Hakutulokset

  1. H

    Phil & Teds rattaiden tilaaminen?

    niin tässä oikea osoite: http://www.pingpong-online.de/osc/index.php?cPath=1
  2. H

    Phil & Teds rattaiden tilaaminen?

    Rahti on ilmainen kyseisessä firmassa yli 300? ostoissa. Näköjään hinta on nyt sportille sisaristuimella 579 -5% -3%. Eli 533? toimitettuna. tuplasadesuoja 33?, Uv-suoja 33?...
  3. H

    Phil & Teds rattaiden tilaaminen?

    Tilattiin siis Saksasta, ja kun vetoketjun kiinnike lähti irti, niin lähettivät postissa uuden. Ei mitään ongelmaa. Suosittelen lämpimästi!
  4. H

    Phil & Teds rattaiden tilaaminen?

    Sellaisesta firmasta kuin pingpong. www.pingpong.com. Maksettiin rattaista sisaristuimella ja tuplasadesuojalla 550?. Se oli silloin halvin mitä löytyi. Ilmoitetusta hinnasta sai vielä lopuksi lisä-alea 3% kun maksoi luotolla. Toimitusaika oli ilmoitettua pidempi, n. 5-viikkoa. Kaverit toi...
  5. H

    tietääkö joku

    voiko lääkkeet aiheuttaa ilmavaivoja? Syön selkäkipuihin lihaksia rentouttavaa sekä voimakasta kipulääkettä ja mahassa ilma kuplii ja pierut ovat suunnattomia, voiko olla lääkkeistä johtuvaa?
  6. H

    Vauvan pissa haisee

    En halua pelotella, mutta meillä hajun syyksi paljastui pissatulehdus, joka on vauvalla vakavasti otettava juttu.
  7. H

    Paikkakunta - PINO! :)

    Keuruu :wave:
  8. H

    Tuoksut alapäässä

    Sama täällä, joutuu alapesulle ja pökysnvaihdolle monta ketaa päivässä, ja just että farkutkin sitten löyhkää kummalle...
  9. H

    Pissa haisee - oire mistä?

    saattaa olla pissatulehdus!! lääkäriin ja pissanäyte labrassa. nopsasti vaan, ettei tulehdus pahene, jos sattuupi se olemaan! meillä aikanaan käski lastenlääkäri tarkkailla pojan pissan hajua, ettei vaan pääse pissatulehdus yllättämään (oli munuaisongelmia, ja piti seurata tilannetta kotona ja...
  10. H

    Pimsloora

    Eiköhän tuo ole normaalia!!Toisilla valkovuotoa tulee runsaammin, toisilla vähemmin...Ja joillaikin onnekkailla ei ollenkaan! Itselläni jo 10 vuotta olleet pikkuhousunsuojat päivittäisessä käytössä, juuri tuon valkovuodon takia \|O Tosi ärsyttävää!!
  11. H

    Tiistai tiimi

    Tuo jumppapallo voiski toimia..siinä sivussa hyppiä pallon kans,ku katsoo tv:tä....taidanpa heti huomenna käydä hakeen...Onko niitä muuten erikokosia? miten osaan ottaa oikkeen kokosen,jos niissä semmoset on??? :wave:
  12. H

    Tiistai tiimi

    :wave: Olen seurannut näitä juttuja ja nyt sitten itekki päätin kertoa hieman omaa tilannetta. näin minulla lähti synnytyksen jälkeen kilot:1,5 viikossa 1 kg poissa. Mutta nyt olen huomannut,että paino ei enään laskekkaan niin nopeeta,jos ollenkaan. Olen myös huomannut sen että lihasta on...
  13. H

    Onneks ei enää tartte synnyttää!!

    Lapsluku täynnä,ei enää synnytyksiä minulle,kiitos.Aikansa kutakin. :D
  14. H

    Keskuspölynimuri vai ei ?

    \ Taisit kokeilla huonoa ja vanhaa mallia :laugh: Tiedätkö että vanhat pölynimurit on myös painavia ja ikäviä raahata ympäri asuntoa.Helposti tulee kolhuja huonekaluihin.Yläkerran portaissa ei tarvitse raahata imuria ja ei tule kolhuja portaisiin.Älä Kylvä pölypunkkeja asuntoosi :whistle:
  15. H

    Hien haju pois, tietääkö kukaan

    Vaatteista en tiedä millä hien hajun saa pois mutta keinoja hikoilun ja hajun hillitsemiseen on. Hyvä aine on Bats voide ja sitten on tuo Absolut Torr.
  16. H

    YÖKASTELUN HOIDOSTA

    Kannattaa myös seurata lasten vessakäyntejä päivällä, vähintään kolmen tunnin välein pitäisi käydä pissalla. Se saattaa vähentää tai jopa lopettaa yökastelun. Yli neljä vuotiaat kun osaavat jo pidättää hyvin, eivätkä aina malttaisi sitten kesken leikkien käydä pissalla ja sitten yöllä onkin...
  17. H

    onko normaalia???

    juu,mulla sama juttu raskauden aikana. Mutta onkohan nyt raskauden jälkeen hormoonit vielä enempi sekaisin.Ku nyt tulee kirkasta pahanhajuista vuotoa. Lopputarkastuksessa ei näkynyt mitään tulehduksia yms...Luulin päässeeni vaivoista,ku raskaus loppu,mut ei,niin ei :headwall:
  18. H

    tupakoivia odottajia??

    Ensimmäistä ku odotin,niin polttelin myös "hermosavuja". Mutta lopulta se jäi kokonaan poijes.(pitää ottaa ittiä niskasta kiinni) Nykyään en polta olin minä raskaana tai en.(oluen merkeissä hiukan) Onhan se tosi,että lapsesta ei heti välttämättä huomaa,että äiti on polttanut,mutta kouluiässä...
  19. H

    lasten suusta :)

    :laugh: voi hyvänen aika..kyllä noi lapset on aika hyviä sanoistaan! meillä on lapsilla vaan tullut noita perinteisiä: nämä jutut tyttöni kerto eräälle vanhalle muorille linja-autossa. Isillä kasvaa hiuksia jalassa ja äitillä näyttää peppu pellehermannin pepulta! Muori tuossa tilaanteessa...
  20. H

    Sukkahousut pojalla

    En olisi kovinkaan huolissani tuosta jutusta. Tuon ikäiset pojat ihannoivat kaikkea kaunista vaikka kavereiden kanssa ollaan "kovia" poikia. Meidän poika leikkii kotona barbeilla yhdessä siskonsa kanssa mitä ei ikimaailmassa tunnustaisi tehneensä kavereilleen. Ehkäpä poikasi on katsonut miten...

Yhteistyössä