Phil & Teds rattaiden tilaaminen?

Eilen just katselin netistä noita rattaita. Me tilattiin aikoinaan ne babylandista Ruotsista, mutta siellä ei näyttänyt niitä enää olevan.
Oletko miettinyt jos ostaisit rattaat käytettynä esim Ruotsista. Siellä on liki kaikki vaunut Tukholman alueella tosi hyvin pidettyjä ja ihan kohtuu hinnoilla myyvät sisarisuimineen ja muine lisukkeineen. Jos kiinnostaa niin katso blocket.se

Eilen illalla syötin vaan googleen hakusanaksi tuon phil & ted ja sain muutamia saitteja joissa luvattiin joulukuun aikana tilaaville rahti ilmaiseksi.
Toki sitten voit tilata Eu:n ulkopuolelta esim suoraan Uudesta Seelannista valmistajalta jolloin tuotteen hinta itsessään on varsin edukas, mutta täällä päässä joudut sitten maksamaan alv:t ja mahdolliset tullit.

Mitä mallia olet miettinyt, ihan sitä classicia, sportia vai jotain muuta ?
Eilen vaan katselin ko valmistajan kotisivuilta ja ne sportit on paremmat kuin classicit varsinkin jos kyseessä on taapero ja vauva. Ja sitten oli ne pari muuta vaihtoehtoa vielä lisäksi. Tsekkaa se miten moneen eri asentoon sen varsinaisen vaunuosan istuimen saa laitettua...classicissa vain kolmeen ja sportissa oli heti 1-2 asentoa lisää.
Meillä on classicit ja ollaan tyytyväisiä.

Ja muistaakseni Helsingissä Lauttasaaressa Vaunuaitta myy näitä rattaita eikä hintakaan ole paha. Siis oli ihan pieniä eroja hinnoissa ulkomailta tilattuihin ja sitten ois ns takuupaikkakin Suomessa.
 
en ole niin miettinyt... meille tulee noin vuosi eroa lasten kanssa et sit varmaan olis tuo sportti parempi... Mikäs tuo lauttasaaren paikka on? Onko nettisivuja? Minkäs hintaisia siellä on?
Olen ulkomaiden sivuja katsellut ja sieltä miettinyt tilausta kun on halvemmat kun suomessa :) Oletko ollut tyytyväinen vaunuihin?
 
tässä vaunuaitan linkki: http://www.vaunuaitta.fi/tuotteet/tuplarattaatja-vaunut/philteds/

Jos jaksatte ja pystytte niin menkää käymään tuolla Lauttasaaressa niin saatte katsella ja testailla noita rattaita. Tai sitten soita sinne ja kysy hintoja. Muistelen, että silloin pari vuotta sitten kun ostettiin meidän classicit niin hintaerot oli aika pienet verrattuna babylandin hintoihin. Päädyttiin silloin tilamaan Ruotsista koska sieltä rattaat toimitettiin kotiin asti 6 arkipäivän aikana. Vaunuaitta ei pystynyt toimittaan silloin nopeasti, koska aloittivat vasta ko merkin maahantuontia.
Mutta tosiaan, muistelen että rattaat ois olleet jotain 570e, sisaristuin 120e, lämpöpussi 90e, kantokassi 90e, tuplasadesuoja 49e ja tupla- uv/ötökkäsuoja 49e. Sitten ostettiin vielä se lentolaukku rattaille joka maksoi jotain 80e.

Mutta olen ollut todella tyytyväinen rattaisiin ja ennen kaikkea siihen keveyteen jolla liikkuvat ja kääntyvät pienessäkin tilassa.
Mutta jos nyt ostettaisiin niin ostaisin nuo sportit...niissä saa sitä sisaristuintakin kahteen asentoon. Silloin pari vuotta sitten ei ollut muuta kuin classicit.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalle-Puh:
pitää mennä käymään ja kokeilemaan!!
kiitos kovasti avusta ja neuvoista. Olen englannista katsonut ja sieltä saisi aika halvalla rattaita :)
mut sit tuleeko ne perille vai ei niin on iso kysymys....
Niin ja sit jos tuleekin joku maanantaikappale niin se takuun kans pelaaminen....
Mutta tosiaan, katsoin vielä tuolta vaunuaitasta niin siellä oli molempiin malleihin laitettu kaikki hintatiedot ja ei ole hinnat nousseet sitten pariin vuoteen.
 
Vauva-lehden keskusteluissa on paljon tietoa ko rattaista http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p_state=normal&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=3&_forum_WAR_perhe_action=viewThread&_forum_WAR_perhe_forumThreadId=1012518228

Vaunuaitan lisäksi PikkuHurmuri myy Phil&Teds-rattaita, meidän P&T Vibe-mallin rattaat haettiin PikkuHurmurista (muuttanut Tikkurilasta Keravalle) PikkuHurmurin asiakaspalvelu on mielestäni paljon parempaa kuin Vaunuaitassa.....
 
logge: millainen toimitusaika Pikku Hurmurilla oli Phil and Teds -rattaisiin? Oliko lisävarusteita hyvin saatavilla ja/tai tilattavissa? Sadesuoja, kantokassi, lämpöpussi, lisäkassit sivuille?

Meillä mietinnässä Phil and Teds rattaat. Pääkaupungin alueella asutaan, joten kokemuksia Vaunuaitasta ja Pikku Hurmurista Phil and Teds -rattaiden ja lisävarusteiden myyjänä voi laittaa... (myös privana jos ei halua kirjoittaa tänne sivuille).
 
Sellaisesta firmasta kuin pingpong. www.pingpong.com. Maksettiin rattaista sisaristuimella ja tuplasadesuojalla 550?. Se oli silloin halvin mitä löytyi. Ilmoitetusta hinnasta sai vielä lopuksi lisä-alea 3% kun maksoi luotolla. Toimitusaika oli ilmoitettua pidempi, n. 5-viikkoa. Kaverit toi Jenkeistä tullessaan. Maksoi siellä siasristuimella 350?. Ja malli siis sport.
 
Ahmuttarelle laitettu yv

Sport-mallia saa Saksasta halvemmalla ihan niinkuin Haisuli laittoi, mutta Vibejen hinta ei kauheesti eroa Suomen hinnoista. Englantilaiset kaupat, joista Vibejä sai halvemmalla, eivät saa enää myydä Suomeen
 
Lara83
Mekin ollaan mietitty että tilattais ulkomailta Sportit sisaristuimella. Katselin englannin hintoja ja tosi edullisilta vaikutti (Sport+Sisaristuin+tuplasadesuoja) vain 339 puntaa ja koska punnan kurssi on niin alhaalla niin olisi vaan reilu 340 euroa.
Meillä asuu englannissa tuttuja, ja oonkin miettinyt että jos he lähettäisivät rattaat tänne ku kerta mikään firma ei enää suomeen toimita.. En sitten tiedä miten paljon niin ison laatikon postitus enkuista maksaa...
Täytyy varmaan harkita tuota pingpongiakin.
 
heippa,

huomasin että huutonetissä joku myy noita Phil & Teds sportteja ihan kohtuu hintaan.
Ja sama ilmoitus näyttää olevan vauvan osta ja myy-palstalla.
Joten jos ette ole ehtineet vielä tilata niin kannattaa harkita noita...ilmon mukaan ovat uudet jne.
 
englannista jotka toimittaa p&t rattaita suomeen, toiseen tulis postarit 38 puntaa, mikä tosiaan ei ole paljon kun vertaa rattaiden hintoja suomen ja saksan nettikauppojen hintoihin! Tilasin omani, voin kertoa toimitusajan kunhan kärryt saapuvat =)
 
Lara83
Hei Takku, mistä tilasit? Paljonko tuli kokonaissummaksi? Mä pyysin jo kaveriani tilaamaan ne mulle kun sain joka paikasta saman vastauksen etteivät toimittaisi Suomeen ollenkaan. Sä sait kyllä edulliset postikulut, en tiiä vielä yhtään että paljonko meillä tulee maksamaan. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ELLEN77:
Mä tilasin Sportit viime viikolla kantokassilla ja sisaristuimella Englannista Two left feetistä.
Kokonaissummaksi tuli 409 eur toimituskuluineen.
Toimitusajaksi arvioivat 4-5 viikkoa.
Tossa on jo hinta enemmän kuin kohdallaan. Tosin toimitusaika on aika pitkä. Mutta hinta on hyvä.
 
onko sinulla takku83 tai joku muu asialle vihkiytynyt tietoa mahdollisista veroista tai tulleista...lisätäänkö täällä Suomen päässä siis vielä jotain tuohon summaan? Itse pähkäilen juuri tuon kanssa.
 
Hei,
itse tilasin syksyllä pramwolrdistä mutta eivät tosiaan enää toimita Suomeen. Hintaan ei tullut postituskulujen ja ilmoitettujen hintojen lisäksi mitään extrakuluja.

Tuosta two left feetistä olen valitettavasti kuullut vain huonoa - tai siis, yksi tuttuni menetti rahansa, vaunuja ei ikinä tullut, sai kuitenkin luottokunnalta rahat takaisin ja toinen sai taistelun jälkeen rahansa takaisin mutta ei ikinä vaunuja. Näin on myös kirjoitettu vauva-lehden saitilla - näemmä Ellen77 oli kirjoitellut sielläkin eli olet varmaan tietoinen tästä. Toivotaan, että sinulla on asian suhteen hyvä tuuri ja saat vaunut.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hilla79:
onko sinulla takku83 tai joku muu asialle vihkiytynyt tietoa mahdollisista veroista tai tulleista...lisätäänkö täällä Suomen päässä siis vielä jotain tuohon summaan? Itse pähkäilen juuri tuon kanssa.
Jos tilaat Eu-alueen sisältä niin ostoksista ei tule veroja tai tulleja. Mutta jos tilaat esim jenkeistä tai uudesta-seelannista niin sitten napsahtaa lisämaksuja. Laita tullille sähköpostia ja kysy...muistaakseni siihen tulee per tuote 22% maksuja päälle ja jotain muuta.
 

Yhteistyössä