Psykiatri: pyllylle taputteleminen parantaisi ilmapiiriä

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Hyi hitto mikä idiootti.
En todellakaan halua, että joku ällöttävä typerys ohimennessä taputtelee pyllylle.

Ja jos joku tulisi tisseillä läpsimään minua naamalle, varmaan refleksinomaisesti vetäisin turpaan.

Vanha sanonta siitä, miten psykiatrian pariin hakeutuvat ne, joilla itsellä on nuppi sekaisin, saa taas vahvistusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Mistä näitä Jyrkejä kömpii esiin? Olen varmaan eri sukupolven mies, kun mulle seksuaalisuus ja työelämä eivät ole koskaan kuuluneet yhteen. Ei tulisi niin pieneen mieleenkään taputella töissä ketään takapuolelle, enkä halua että minuun kosketaan... ei edes se kaunis kesätyötyttö. Ne ei vain yksinkertaisesti kuulu yhteen; seksuaalisuus ja työ. Jos mä kiihotun työpaikkafantasioista, niin niitä mä teen siinä samassa kontekstissa missä piiskaleikkejä ja sitomistakin.

Siinä olen eri mieltä näiden #meetoo-tyyppien kanssa, että vähän kaksimieliset vitsit kuuluu moneenkin työpaikkaan ja hyvä niin. Ne piristää arkea, kunhan niiden suhteen ei mennä yli. Jos joka päivä joka huumori on persejuttuja, niin sekin alkaa tympimään. Tiukkapipoisuutta en silti kannata. Mutta fyysinen koskemattomuus pitää säilyttää.
 
vierailija Seepra
Kerran, kun menin ekaa päivää duuniinn, joku insinööri planntu taputteli mua eteisaulassa takapuoleen. Vetäisin sitä laukulla otsaan. Olin silloin jo melkein valmis DI . Siihen loppui taputtelut, enkä kertaakaan kuullut tytöttelyä. :ROFLMAO:
 
En halua, että työyhteisöni jäsenet koskevat minua. Olen hyvin tarkka siitä, kuka saa minuun koskea. Jo ne pakolliset eläkkeelle- jäämis halaamiset ovat tuskallisia, yleensä tarjoankin vain kädenpuristuksen. Se, että joku tulisi ilman lupaa läiskimään perseelle, nostaisi melkoisen paskamyrskyn.
 
r0s
Justhan oli joku tutkimus, että persuksen läimiminen parantaa verenkiertoa ja aktivoi lihaksia. :ROFLMAO: Tavallaan taputtelu ois siis terveysteko.

Mutta. Mulla ainakin lonkka on sellaisessa kuosissa että yllättävä, pienikin taputus tai tönäys persukseen tai alaselkään saattaa aiheuttaa sen että rojotan lattialla. Ja ellen, niin refleksit toimivat yhä ja taputtelija saa nyrkistä.

En kannata.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Olen joskus ollut se viehättävä nuori neiti, ja voin sanoa täydellä varmuudella että he kärsivät eniten näistä kaksimielisistä "vitseistä" ja käpälöinnistä. Ja ei, se ei ole yhtään hauskaa kun äijät tunkee iholle ja jotkut naiset sitten vielä alkaa siitä hyvästä sorsia! Sairasta paskaa! Ja jos kovin alkaa itseään puolustaa niin tiukkapipon leima otsaan PAM.

Helppo jonkun ruman äijän on toivoa lisää tällaista hassuttelua, eihän se häntä liikuta mihinkään suuntaan. Kauniit ja nuoret (ja naiset ylipäätään naiset) siitä kärsii eniten.
 
En löysää.
Nämä jyrkin kaltaiset vanhat huru-ukot ymmärrettävästi haluavat palata menneeseen, jolloin limaiset setämiehet saivat vapaasti taputella nuoria neitoja pyllylle, mutta se ei vain ole hyväksyttävää.
En halua, että työyhteisöni jäsenet koskevat minua. Olen hyvin tarkka siitä, kuka saa minuun koskea. Jo ne pakolliset eläkkeelle- jäämis halaamiset ovat tuskallisia, yleensä tarjoankin vain kädenpuristuksen. Se, että joku tulisi ilman lupaa läiskimään perseelle, nostaisi melkoisen paskamyrskyn.
Justhan oli joku tutkimus, että persuksen läimiminen parantaa verenkiertoa ja aktivoi lihaksia. :ROFLMAO: Tavallaan taputtelu ois siis terveysteko.

Mutta. Mulla ainakin lonkka on sellaisessa kuosissa että yllättävä, pienikin taputus tai tönäys persukseen tai alaselkään saattaa aiheuttaa sen että rojotan lattialla. Ja ellen, niin refleksit toimivat yhä ja taputtelija saa nyrkistä.

En kannata.
Olen joskus ollut se viehättävä nuori neiti, ja voin sanoa täydellä varmuudella että he kärsivät eniten näistä kaksimielisistä "vitseistä" ja käpälöinnistä. Ja ei, se ei ole yhtään hauskaa kun äijät tunkee iholle ja jotkut naiset sitten vielä alkaa siitä hyvästä sorsia! Sairasta paskaa! Ja jos kovin alkaa itseään puolustaa niin tiukkapipon leima otsaan PAM.

Helppo jonkun ruman äijän on toivoa lisää tällaista hassuttelua, eihän se häntä liikuta mihinkään suuntaan. Kauniit ja nuoret (ja naiset ylipäätään naiset) siitä kärsii eniten.
Palstan naiset ovat kiitettävän suomalaisia. Jos joku teistä olisi työskennellyt edes Ranskassa, voisi kokemus(ja asenne-?)maailma olla toisenlainen. Tämäkin aihe paljastaa, kuinka teoreettisia puheet monikulttuurisesta työyhteisöstä ovat. Eri kulttuurit suhtautuvat toisen ihmisen koskettamiseen hyvin eri tavoilla, samoin naisen ja miehen keskinäiseen asemaan. Sukupuolten tasa-arvo on pohjoismaisen kulttuurin ihanne - ei kaikkien kulttuurien.

Miten muuten miehen pitäisi suhtautua (yleensä vaihdevuosia lähestyvien) naisten taputteluun? Käytännössä paljoa vaihtoehtoja ei ole, pitää hyväksyä, oli taputtelija minkälainen hikoileva kurppa tahansa.
 
r0s
Palstan naiset ovat kiitettävän suomalaisia. Jos joku teistä olisi työskennellyt edes Ranskassa, voisi kokemus(ja asenne-?)maailma olla toisenlainen. Tämäkin aihe paljastaa, kuinka teoreettisia puheet monikulttuurisesta työyhteisöstä ovat. Eri kulttuurit suhtautuvat toisen ihmisen koskettamiseen hyvin eri tavoilla, samoin naisen ja miehen keskinäiseen asemaan. Sukupuolten tasa-arvo on pohjoismaisen kulttuurin ihanne - ei kaikkien kulttuurien.

Miten muuten miehen pitäisi suhtautua (yleensä vaihdevuosia lähestyvien) naisten taputteluun? Käytännössä paljoa vaihtoehtoja ei ole, pitää hyväksyä, oli taputtelija minkälainen hikoileva kurppa tahansa.
Otat tavaksi läimäyttää takaisin edes katsomatta kuka taputtelee. Toimii, kokemuksella. Tai ellet halua fyysisesti käydä käsiksi niin ärjäise "vittuako taputtelet".

Aina ei kannata olla hienovarainen.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Palstan naiset ovat kiitettävän suomalaisia. Jos joku teistä olisi työskennellyt edes Ranskassa, voisi kokemus(ja asenne-?)maailma olla toisenlainen. Tämäkin aihe paljastaa, kuinka teoreettisia puheet monikulttuurisesta työyhteisöstä ovat. Eri kulttuurit suhtautuvat toisen ihmisen koskettamiseen hyvin eri tavoilla, samoin naisen ja miehen keskinäiseen asemaan. Sukupuolten tasa-arvo on pohjoismaisen kulttuurin ihanne - ei kaikkien kulttuurien.

Miten muuten miehen pitäisi suhtautua (yleensä vaihdevuosia lähestyvien) naisten taputteluun? Käytännössä paljoa vaihtoehtoja ei ole, pitää hyväksyä, oli taputtelija minkälainen hikoileva kurppa tahansa.
Se on hyvin todennäköistä, että kulttuurilla on oma osuutensa tässä kehityksessä. Kyse ei ole kuitenkaan tasa- arvosta, vaan siitä, etten tykkää kosketella vieraita ihmisiä.
 

Yhteistyössä