prrkele

nyt katkee joku verisuoni päästä!! Minä oon lauantaista asti ihmetelly kun menkkoja ei tuu.. testejäkin oon vähän väliä taas tehny, ja ENHÄN MINÄ TIETENKÄÄ RASKAANA OLE, menkat vaan vähän myöhässä.
Aloin jo innostua kun noi munanjohtimetkin saatiin auki, ja menkat muuten aina niin säännölliset.

Tää on niiiin epäreiluu et minä meen nyt takapihalle tupakalle ja itkemää. :'(
Se onkin viisasta!, ku oon elokuun alusta asti kuitenkin yrittäny lopetella tota röökiä, töissä vaan poltellu harvoin. :headwall:

Että näin mukava viikonalku tällä kertaa :'( Toivottavasti muilla parempi!

Huhhhuh, oli pakko purkautua vähän<br><br>
 
:hug:
Paitsi lapsettomuushitin niin myös tupakan kanssa taistelevana ymmärrän täysin! Olinpa jopa monta vuotta polttamattakin aikana jolloin vauvahaaveet oli vasta kaukana tulevaisuudessa (missä meidän lapsi on kyllä edelleen). #&%?$!* sitä elämään terveellisesti jos kerran terveellinen elämä ei tuo lasta. Kun kerran kaiken maailman tervakeuhkot on onnistuneet siihen pisteeseen, että kulkevat tuolla mahat pystyssä niin olen antanut luvan itselleni polttaa jos todella haluan ja jos todella nautin tupakasta. Viime aikoina olen pystynyt pitämään sen noin kerran kahdessa viikossa, jolloin menee sitten muutama kerralla. Ja ah kun on hyvää! :D

Toivottavasti kiertosi tasaantuu pian.

Tsemmpiä :heart: :wave:
 
Itselläni siirtyi menkat viikolla eteenpäin aukiolotutkimukset jälkeen. Ilmeisesti sinullakin se vaikuttaa. Ja samat fiilikset oli silloin itsellä... Ja tais olla samat selviytymiskeinotkin... (polttelen satunnaisesti, usein menkkojen alettua tekee mieli; todella yllättävää).
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.09.2006 klo 19:15 vieras kirjoitti:
Itselläni siirtyi menkat viikolla eteenpäin aukiolotutkimukset jälkeen. Ilmeisesti sinullakin se vaikuttaa. Ja samat fiilikset oli silloin itsellä... Ja tais olla samat selviytymiskeinotkin... (polttelen satunnaisesti, usein menkkojen alettua tekee mieli; todella yllättävää).
Siis se aukiolotutkimus varmaa teki tän?! Onko sulla muuten säännölliset menkat? Mulla nimittäin on, (suunnillee tiedän aina kellon ajanki monelta alkaa :D ) Ja nyt siis pari päivää myöhästy.
Ja kyllä minäki tän satunnaisen polttamisen annan itelleni anteeks, ennen meni n.aski päivässä, nyt pari tupakkaa viikossa.
(Ja senkin tiedän et jos lähen baarii ni sitte tulee poltettua, mut ei kai sekää maailmaa kaada..)
 

Yhteistyössä