aamulla vaaka näytti kilon vähemmän saas nähä näyttääkö vielä maanantaina
 
Snappis, mulla myös lepokulutus on noin 1400 kcl ja peruskulutus taas 1811 kcl. Kyllähän tuohon peruskulutuksenkin kalorimäärään saisin syödä ihan mahan täydeltä, kun katsoisin tarkkaan, että MITÄ syön...

Kuinkas usein te muuten käytte vaakalla? Minä en käy kuin kerran viikkoon, kun nesteet ym. saattaa aiheuttaa painonvaihtelua... niin enpähän masennu montaa kertaa viikossa. :LOL: Ja kaiken lisäksi mulla ei ole digitaalista vaakaa, niin kovin tarkkoja lukemia en siis saa joka tapauksessa mitattua.

Tuota vyötärön ympärystä olen myös kerran viikkoon mittaillut. Lukema on tätä nykyä 83 cm, eikä tunnu pienenevän millään :( No, pari senttiä on elokuusta lähtenyt. Minusta tuntuukin, että valtaosa näistä viimeisistä ylimääräisistä kiloista on juuri mahassa, vyötäröllä. Itsekuri ei riitä kotona jumppaamiseen ja ohjattuun jumppaan pääsen tosi satunnaisesti.
 
Minä voisin kans lähteä mukaan. Kiloja pudotettavana ainakin se 5kg, mielellään 7kg. Raskaudesta jäi reilu 10kg ylimääräistä ja olisi kiva päästä pikkuhiljaa entisiin mittoihin ja saada joskus vanhat farkut ja paidat päälle ilman että kiristää joka puolelta. Olen tässä yrittänyt vähän miettiä mitä suuhuni laitan ja vältellä herkkuja, mutta aina välillä tulee repsahduksia. Paino oli tänä aamuna 59,4 ja siis jos tuosta 7kg saisin niin olisin tutuissa entisissä mitoissa ja todella tyytyväinen. Imetän, joten en kovin kovalle nälkäkuurille voi alkaa, mutta aion yrittää jättää herkut pois ja harrastaa sopivasti liikuntaa. Mutta olen mukana vasta maanantaina 5pv., sillä nyt olemme vklopuksi lähdössä miehen ja vauvan kanssa pikkulomalle ja en aio miettiä mitä suuhuni laitan B) . Mutta sen jälkeen tsemppaan täysillä, että olisi jouluun mennessä edes muutaman kilon keveämpi :)
 
Tähkis, tervetuloa mukaan! Minä pidän aina punnituspäivänäni maanantaita (karu totuus aina esiin viikonlopun jälkeen!), mut mulle sopii ihan mikä päivä vaan. Ehkä se yhteinen punnituspäivä tsemppaisi entistä enemmän!
 
Minäkin haluaisin teidän mukaan!
Olen tuolla toisessa ketjussa ollut jo useamman kuukauden ja 10 kiloa sen mukana tiputtanutkin painoa. Ketju on nykyisin mun makuun liian hiljainen... Nyt ois siis viimeiset viis kiloa tiputettavana ja nyt on jotenkin tosi vaikeaa. Nyt kun on jo normaalipainoinen ja enää ei läskit tursua joka paikasta, niin on kamalan vaikeaa saada ne viimeset kilot pois. Kuitenkin ennen lapsia painoin 62-65, joten sinne tahtoisin. Nyt ois siis tavoitteena 65 kiloa. Ei mua haittaa vaikken sinne 62 koskaan pääsiskään, nimittäin muistan että sillon ei saanut syödä "mitään" B) Mittaa mulla on 171 cm ja paino nyt 70. 69 kiloon jo pääsin, mutta sitten oltiin ulkomailla 2 viikkoa ja toin sieltä sitten tuliaisena kilon :LOL:
 
Minä lähden teidän messiin kanssa! Muutama kilo kun lähtis olisin tyytyväinen , katsotaan sitten jatkot... :D
Punnituspäiväni on perjantai, koska viikonloppuisin tulee sit aina vähän herkuteltua niin tassantuu taas paino perjantaihin mennessä... :ashamed: Olipas ovelaa :LOL:
Olen ollut laiska liikunnan kanssa viime aikoina, mutta nyttemmin hurahtanut sauvakävelyyn ja vesijuoksuun niska-hartiaongelmien kanssa painiessa!

Paino perjantaina 52,5kg. (Hox pituuttakaan ei ole paljon... et kestää pudottaa vaikka pienehköltä näyttää toi luku...) Että tämmöttii... =)
 
Eihän meillä välttämättä tietenkään tarvi olla kaikilla samaa punnituspäivää. Jos kerran viikossa punnitsee, niin sama kait se vaikka se onkin eri päivä, vai mitä? Itse taidan pitää edelleen punnituspäivänä sen perjantain. Just tultiin kotiin reissusta ja on tullut syötyä ihan kamalasti.. huomisesta taas sitten jatkuu tiukempi linja. Tosin heti ensi viikolla on taas synttärit tiedossa, mutta pitää yrittää pysyä kohtuudessa. Kova halu on saada nämä muutamat kilot pois, häiritsee itseä niin paljon!
 
vko 44 29.10 60.4
vko 45 6.11 59.4

vois vaikka laittaa noiin viikottain niin saa kukanenki punnita millon itelle sopii punnitten ite maanan taina jos en muista niin tiistaina.
viikonloppu meni läskiksi. tympäsee masentaa ja paljon muuta yritän kattoa hoikkia ihmisiä jotta se itse kuri löytys.
serkku kysy joko oon laihtunu sillä olis mulle monet uudet housut ihan niittenki takia pitäs puottaa nyt ei oo kun yhdet ihmisten ilmoille sopivat eikä nekään enää kovin kauniit. seki vielä ottaa pannuun.
pitäs vissiin panna suu teipillä kiinni.
 
Onnea Snappis kilon pudotuksesta! Hieno pudotus!

Ite oon taas yrittäny palata ruotuun löysän vklopun jälkeen. Heti paljon parempi olo kun on yhenkin päivän ollu keveämmällä ruoalla. Oon huomannut, että mulle tosi tärkeää on syödä säännöllisesti. Syön 5krt päivässä ja suunnilleen aina samaan aikaan joka päivä. Jos alan syömään 6 ruoan esim. jo viideltä tai edes puoli 6 niin tulee paljon helpommin naposteltua taas ennen iltapalaa. Eli yritän syödä aika tarkkaan kolmen tunnin välein, en yhtään aiemmin enkä paljoa myöhemmin.
Saas nähä mitä puntari näyttää sitten perjantaina. Huomenna synttärit, niin aion vähän herkutella kuitenkin sen kunniaksi, vaikka kostautuukin varmasti lukemissa. Tällä viikolla pääsen taas liikkumaanki kun on tuo flunssa nyt selätetty. Kovin paljon ei voi kyllä toivoa tältä viikolta, vkoloppu oli niin älytöntä syömistä, että paino nousi varmaan ainakin kilon. No, jos pääsisi siihen samaan 59,4 mikä oli viime pe niin voisi siitä lähteä taas alaspäin.
Tsemppiä ja itsekuria kaikille =) !
 
Mulla on tiistai punnituspäivä.
Nyt on viikon saldo -100g Puntari näytti aamulla lukemaa 69,9 eli juuri karvan verran alle seittemänkympin :D Meinaa kyllä olla niin vaikeaa nyt. Kai tämä syksyn synkkyyskin jotenkin ajaa herkuttelemaan... Nyt on kyllä pakko jostain saada uutta puhtia, että oisin joskus tavoitteessa. To-ma mennään lasten kanssa mummolaan, kun mieskään ei ole kotona. Mitäpä me yksinään täällä isänpäivää vietettäis. Mummolasta kyllä tulee aina tuliaisina muutama sata grammaa :/ Mutta jospa nyt saisin sen syömisen kompensoitua lenkkeilyllä, kun kerrankin ois lastenhoitajia yllin kyllin. Juokseminen on nykyisin mun suosikkilaji ja kun se on alkanut niin hyvin kulkemaankin. Poppi vaan soimaan mp3-soittimeen ja tossua toisen eteen :)
Miten teillä on nuo BMI:t?? Mulla nyt 23,6
 
vko 44 60,5 kg, vyötärö 83 cm
vko 45 60,5 kg, vyötärö 83 cm

Mukava, kun on uusia tullut joukkoon! Tervetuloa lypy ja orjatar!

Eilen kävin vaakalla ja lukema sama kuin viikko sitten. Mutta en ole pettynyt, päin vastoin, sillä viikonloppuna oli minullakin kohtuutonta mässäilyä. :ashamed: Onnittelut teille, jotka olette saaneet painoa alaspäin!

Arvelin, että minä alan tilittää teille täällä kaikki herkutteluni, niin jospa se hillitsisi tätä touhua... eli tämän päivän syntilistani on neljä palasta suklaata suklaalevystä ja perunasalaattia, tosin kevyt sellaista. Eli ei mene nyt ihan putkeen. :/ Mutta eilen illalla kävin kyllä jumpassa ja hiki irtosi, joten siitä itselleni plussaa.

Tähkis, mulle myös nuo säännölliset ruoka-ajat ovat tosi tärkeät. Minäkin syön viisi kertaa päivässä, kolmen tunnin välein.

Lypy, minulla painoindeksi on nyt 22.4, mutta haaveilen pääseväni samoihin mittoihin kuin ennen raskautta... mission impossible?
 
Tuntuu olevan monelle tuo viikonloppu sellainen kompastuskivi... Hiukan lohduttaa... =)

Anoppilassa meni viikonloppu, ja tuli hiukan syötyä. :ashamed:
Mut ennen ku repsahti niin se laihdutus läsähti pitkäksi aikaa. Nyt osaa jo ajatella et huomenna päivä uusi. :D

Pariin päivään en ole juuri liikuntaa harrastanut, mut jos tänään jaksais sauvakävelylle tai polkisi stepperiä. Tsemppiä kaakille!

Ja mun BMI 24,3.Palataan! :D
 
Meijukainen! Tuo voisi ollakin hyvä keino, kun laittas tänne päivän syömiset. Jos tulisi vähän katsottua mitä syö.

Oli leipomispäivä. En kehtaa tähän laittaa monta pullaa ja suklaapalaa on tänään mennyt napaan :ashamed:
Vois ainakin viikolla laittaa ylös ku viikonlopulle olen luvannut itselleni herkutella...
Hmmm...pitääs miettii... :D
 

Yhteistyössä