Hakutulokset

  1. P

    MARRASKUUN 2012 masuasukit <3 *kesäkuussa*

    Hei kaikille!!! Meillä ois la 22.11 ja kolmas ois tulollaan...takana on 2 keskenmenoa. Synnäri on Oys.
  2. P

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Syyslaulu: teretuloa Jääräpää: :heart: onnea paljon Ovis tekee tuloaan,tissit kipeenä,,,mitä se tarkottaneekaan sitte ;)
  3. P

    onko meitä täällä paljonkin?

    Täällä on myös,,,km:sta kohta vuosi aikaa :/
  4. P

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    :attn: Miut saa laittaa tuonne haaveissa kolmas =)
  5. P

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Kitikat :hug: Tillukas : :hug: juu,,,kierrot edelleen ihan sekaisin vaikka kohta vuosi tulee täyteen,,,joka toinen kierto on ihan hirvee ja joka toinen kuukausi menkat on ihan häräntappo meininkiä,,,mutta jospa se alkais vähä tasottumaan ku sais tuota painoo vähä pois. Mikä on kyl aika...
  6. P

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Tillukas olen pahoillani :'( enkä halunnut kommenteillani mitään pahaa,,,
  7. P

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Moi kaikille ,,,kevät aurinko paistaa,,,alkaa taas mieli virkoamaan,,,elikkä jos taas tohtis alkaa remmiin mukaan... Elikkä Piijuska,km 5/09 , kp 3/28...moni onki jo siirtynyt tuonne plussanneisiin :heart:
  8. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN TALVIPINO

    Hei vaan kaikille! en oo jaksanu piiiitkiiiin aikoihin olla täällä,,,pahamieli koska laskettu aika jota koskaan ei tullutkaan oli ja meni,,,en oo jaksanu haaveilla vauvastakaan vaikkakin se kaipuu on koko ajan sydämmessä,,,antaa ajan nyt kulua ja ku sais nostettua itsensä tästä suosta. Paljon...
  9. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    Kyllä mä voin pysyä listoillaki =) ehkä tää tästä taas iloksi muuttuu,,,yritetään kuitenki kokoajan mutta ajattelin kokeilla toista lähestymistapaa,,,olen muka olevinaan laskematta kiertoja ;)
  10. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    hei vaan kaikille!!! Mä nyt pidän vähä taukoa palstailussa,,,kp2 menossa,,,syysmasennusta tai jotain,,,yritys jatkuu mutta ei nyt oteta paineita,,,ei jaksa taas oikein uskoo mihinkään,,, plussia teille kaikille ja ootte aivan ihania kaikki,,,haleja myös niitä tarvitseville :hug:
  11. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

    He kaikille! Tervetuloa uusille ja :hug: Paljon onnea kaikille plussanneille ja haamuilijoille :flower: Reissu heitetty ja takaisin kotona,,,luulin että hukkaan meni tämäkin ovis,mutta kotona tikutin plussan siis ovisplussan tänään ja aioin sen hyödyntää,,,eka kertaa tikutan ku oireet...
  12. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    kp 1,,,ovistikut ja r-testit tuli postista jotenka uuteen nousuun vaan =)
  13. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Tää lähtee nyt osteleen valmiiksi ovistikkuja ku ei oo ollu kahteen kiertoon mitään selviä ovistuntemuksia,jotenka olen varma että täti tulee sieltä,,,haluan varmuuden että miten se ovis sitten mahtaa tullakkaan,,,
  14. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Mahdotontako ja viirukissa: Tervetuloa vaikkakaan tänne ei oo kiva joutua Onnea sennille :heart: :flower: Ihan mielettömästi plussia tullu,,,liekkö kesällä ollu merkityksensä :whistle:
  15. P

    Raskaus oireiden katoaminen

    Mä pidän peukkuja että siellä ois kaikki hyvin :hug: Jos huonosti käy niin varmasti laittavat heti alulle sen homman,mä asun täällä pikkukylällä niin kesti sen takia ja se neuvolatäti oli unohtanu sen lähetteen laittaa eteenpäin (näin meillä) Raastavaa se oli ja on edelleen mutta aika...
  16. P

    Raskaus oireiden katoaminen

    Mulla oli itellä sellainen tunne että se oli nyt siinä ja olin jo valmistautunu siihen että sykettä ei löydy,vaikkakin itku tuli siellä neuvolassa. Raskausoireet sillä viikolla paheni ja väsytti kauheasti mutta sen lopullisen neuvolan jälkeen ne oireetki sitte melkeen parin päivän sisällä loppu...
  17. P

    Raskaus oireiden katoaminen

    Tiedän että viikko on pitkä aika odottaa tietoa siitä että onko pieni elossa :hug: Itselläni ensimmäisessä varhaisultrassa ei sykettä näkynyt ja sitten sain ajan vkon päähän että katotaan uudestaan. Pienen kehitys oli loppunut vkolla 7+4. Voimia sinulle odottamiseen ja muista että se sykekki...
  18. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Aivan mielettömästi onnea plussanneille :flower: Paljon haleja sitä tarvitseville :hug: Olen käyny lueskelemassa tekstejä mutta en oo jaksanu kirjotella,,,maan mahtavin flunssa ollu päällä ja nyt lääkekuuri,,,tässä kierrossa yritys nolla ja muutenkin mieli taas jossaki lattian rajassa...
  19. P

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    onnea plussanneille siis aivan ihanaa ku niin monet on plussannu :hug: antaa toivoa meille muillekki =) Tervetuloa uusille,täällä saa jakaa tuntemuksiaan ihan vapaasti on: Ovis muka menossa,aivan päin pyllyä kaikki tuntemukset taas,,,ei mitää selviä oireita. Taidanpa sitten minäki tilata...
  20. P

    Te jotka kokeneet keskenmenon, oliko raskaus oireeton?

    Minulla loppui oireet vasta viikkojen päästä siitä ku vauva kehitys oli loppunut 7+4 :(

Yhteistyössä