Hakutulokset

  1. P

    hyvä raskauslaskuri

    Kun jotkut on kyselly niistä raskausviikoista.. En osaa linkittää :ashamed: mut hyvä rv laskuri löytyy sivulta www. perhekerho. net sieltä kun valitsee VANHEMMILLE ja sitten Raskaus, Odotus & Synnytys ja sitten Oulun synnytysklinikan Raskauskiekko Sieltä itse aina käyn tarkistamassa...
  2. P

    + Punkkari kiittää ja kumartaa +

    :hug: Nyt näyttää siltä että tämä punkkari pääsee siirtymään tuonne "odotus"-palstalle. Tänään testattu plussat kotona ja terppakeskuksessa. Nyt vaan toivotaan parasta, 10.4 pääsen ekan kerran lääkärin vastaanotolle, katsovat sitten onko kaikki niinkuin pitääkin. (kohdunulkopuolisesta...
  3. P

    prrkele

    nyt katkee joku verisuoni päästä!! Minä oon lauantaista asti ihmetelly kun menkkoja ei tuu.. testejäkin oon vähän väliä taas tehny, ja ENHÄN MINÄ TIETENKÄÄ RASKAANA OLE, menkat vaan vähän myöhässä. Aloin jo innostua kun noi munanjohtimetkin saatiin auki, ja menkat muuten aina niin säännölliset...
  4. P

    munanjohdinten aukiolotutkimus nukutuksessa

    on nyt tehty. Lupasin kertoo miten meni.. Eli hyvin! Ei tukoksia, ainakaan enää. Nyt talveen asti ollaa vaan ja yritellään.. Jos ei mitään tapahdu, niin sitte lääkärille taas. Kysyin vielä lääkäriltä oliko ne ollenkaa tukkeessa, (et onko vika nyt ollu siellä vai onko vielä jtn muuta) ei osannu...
  5. P

    mitä tapahtuu?

    mulla nyt se aukiolotutkimus nukutuksessa olis tiistaina edessä. Niin kertokaa pliis joku et mitä sen jälkee? Oon ihan pihal.. :o Enkä malttais odottaa. Epäilen että ei ole kumpikaan puoli auki, niin lääkärikin meinas, mut haluaa kattoo vielä. ja lääkäri siis on puhunu että keinohedelmöitys olis...
  6. P

    MOI! Kysymys laparoskopiasta..

    ...että onkos tuttu toimenpide? Mulle olis nyt tarkotus tehdä laparoskopia, kun hereillä ollessa ei saatu ihan varmuutta et onkos munanjohtimet tukkeessa vai ei.. Toinen puoli melko varmast ihan tukossa mut toisesta ei varmuutta. Niin että, kuulin huhua et saattais tukkeumat aueta...

Yhteistyössä