Pimsloora

Kertokaa kuuluuko tuolta värkistä tosiaan aina tulla jotakin pihalle, siis vuotoa, kirkasta, kokkareista, valkoista tai jotakin? Tuntuu ettei mene päivääkään ettei sieltä jotain tule pihalle, haiseekin imelältä, yäk :x
Vai onko mulla joku ikuinen tulehdus meneillään?
 
Eiköhän tuo ole normaalia!!Toisilla valkovuotoa tulee runsaammin, toisilla vähemmin...Ja joillaikin onnekkailla ei ollenkaan!
Itselläni jo 10 vuotta olleet pikkuhousunsuojat päivittäisessä käytössä, juuri tuon valkovuodon takia \|O
Tosi ärsyttävää!!
 
Tervehdys!

Kuulkaapas ystävät, suosittelen ostamaan apteekista esim. sellaista kuin Lactal. Uskoisin olevan siitä teillekin apua. =) Emättimen ph-arvon kohoaminen voi aiheuttaa hajua ja ärsytystä. Toi on oikeesti hyvä tuote ja onhan niitä muunkinlaisia, mutta tosta voin puhua omasta kokemuksesta. Rohkeesti vaan kysymään apteekintädiltäkin neuvoa, tai sitten ostatte suoraan tuota Lactalia. Paketissa on 7 putkiloa ja maksoi jotain 17 euroa, mutta eipä kannata tässä kohtaa alkaa kitsastelemaan. Minä en pettynyt tuotteeseen vaan sain kauan kaipaamani avun! =)
 
Hei. =)
En mä oo ainakaan joutunu uutta pakettia ostamaan tuota Lactalia, enkä sitäkään käyttäny "yhteen putkeen", eli niitä seitsemää putkiloa het perätysten. Mut useana iltana kumminkin laitoin nukkumaanmennes.

Kai sä oot jo ostanu sitä? =) Kannattaa kokeilla! =)
 
syitähän voi olla monia. ovulaation aikaan vuoto voi olla myös runsaampaa.hygieniasta sen verran et tiedäthän et värkkiä ei kannata pestä saippoalla kuin kerran viikossa.se lisää kuivumista ja sitä mukaan hiiva tulehduksen riskiä.
 
Lactal hankittuna, oottelen kuiteski menkat veke ensin, ettei valu vuodon mukana suotta enempi pois. Vaikka ohjeessa sanottiinkin, että voipi käyttää niidenkin aikana, en kuiteskaan taho.
Kiitti avusta!
 
Tere! No hyvä, että on ostettuna! Toivottavasti on apua.
En mäkään menkkojen aikana oo laittanu, vaikka vois laittaa. Aattelen samoin kuin sä, että valuis turhaan pois. En usko, että olis semmosta tehoa, jos veriseen "värkkiin" sitä pruuttais...
No, peukku pystyssä täälä sulle, että saat avun ongelmaas. =)
 

Yhteistyössä