Hakutulokset

  1. V

    Temperamenttinen ihminen

    Ap on oikeassa. Sanaa käytetään väärin ellei sen käyttöön sisälly myös se kuvaus minkälaisesta temperamentista puhutaan. Pelkkä sana ei kerro mitään.
  2. V

    herranjumala!!!! naapuriimme muutti ihkaelävä white trash-perhe!

    Meilläkin asuu naapurissa White trash poppoo, ovat vuokralla paritalossa, ja toinen poppoo vuokralla vanhassa omakotitalossa. Rajähtäneen näköistä porukkaa, vaikka ilmeisesti ulkonäkö on kuitenkin tärkeä (lävärit, tatuoinnit, muuttuvat hiusmallit ja värit). Runsas alkoholin käyttö ja röökin...
  3. V

    Haha ajelin pilden ja kun tulin suihkusta mies oli jo nukahtanut

    Vuodessa tonni perseen trimmauksen :D en tiedä, mutta minua naurattaa tämä.
  4. V

    Haha ajelin pilden ja kun tulin suihkusta mies oli jo nukahtanut

    Käykö joku oikeasti 3 viikon välein viidellä-seitsemällä kympillä poistattamassa pimppikarvojaan jossain hoitolassa? Hä? Entä onnistuuko tuo sokerointi itse tehtynä, vai onko mahdotonta? Höylääminen on kyllä pahinta. Itse olen miehen sähkökoneella suristellut joskus (luvan kanssa) ja...
  5. V

    Psykiatri: pyllylle taputteleminen parantaisi ilmapiiriä

    Olen joskus ollut se viehättävä nuori neiti, ja voin sanoa täydellä varmuudella että he kärsivät eniten näistä kaksimielisistä "vitseistä" ja käpälöinnistä. Ja ei, se ei ole yhtään hauskaa kun äijät tunkee iholle ja jotkut naiset sitten vielä alkaa siitä hyvästä sorsia! Sairasta paskaa! Ja jos...
  6. V

    Vastaanotot täyttyvät miehistä, jotka epäilevät penistään pieneksi Mikropeniksen rajat on selvillä!

    Miehet käyneet vauvapalstoilla vähän speksejä hakemassa ja nyt huolissaan lääkärille
  7. V

    Paras tapa keskeyttää yhdyntä?

    Sillai että huudahdat kesken yhdynnän vaikka että "Ei hitto perunat kiehuu yli!" ja ryntäät keittiöön siitä hippulat vinkuen, ja jäät sitten sinne vähin äänin vaikka ruoanlaittohommiin muina naisina kyllä se mies jonkin ajan kuluttua hoksaa että siltä kerralta keskeytyi jo...
  8. V

    Tukea Päivi Räsäsen rintavaon rypyille!

    Kaunis todellakin ja fiksu myös. Uskonnollisuus ja sen säännöstö pilaa paketin.
  9. V

    Poliisi etsii mamua murhan yrityksestä ja törkeästä tuhotyöstä epäiltynä

    Höh, en ole mielestäni rajakki. Minulla ei sinällään ole maahanmuuttoa vastaan mitään, olen itsekin asunut ulkomailla (Afrikassa vieläpä, huh huh!). Mutta pitäisi todellakin vähän miettiä minkälaista väkeä haluamme maahamme muuttavan. Kaivataan järeää NIMBY-asennetta.
  10. V

    Multa leikattiin tänään laskeuma. Haluatko kysyä jotain?

    Minullepa tuli ponnistusvaiheessa. (Samoin kun episitomia ja repeämät. Haavan parantuminen ja istumattomuus kesti kuukausia, ja parantunut alapää ei todellakaan ole entisensä mutta se on jo toinen tarina.) Vaivat eivät korjaannu koskaan ja ovat joka päivä läsnä tavalla tai toisella. Sektiolla...
  11. V

    Multa leikattiin tänään laskeuma. Haluatko kysyä jotain?

    Kieltämättä se yksityisen nihkeys yllätti. Mutta voivat varmaan käytännössä valita hommansa ja tämä nyt jäi niiden ulkopuolelle. No olen itse väsynyt ja turtunut koko hommaan, hoidan niitä joka päivä lopun ikääni ja harmittelen että sektiolle olis päässyt vähemmällä. Otahan ap. kunnon...
  12. V

    Multa leikattiin tänään laskeuma. Haluatko kysyä jotain?

    Oletko päässyt jo kotiin?
  13. V

    Multa leikattiin tänään laskeuma. Haluatko kysyä jotain?

    I hear you! Minulla tuli ekasta pahat ulkoiset peräpukamat. Koska ne eivät vuotaneet eivätkä tulehtuneet, olivat vaan helvetillisen kipeät pitkään (pari vuotta on off) ja jäivät iäksi (nykyään jo tyhjähköjä helttoja) niin ei hoideta! Kävin yhdellä yksityiselläkin, mutta siellä sama juttu ei...
  14. V

    Poliisi etsii mamua murhan yrityksestä ja törkeästä tuhotyöstä epäiltynä

    Täällä ilmoittautuu rassssisstti!!! Kun luin ekan klikkiotsikon jossa ei ollut edes kuvaa, niin mietin että jaaha, oisko joku muukalainen yrittänyt polttaa exänsä. No muukalainenhan se oli tietysti! Vielä puuttuu tieto yrittikö jotain naista polttaa vai menikö arvaus siltä osin pieleen.
  15. V

    Multa leikattiin tänään laskeuma. Haluatko kysyä jotain?

    Tsemppiä toipumiseen. Itsekin joudun avustamaan usein (en aina) välilihaa painamalla, että pökäle pullahtaa pihalle. En ole tiennyt että tätä voisi jotenkin hoitaa. Näkeekö gyne tarkastuksessa tällaista vaivaa? Ei tästä itselleni kyllä haittaa ole, niin kauan kun kädet taipuu. Oliko tuo vaivasi...
  16. V

    Minkä ikäiselle on ok käyttää tekoripsiä ja stringejä?

    Ei minkään ikäiselle.
  17. V

    Raskaana rv 12+5 ja mies ei haluakkaan lasta

    Pidät toki lapsen, mutta mitä tehdä tuollaisen miehen kanssa? Haluatko sitten edes olla hänen kanssaan, kuulostaa kyllä sen verran kummalliselle tuo hänen tapansa suhtautua raskauteen. Minä en pystyisi pitämään henkilöä enää minään tuollaisen jälkeen... Vaikka miehellä mieli muuttuisi myöhemmin...
  18. V

    Antti Rinne ei tiedä natsien pelastaneen Suomen itsenäisyyden kesällä 1944

    Antti Rinne on muutenkin jokseenkin pihalla.
  19. V

    Miksi kukaan synnyttää alateitse?

    Samaa mieltä ap.n kanssa. Terveisin pari kertaa alakautta synnyttänyt, eikä olis kannattanut!
  20. V

    Palstapersu, pidä tauko

    Mikä kuluu puhki? Vaikeneminen on hiljaista hyväksyntää. Ja onhan noita aiheita niin hel**tisti mistä kertoa ja keskustella.

Yhteistyössä