mitä tapahtuu?

mulla nyt se aukiolotutkimus nukutuksessa olis tiistaina edessä. Niin kertokaa pliis joku et mitä sen jälkee? Oon ihan pihal.. :eek: Enkä malttais odottaa.
Epäilen että ei ole kumpikaan puoli auki, niin lääkärikin meinas, mut haluaa kattoo vielä. ja lääkäri siis on puhunu että keinohedelmöitys olis sitten ainoa vahtoehto, niin mitä käytännössä sit tapahtuu seuraavaksi?
Meillä siis molemmat muuten ok, mulla vaan nuo munanjohtimet tukkeessa(?)

Ja käsitin että tossa tutkimuksessa niitä ei auki kuitenkaa saatais, laparoskopiassa kuulemma on mahdollista, mut sitä mulle ei ainaka viel tehdä. Mut jospa joku osais valaista asiaa ja pelastaa mun päivän, ku täällä tiistaita panikoin ja muutenkin stressailen.
Nimim. viikko ilman tupakkaa, vaikuttaiskohan asiaan :kieh: :D
 
MOi=)

Meillä aivan samassa tilassa...eli ainut "vika" on mun johtimet jotka eivät vedä eli ei mene nesteet läpi..
aukiolotutkimus on mulla edessä vasta 18.1.07 jos ei peruutusaikoja tule...jotenkin mulla on kyllä kovin positiivinen asenne että tulee, no tuolloin viimeistään...

Kauanko jouduit oottamaan aikaa tuohon ko tutkimukseen ja missä päin käytte hoidoissa?

meillä kanssa sanottiin että varmsitetaan nyt tuolla mutta tuskin selviää mitään uutta että koeputkihedelmöitykseen sitten..
uskomatonta että noin sama=)

me ollaan siis tyksissä hoidossa, ollaan 25/27 vuotiaita=)

 
niin valitettavasti en siis osaa sen enempää kertoa mitä tuossa tapahtuu, itse tiedät varmasti sen minkä minäkin joten jos joilllain on tuosta kokemusta niin kertokaahan meille=)

tsemppiä vaan "punkkari", kyllä se hyvin menee :hug:
 
Nyt menen Helsinkiin, olikohan paikan nimi "Felicitas". Ollaan siis yksityisellä hoidossa. Maksaa tietyst enemmän mut ei jonoja. Meidän kotipaikkakunnalla ei tollasta nukutus toimenpidettä tehdä, joten ne lähetti mun tiedot sinne helsinkiin, ja soitin 1.8 ja sain ajan kahden viikon päähän, eli ylihuomiseks. Pitää sitten ilmotella tänne miten meni :)
Kiva kuulla (siis ei kiva mut ymmärrät varmaan mitä tarkotan) et jollain muulla ihan sama tilanne. Minä oon 23v ja mies on 29.
 
aika nopeeta tosiaan yksityisellä pääsee......

miten paljon nää tein yksityishoidot sitte on maksanut....?

ku mitä kattelin ni netistä löyty aika kalliita hintoja....

tosin, eipä monien kuukausien/vuosien odottelukaan hyvältä tunnu..

ja kyllä mä tiedän mitä tarkotat tolla "kiva kuulla" ;)

tosiaankin ilmoita sitten millasta oli!

 
Oiskohan noin pari sataa per kerta menny, jos en hurjast valehtele.. Mut meillä on niin hyvä, kun mun työpaikan sairaskassa maksaa osan takasin. Miehen työpaikan oma ei maksa. En tiedä kuinka pitkälle näihin tutkimuksiin voi sairaskassasta rahoja saada takaisin.. Tai kai tutkimuksista saa mut ei ite hoidoista(?)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.08.2006 klo 21:02 punkkari kirjoitti:
Oiskohan noin pari sataa per kerta menny, jos en hurjast valehtele.. Mut meillä on niin hyvä, kun mun työpaikan sairaskassa maksaa osan takasin. Miehen työpaikan oma ei maksa. En tiedä kuinka pitkälle näihin tutkimuksiin voi sairaskassasta rahoja saada takaisin.. Tai kai tutkimuksista saa mut ei ite hoidoista(?)
.. nii sitä tuossa tarkotin vaan et jos työpaikalta löytyy sairaskassa, niin kannattaa ottaa selvää korvaako tutkimuksia. Kuitenkin isomman osan sieltä saa kun mitä KELA korvaa..
 
Minulle tehtiin tuo tutkimus kesäkuussa nukutuksessa. Käsitin, että tuon tutkimuksen yhteydessä tehdään myös mahdolliset korjaukset.

Minulla ei ollut tukkeessa eikä mitään kiinnikkeitä. Käytännössä tuon jälkeen diagnoosiksi annettiin monirakkulaiset munasarjat ja sitä mukaa sain sitten lääkkeet (tuota ennen olin saanut jo clomit ja terot).

Tuo operaatio ei ole kovinkaan kummoinen. Kannattaa täältä palstalta lueskella jo olemassa olevia ketjuja ja muiden kokemuksia niistä ;) Itsekin muistelen useampaankin kohtaan kirjoittaneeni :D

(Ja miksi sinun mahdollisia tukkeita ei saisi korjatuksi? Eikös se tutkimus tehdä juuri siksi, että jos jotain voisi tehdä..)

EDIT. Jos operaatio tehdään lähetteen kautta naistenpolilla niin se ei maksa kuin polimaksun. <br><br>
 

Yhteistyössä