KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Tervetuloa Piijuska takaisin. :flower:

Muoks. Tervetuloa myös sinullekin kitikat3. :)

Muistaako kukaan mikä oli normaalisti todennäköisyys tulla raskaaksi yhdestä kierrosta? Mä en tiedä mistä, mutta mulla on mielessä, että se olisi 25%: todennäköisyys. Jos se oli tuo, niin onko tuohon laskettu myös hipaisut ja kaikki?

Mä löysin netistä juttua raskausoireista: http://infertility.about.com/od/copingwithinfertility/f/feelingpregnant.htm
Tuolla sanotaan, että raskausoireet johtuisivat hormoneista ja etenkin progesteronista, kun keho valmistautuu mahdolliseen raskauteen. Mitä olette mieltä väitteestä? Itse voisin tuon väitteen uskoakin. Nimittäin ovulaatiosta on mulla aikaa 1-2 päivää ja nyt jo nännit ärsytettäessä kasvaa isommiksi kuin ennen ovulaatiota. Ja tiedän hyvin ettei se ole minkään maailman raskausoire oikeasti. :) Hormoonit vaan temppuilee ja tuon mukaan se kuuluisi normi kuukautiskiertoon.
 
kyllä kaipais niitä parempia uutisia tähän pinoon taas, nyt kun alkaa oleen niin aurinkoinen ja ihana kevätsää :) haleja ja jaksamisia kaikille :hug:

omaa napaa pikasesti. alkaa hermot meneen näitten vuotojen kanssa. ennen menkkoja oli vuotoja ja nyt taas. miten tässä voi edes ovuloida jos jokavälissä vuotaa.. pari päivää sitten pupuiltiin ja heti seuraavana päivänä tuli vuodot takaisin :( no, muutaman viikon päästä tulee parin kuukauden hommailutauko, jos vaikka vuodot jäis pelkkiin kuukautisiin silloin..
 
Piijuska ja kitikat,Tervetuloa ja pahoittelut :hug:

Mulla kans nyt alkanut tää positiivinen asenne karista...alan tunnistamaan samoja fiilareita mitä oli ennen esikkoo... jokaisen raskaanaolevan noteeraa jne. Katkeruus nostaa päätään... Mut eihää täs viel kauaa oo yritetty,joten täytyy pitää lippu korkeella.

Toivon kaikille plussatuulia ja et kukaan ei jäis ilman nyyttiä loppujenlopuiks :heart:

Meil kone irti piuhoista ja akku alkaa simahtamaan.... palaan myöhemmin asiaan ajatuksella :wave:
 
Aivan vain ON:aa tulin tänne kirjoittelemaan... On ollut muutaman päivän jotenkin niin mieli maassa tämän kaiken tiimoilta. Olen kauheasti miettinyt keskenmenoani ja tuntuu että suru siitä nostaa uudelleen päätään. Se tuntuu vieläkin niiiiin epäreilulta. Mietiskelen että mikä raskausviikko nyt olisi ja millainen masu olisi jne...
Tiedän että ei saisi piinata itseään mutta minkäs teet. :'(
Sitten ottaa niiin päähän tämä kun niitä menkkoja ei sitten koskaan tullut! sitä menkkakipuilu ( tai jotain siihen suuntaan ) oli sen viikon verran, ja sitten loppui. No, päivien mukaan ei niitä menkkoja olisi pitänyt tullakaan vielä, mutta oireet kun oli niin innostuin. :ashamed:
Memmu86 taisi kärsiä noista pitkistä kierroista? Mulla on ollut myös aina kauhean pitkät ja epäsäännölliset kierrot ( n.35 - 50 vrk ) ja joskus ovat jääneet välistäkin. Sekin on nyt aiheuttanut stressiä kun haluaisi päästä pian uuteen raskautumisyritykseen, ja kun ei nyt tiedä yhtään milloin menkat tulee ( varsinkin nyt keskenmenon jälkeen voi kroppa olla muutenkin aika sekaisin ).
Ei pitäisi ajatella niin paljon näitä asioita! Se nyt ei ainakaan auta mihinkään. TIEDÄN. On vain jotenkin niin surullinen ja turhautunut olotila.
Oliko tässä jo tarpeeksi valitusta? :ashamed:
Jaksuja kaikille kovasti! :hug:
 
happihyppy En ole käynyt koskaan lääkärissä, kun ei nuo pitkät kierrot ole koskaan ennen vaivanneet. Olen ajatellut että "tulee kun tulee". Nyt ei sitten olekaan niin yhdentekevä juttu enään... :/ No, odottelen nyt muutaman viikon ja jos ei ala vuotoja näkymään, menen sitten viimeistään lääkärin juttusille. Jos jotain selviäisi ja saisi nappeja vaivaan. :)
 
Katjahei onnittelut ovis plussasta :flower: ja BM on sulla ihana mies kyllä =)
Kitikat3 ja Piijuska tervetuloa ja toivotaan todella pikaista käyntiä.

Täälä vetelee kp 22 ja ovistestiin ei plussaa tuu, eipä taida siis koko ovulaatioo tässä tullakkaan. Tikussa on nyt 6 päivää putkeen ollut saman vahvunen viiva, selkeä viiva mutta ei kuitenkaan plussan vahvunen (ainakaan siis ohjeiden mukaan). Mitenkähän se noin kauan samassa pysyy..?... Limat joo lisääntynyt hiukan ja kohdunn. on edelleen ylhäällä, auki ja pehmeä... mitä se on ollu jo hyvän tovin.
plussatuulia ja tsemppiä kaikille!!! :)
 
Piijuska ja kitikat pahoittelut ja :hug: sekä tervetuloa mukaan

Jee, pakko hehkuttaa et vuoto tais tänää loppua (vihdoin ja viimein) kun aloitin tuon toisen lääkkeen :attn: . Nyt kun näin hehkutan niin huomenna vuodan taas :ashamed:

Taffo kyllä ne menkat sieltä tulee kun ovat tullakseen =)

Plussatuulia ja iso :hug: teille kaikille
 
Hei taas kaikille :)

Tervetuloa uusille :hug: ja tosiaan, olkoon visiittinne lyhyt :)

Täällä havaittavissa samaa mielialaa kuin muuallakin ilmeisesti: ärsyttää, ottaa päähän ja ei tästä kuitenkaan mitään tuu. ÄRGH!

Onko täällä kuinka monella ollut haamuoireita, ts. keskenmenon jälkeisissä kierroissa ollut ihan selkeitä raskausoireita ilman raskautta. Olen jotain lueskellut näistä, kun on ollut oviksesta eteenpäin jatkuva etova olo ja muutenkin samantyyppisiä oireita kuin raskaanaollessa. Ilmeisesti siis tämmöisiä voi olla ihan siihen keskenmenoon liittyen, eikä vain mielikuvituksen aikaansaannoksia :kieh:

Ainiin, ja kiertopäivistä siis: ovisplussa tuli torstaina, eli ovis tapahtunut varmaan noin lauantaina (illalla oli vahvimmat tuntemukset). Limoja ei ollut tässä kierrossa nimeksikään, joten saas nähdä, tuskinpa kaikki oli vielä niin kunnossa että olisi tärppiä saatu. Mutta että odotellaan :)

Tsempityksiä kaikille! Toivottavasti tämä tästä vielä iloksi muuttuu, ihan kaikille :)
 
Huomenia

Täsä jos jotain positiivista pitäis etsiä niin menkkaturvotus on ohitse ja paino on kuin onkin laskenut taas liikunnan myötä, jospa tässä tällä viikolla pääsis uudelle kymmenluvulle, jolle olen koittanut päästä jo ainakin sen 6vuoden ajan :LOL:

kp taitaa olla 7 menossa ja ukkoa uhkailin tuossa et kohta saa antaa sit joka toinen päivä, naureskeli toinen ja eiköhän ukkokin oo mukana ole :D taitaa olla lapsenkaipuu miehelläkin ja kun ne tuloksetkin nyt saatiin pojista niin ei ole mitään estettä raskautua uudelleen :heart:
 
Kätsy Itselläni on ollut jokaisen km jälkeen haamuoireita seuraavassa kierrossa.

Piijuska En minä ainakaan sinun sanoistasi loukkaantunut. Olen pahoillani, jos tulkitsit niin.

kitikat Tervetuloa joukkoomme kirjavaan.

ON Plääh. Kaiken muun pläähin lisäksi onnistuin jotenkin pilaamaan sienikastikkeen (suppilovahveroista) ja nyt on koko poppoolla maha sekaisin. Voi pläääääh.
 
17.3. KESKIVIIKKO




HAAVEISSA ESIKOINEN



nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 4/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 4/28
melina84..................KM 01/10............................KP 8/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 10/24-28
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 12/27
katjahei....................TM 02/10............................KP 15/
Tesmis......................KM 02/10............................KP 16/24-28
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 19/29-33
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 21/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 21/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 23/
Mahdotontako.........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 24/30
Sunburned...............ES 11/09............................KP 26/
Taffo82....................KM 02/10............................KP 35/28-29
Jeju81.....................KM 06/09
Marie1981...............KM 02/09, 07/09
Tash........................KM 12/08, 05/09
Siiri80......................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89.......KM 09/09
rikupi.......................KM 5/09, 10/09
sasuma...................KM 01/10
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10
wendy79.................KM 02/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



Henkari.................KM 02/10.....................................KP 1/
icefairy..................KM 02/10.....................................KP 5/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 6/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 6/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 12/
BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 12/27-29
SpanishDancer.....KM 10/09.....................................KP 15/28-31
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 15/29-33
Catalia.................ES 01/10......................................KP 25/32-36
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 31/
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 35/31-40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 39/28-56
Blöö.....................KM 10/09.....................................KP 40/28-35
haicu...................TM 10/09......................................KP 51/23
Pippuri-83............KM 12/09
Imoen..................KM 10/09, 01/10
erika76................KM 02/10
manna-................KM 02/10



HAAVEISSA KOLMAS



Piijuska-78...............KM 05/09................................KP 4/28
Mutzilla....................ES 01/10.................................KP 7/30
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.....KP 15/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 20/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 23/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 30/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 31/27
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 42/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 16/28
kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09...KP 12/31



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 30/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80





 
Kitikat :hug:
Tillukas : :hug:

juu,,,kierrot edelleen ihan sekaisin vaikka kohta vuosi tulee täyteen,,,joka toinen kierto on ihan hirvee ja joka toinen kuukausi menkat on ihan häräntappo meininkiä,,,mutta jospa se alkais vähä tasottumaan ku sais tuota painoo vähä pois. Mikä on kyl aika epätoivosta =)
 
eipä tässä kierrossa ainakaan oo yrittämisestä ollu puutetta..kaks pvä maks jäänyt väliin pupuiluja tuolta kp 9 tienoilta, että jos vaan ovulaatio on mahtunu luikahtaa niin eiköhän se sitten oo osunutkin johonkin väliin.
Shoppaileen vapaapäivän ja ovis negan kunniaksi :kieh:
 
Täälläpäs on alavireiset tunnelmat :eek: Nyt niitä plussia kehiin, niin valavat uskoa meihin kaikkiin.

Tänään testasin itse ovisplussan (ClearBluen digillä) ja arvatkaas vaan kuka potee parhaillaan vatsatautia :headwall: Aivan, minäpä tietysti. Nyt tuntuu että ovistestejä tuli käytettyä lähinnä varmojen päivien löytämiseksi... Katsotaan nyt jos olo vaikka paranisi iltaa kohden. Ja oliko se niin, että huomennakin vielä olisi aikaa yrittää? Toisaalta en oikein jaksa uskoa ovikseen tämän vatsataudin myötä... Taitaa olla jonkinlainen ruokamyrkytys eilisen lounaan jäljiltä - murrr!
 
Minä olin vakaasti päättänyt, että tässä kierrossa en olis joka välissä raportoimassa ruumiintoiminnoistani ja nesteiden liikkumisesta, mutta nyt hämmentää sen verran, että on pakko vähän virtuaali-pohdiskella.

Mullahan on menossa kp12 ja eka kertaa moneen kiertoon en oo ollenkaan perillä, missä vaiheessa ollaan menossa, en siis pysty varmaksi sanomaan, onko ovis jo ollut vai mitä hittiä. Me aloteltiin peitonheilutus-rupeamaa varmaan jo kp5, kun menkat oli loppu. Greippimehuista ei ainakaan limojen tunnistamisessa oo ollu apua; tuntuu ettei missään vaiheessa oo alkanu ne normi-valkkarit niin sanoakseni.

Pari päivää sitten eli maanantaina tuli paperiin pyyhkiessä ihan selvän vaaleanpunaista, en ole semmosta aiemmin itellä kohdannut. Sama sitten eilen, vähän vähemmän, mutta äsken vessakäynnillä tuli taas vaaleanpunaista paperiin, ja pyyhin kolme kertaa kun sitä tuli ja tuli. Lämmöt oli eilen alhaalla ja tänään nousseet, eli ovis oli ilmeisesti nyt? En voi käsittää. Mutta niin se tuntuu menevän, että aina kun luulen tuntevani oman kroppani ja sen metkut, tapahtuu jotain tällaista enkä pysty tulkitsemaan näitä hieroglyfejä.

Eilen illalla jäi pupuilut, koska mies oli töistään uuvuksissa enkä kykene olemaan ihan niin raaka, että pakottamaan alkaisin. Kauhee morkkis sillä oli ja mä yritin muistuttaa, ettei tätä hommaa voi väkisin hampaat irvessä tehdä, en mä semmosta halua. Mutta että mitä mieltä ootte (tän mun über-sekavan sepustuksen valossa): tänään varmaan kandeis sitten vielä laittaa peitto heilumaan?
 
Toivotar-80 toisaalta kai hyvä, ettei mitään vikaa löytynyt teistä. Voisi ajatella että keskenmenot olivat huonoa tuuria ja nyt raskaus etenee loppuun asti :heart: Paljonko sulla on nyt viikot? Toivon todella sinulle ihanaa raskausaikaa ja mahdollisimman vähän huolia!

Täällä on 4,5 vkoa km:sta ja nyt näytti herkkä raskaustesti negaa. JEE! Mutta enpähän ole ilmeisesti ainakaan heti plussannut. Tätiä siis edelleen odotellessa että pääsis jouluvauvaa tekemään :)

Nyt ihanaa kevätfiilistä kaikille ja positiivista mieltä! Syökää suklaamunia :)
 

Yhteistyössä