Multa leikattiin tänään laskeuma. Haluatko kysyä jotain?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Luin joskus noita annettuja jälkihoito-ohjeistuksia. Millaiset neuvot sinulle annettiin? Toisille oli ohjattu ettei tyyliin pariin kuukauteen saa istua ollenkaan ja toisille ei oltu sanottu mitään
Aika alkeellinen ohjepaperi on. Nostelua nyt ei 5 viikkoon. Istumista ei kielletty, mutta sitä en nyt pysty tekeen ollenkaan. Eikä kyykistelyä kielletty yms. Luin jonkun muun sairaalan ohjeet ja siinä oli paljon enemmän eritelty.
 
vierailija
Kieltämättä se yksityisen nihkeys yllätti. Mutta voivat varmaan käytännössä valita hommansa ja tämä nyt jäi niiden ulkopuolelle. No olen itse väsynyt ja turtunut koko hommaan, hoidan niitä joka päivä lopun ikääni ja harmittelen että sektiolle olis päässyt vähemmällä.

Otahan ap. kunnon kipulääkkeet yöksi että saat unta ja parane pian! Toivon koko sydämestäni että paranet ja vaiva jää taa.
Miksi arvelet että sektiolla olisit päässyt vähemmällä? Mulle tehty 2 sektiota, ei alatiesynnytyksiä ja kamalat pukamat. Ne voi tulla raskaudesta, eikä synnytyksestä.
 
vierailija
Miksi arvelet että sektiolla olisit päässyt vähemmällä? Mulle tehty 2 sektiota, ei alatiesynnytyksiä ja kamalat pukamat. Ne voi tulla raskaudesta, eikä synnytyksestä.
Jos jo raskaudesta saa isot, nii et osaa edes kuvitella minkä kokoiset ne on kun vielä synnytät siihen päälle. Tunnin ponnistusvaiheen jäljiltä mun pukamat oli kuin puolikas tennispallo työntyneenä ulos peräpäästä. Palautu ne takas sisään vaikken ikinä uskonut.
 
Miksi arvelet että sektiolla olisit päässyt vähemmällä? Mulle tehty 2 sektiota, ei alatiesynnytyksiä ja kamalat pukamat. Ne voi tulla raskaudesta, eikä synnytyksestä.
Minullepa tuli ponnistusvaiheessa. (Samoin kun episitomia ja repeämät. Haavan parantuminen ja istumattomuus kesti kuukausia, ja parantunut alapää ei todellakaan ole entisensä mutta se on jo toinen tarina.) Vaivat eivät korjaannu koskaan ja ovat joka päivä läsnä tavalla tai toisella.

Sektiolla (onnistuneella) olisin aivan varmasti päässyt vähemmällä.
 

Yhteistyössä