tillukas: I feel you, niinku toisella kotimaisella tavataan sanoa :hug: Mulla onkin edessä töihinpaluu jo kesäkuussa syksyn sijaan, miehellä kun on määräaikaistyö katkolla kesän. Helpottaa toki ajatusta töihinmenosta se, että poika saa vielä kesän olla kotona ja mummolassa, vasta elokuussa sitten päiväkotiin.
Toisaalta yritän myös ajatella, että jollen nyt tuu raskaaksi ennen kesää, ehdin tehdä sen puoli vuotta ainakin töitä, että sais hippusen verran paremmin äitiysrahaa, jos vihdoin myöhemmin tärppää. Aika tiukilla on menty tässä, vaikka mitään en todellakaan tekis toisin!
Ja juu, kyllä se alkaa hiipiä mieleen sekin vaihtoehto, mitä tässä on pyöritelty koko talvi. Että mitä jos ei tuukaan sitä toista lasta. Tiiän, että kuume on kova nuoremmilla täällä ja ymmärrän sen, mutta mun ikäsillä se alkaa oikeesti käymään aika vähiin, jos yhtä pientä yritetään useempi vuosi. Ja jankuti jankuti :headwall: :headwall: Mutta niin se vaan mies jaksaa uudella innolla taas uutta kiertoa hehkuttaa, ja muistuttaa mua todennäköisyyksistä joka käänteessä. Elämä on tämmöstä, aina ei kaikki käy just niinku haluais tai siinä järjestyksessä.
Toiveikasta viikkoa kaikille :heart: