KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

13.3. LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



melina84..................KM 01/10............................KP 4/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 6/24-28
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 8/27
katjahei....................TM 02/10............................KP 11/
Tesmis......................KM 02/10............................KP 12/24-28
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 15/29-33
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 17/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 17/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 19/
Mahdotontako.........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 20/30
Sunburned...............ES 11/09............................KP 22/
Kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 29/28
Taffo82....................KM 02/10............................KP 31/28-29
Jeju81.....................KM 06/09
Marie1981...............KM 02/09, 07/09
Tash........................KM 12/08, 05/09
Siiri80......................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89.......KM 09/09
rikupi.......................KM 5/09, 10/09
sasuma...................KM 01/10
nipsu86...................KM ?/09, 12/09
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10
wendy79.................KM 02/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



icefairy................KM 02/10........................................KP 1/28-35
Repa....................KM 02/07, TM 08/09......................KP 2/28-31
Nassi84...............KM 01/10.......................................KP 2/28-29
miiak....................KM 01/10.......................................KP 8/
BlondeMonsoon...KM(TM) 07/09................................KP 8/27-29
SpanishDancer....KM 10/09.......................................KP 11/28-31
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10.....KP 11/29-33
Catalia.................ES 01/10.......................................KP 21/
Dakota Paws.......KU 08/09.......................................KP 31/31-40
Memmu86............KM 03/07, 11/09...........................KP 35/28-56
Blöö.....................KM 10/09.......................................KP 36/28-35
haicu...................TM 10/09........................................KP 47/23
Pippuri-83...........KM 12/09
Imoen.................KM 10/09, 01/10
erika76...............KM 02/10
Cappuccino.........KM 02/10
manna-...............KM 02/10



HAAVEISSA KOLMAS



Mutzilla....................ES 01/10................................KP 3/30
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.....KP 11/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 16/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 19/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 26/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 27/27
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 38/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Unikeiju-79.....KM 01/10.................KP 12/28



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 26/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80





 
Onnea plussanneille! :flower: Ja suuren suuri voima :hug: sitä tarvitseville!!

Mä olen vaipunut masennukseen kun menkkoja ei kuulu,enkä raskaanakaan ole ja mulla on AINA ollut säännöllistäkin säännöllisempi kierto...Jos täällä on kaavinnassa olleita niin koska teillä on tullu menkat kaavinnan jälkeen??? Anteeksi oma napa.. :ashamed:
 
Taffo82 Kuule samoissa tunnelmissa täällä. :/ Ei menkkoja kuulu eikä näy! Mulla on ollut yli viikon menkkamaisia kipuja ( tosin aika lieviä ) ja valkovuoto lisääntynyt, mutta menkat sen kun loistaa poissaolollaan. Tosi olutoa. Mitäköhän tämä oikein on? Jotain siis tuolla sisuksissa kuitenkin tapahtuu. Koskaan ei tuota menkkakipuilua/lisääntynyttä valkovuotoa ole ollut kun pari,kolme päivää ennen kuukautisia, nyt jo tosiaan viikon. ÄRSYTTÄVÄÄ. :kieh:
Lääkkeellisen tyhjennyksen aloituksesta siis nyt tasan kuukausi ja raskaana en ole. No, ei kai tässä auta kun odotella? :/

Onnittelut plussanneille minunkin puolestani! :flower: Ja voimahaleja joka ikiselle. :hug:
 
Mahaa on nippaillut pari päivää ja nyt on iltalämpöä 37. Esikoisesta lämpöilin aikanaan tosi pitkälle (vko 11 asti) iltaisin... Hmmm. En kuitenkaan testaa vielä koska kiertoni on kuitenkin sen verran epäsäännöllinen ettei tästä tiedä. Perjantaina testaan viimeistään, koska olen menossa hammaslääkäriin ja haluan tietää voinko ottaa puudutuksen.

Noh, kohtahan se selviää. :)
 
kylläpä meni tää mun oviksen pongailu häneksi... :kieh: Huomasimpa tuossa että testissä käsketään liuskaa pitämään virtsassa 5min ja lukemaan sen jälkeen 5-10min sisällä... Testi ostettu Prismasta (Fertest)... Eli olenko AIVAN turhaan nyt testaillu ku olen vain pitänyt liuskaa virtsassa n15sek..?? :headwall:

Onnea plussanneille!! :flower: Ja niille jotka tätiä ovat odotelleet ja sen kylään saaneet :)

Itselläni kaavinnan jälkeen menkat "myöhästy" edellisestä kierrosta 2päivällä eli vois sanoa että ajallaan tuli. Tosin mulla ei ollu kaavinnan jälkeen ollenkaan vuotoa, ei edes kaavinta päivänä.. Todella niukat oli nää menkat ja kesti saman mitä ennen raskautta, 3-4pv..
 
erika76 ja Taffo82 Mulla oli ihan spontaani km, mutta 35 päivä keskemenosta, eli tänää alko sitte. Kyllä mä jo viime la olin että alkais jo ku oli kuukaus kulunu. Joskus voi mennä 2kk kuulemma että alkaa ja et tulee raskaaksiki sit niiku sillä toisella kuukaudella, ku sillonki ollu ovis, vaikka niitä menkkoja ei siis tullut.
 
katjahei kuulostaapa tosi pitkältä ajalta pitää 5min virtsassa testiä :eek: pakko oli käydä tarkistaan ja mulla on onneks se 5sek minkä oon pitänykkin.. Mulla raskauskeiju.fi:stä tilattuja liuskoja.
Dakota Pawsille plussatuulia testiin :)

Täälä siis kp 19 ja ovis testissä hiukan tummempi viiva jo, ei kuitenkaan plussa. Limoja ei oo pongailtu mutta kohdunn. on vieläkin ylempänä kun ennen ja "puolipehmeä" sekä auki. Pongailu jatkuu...

Memmu86 mulle sano neuvolassa kun soitin km:sta että jos ei nyt sitten muutaman kierron jälkeen tärppää niin vois miettiä jotain lääkärissä käyntiä... mulla kun se kierto on heitelly 28-37 välillä, nyt viime puoli vuotta 32-37 välillä.
Mulla on 23.4. naistentaudeilla kontrolliaika kystasta joka on kasvanu, josko sieltä sitten kyselis asiasta kun sinne muutenkin menee...?!...
 
Toivotar onnittelut plussasta :heart:

Jaja kiva kuulla et ultrassa kaikki oli hyvin :flower:

icefairy tsemppiä uuteen yritykseen =)

erika76 ja Taffo82 voi mennä jonkun aikaa ennen kuin menkat alkaa, malttakaa vain odottaa. Mulla taas kun ei menkat meinaa millään loppua ja sen takia venyy toiseen siirtoon pääsy :(

katjahei enpä oo aikasemmin kuullut et noin kauan pitäis testiä pitää virtsassa. Oisko kirjoitusvirhe? Yleensä niissä on toi tuloksen lukeminen just 5-10 min sisällä tai jotain vastaavaa!
Googletin ja sieltä löytyi et aamu pissa kerätään puhtaaseen astiaan. Astiaan jätetään vain 1cm pissaa ja siihen se tikku pystyyn 5 minuutiksi ja tulos on luettavissa 5-10 minuutissa testin tekemisestä.

Tulikin nyt mieleen et mul onkin ilta pilleri ottamatta joten palaillaan taas asiaan :wave:
 
Unikeijulle piti jo aikasemmin kommentoida,et mulla se vuoto kesti kans tooosi kauan,2kk ja pillereillähän sekin lopetettiin... :hug: Toivottavasti nyt saat vuodon kuriin ja uutta tulille =)

Menkkoja odottaville toivon vuotoa alkavaks ja siten uutta kiertoa ja yritystä :wave:

 
Taffo82 mulla oli ensin lääkkeellinen tyhjennys ja sitten reilun viikon päästä siitä vielä kaavinta kun istukan pala oli jämähtänyt kohtuun. Kuukautiset tulivat reilun kolmen viikon päästä kaavinnasta ja olivat iha järkyttävän runsaat pari päivää ja sitten kolmisen päivää hyvin pientä vuotoa.
 
merkkailen vaan nopeeta :D

Ja mulla nyt puolentoista viikon päästä aika gynelle joka erikoistunut lapsettomuuteen, toivottavasti ei mitään pahaa ilmaannu :ashamed: alkaa jännittään...
Toivottavasti vaan vuoto loppuu ennen sitä, jos nyt edes alkaa :D
ihanaa elätellä toiveita =)
 
Pahoittelut Repalle tädin tulosta ja tsemppiä uuteen kiertoon. Jos tosiaan jotain hyvää haluaa tädistä etsiä, niin säännöllisyys ei kuluta hermoja niin paljon kuin turhaan odottelu. Ei toiveet nouse turhaan, jos syynä on vain temppuileva täti eikä tärppi. Asiasta toiseen: noita tekstejä pystyy muokkaamaan siitä oman tekstin kohdalla olevasta "muokkaa"-napista. Itse yleensä tarkistan tekstin vielä kerran lähetyksen jälkeen ja korjaan jos on silmään osuvia virheitä, esim. juuri nuo tummennukset väärin.

Onnittelut icefairylle odotetusta tädistä. :)

Taffo, jos sulla on ollut mahdollisuus, että olis tärppi tullut nyt heti kaavinnan jälkeen, niin nostan hattua sun maltille olla testaamatta. :) Ja ei mitään pahoitteluja omanapaisuudesta ainakaan minun mielestä. Eihän täällä muuten olisi kirjoittelua, jos immeiset eivät itsestäänkin kirjoittelisi. :)

Keffeli, sulla taitaa olla käytössä samat ovistestit kuin mulla (david merkkiset herkät). Odotan innolla saatko sä minkälaisia tuloksia niillä, että toimiiko eri tavalla eri ihmisillä. Mulla tummin on ollut yhtä tumma kuin kontrolliviiva.

ON: Tänään oli taas päivällä alaselkä kipeä, aivan niinkuin edellisenäkin päivänä. Enää on vain vähän kipeä. En ole tuommoista kipua ennen tuntenut. Toivon, ettei se liity pco:hon (tai muihin joihin en oo tutustunut). Toivoa luo se, että sää Repa olet yhdistänyt selkäkivun ovulaatioon. Netistä ei googlettamalla löytynyt yhteyttä selkäkivulle ja ovulaatiolle ja nettihän on tietenkin kaiken tiedon lähde. ;)
Tein tänään päivällä ovistestin, joka näytti plussaa. :) Mää olin aivan innoissani tästä mun kierron säännöllisyydestä, kun sen plussan sain. Eli plussa tikkuun tuli toisen kerran peräkkäin KP15 päivänä. Ennen pillereitä mun kierto oli niin epäarvattava ja ei yhtään tiennyt milloin menkkoja odottaa alkavaksi. Vähän hämäsi, että kohdunkaulan limoja huomasin vasta kaksi päivää myöhemmin kuin viime kierrossa, joten niiden perusteella olisin odottanut oviksenkin tulevan vastaavasti myöhemmin.
 
"Astiaan jätetään vain 1cm pissaa ja siihen se tikku pystyyn 5 minuutiksi ja tulos on luettavissa 5-10 minuutissa testin tekemisestä."


Unikeiju-79
Juurikin noin testissä lukee.. Eikös tuo meinaa juurikin sitä että se tikku on virtsassa 5min ja sit vasta 5-10min jälkeen luetaan? Anteeksi tyhmyyteni olen nääs ensimmäistä kertaa tekemisissä näiden ovistikkujen kanssa.. :/
Voi harmi jos noi tikut on menny aivan hukkaan... :(
 
Ei paniikkia katjahei :) . Sulla ei oo varmaan ovis ees vielä tullu. Pidä nyt sitte jatkossa sitä tikkua kipossa kauemmin ;) . Tein just aamulla yhden ja kysyisin, että ehtikö sulla se tikku kastua siinä 15 sekunnissa? Mulla ei ainakaan ole ollu mitään eroa siinä, uittaako tikkua 5 min vai 2 min, jos plussa tulee, niin se alkaa heti tikun kastuttua siihen piirtyä. Jospa se tulis myös 15 sekunnin uittamisella. Mulla tikut loppu, joten en voi sitä nyt testata. sain tällä viimeisellä ovisplussan. Oon ollu tyytyväinen noihin tikkuihin. musta on hyvä, että voi testata aamupissasta ja aina on ovis löytyny niillä. Tässä kierrossa ei viiva vahventunu ollenkaan, vaan plussa pläjähti muutaman päivän haamuen jälkeen. Joskus se on edellisenä päivänä ollu jo melko vahva, vaan nyt oli pelkkiä haamuja plussaan asti.
 
Ensiksikin pahoittelut Repa ja Nassi84 tädistä. Ei sitten muuta kuin uuteen kiertoon!

icefairy taas ilahtui tädistä, sinne onnittelut!

Toivotar-80 IIIIISOT ONNITTELUT PLUSSASTA! Kaikki mahdolliset liimat ja tarrat sinne nyt mukaan matkaan!

Jaja78 Ihanaa kuulla kuulumisia ja onnittelut :heart: -sykkeestä! Hyvää matkaa!

Memmu86 Mukavia jännäilypäiviä sinne ja toivotaan, että sieltä kuitenkin se plussa tulisi...

Tuittu- Mulla oli tässä kierrossa oviksen aikaan älyttömän kipeä alaselkä! Se loppui sitten kun ovistestikin näytti negaa. Eli mä ainakin toivon, että olisi juuri ovikseen liittyvää. Mulla ei ole tainnut ennen olla noin selkeää oviksen aikaista kipuilua selässä. Ainakaan en ole sitä huomannut liittää tuohon. Tää oli nyt mulla ekojen menkkojen jälkeinen kierto km/synnytyksen jälkeen.

katjahei Mä käyttelin nyt noita samoja Fertestin ovistestejä digillä saamani plussan jälkeen. Ekalla tikulla sain selkeän plussan digiplussan jälkeisenä päivänä ja kyllä se rupesi piirtymään ihan heti siinä kupissa vielä seisoessaan. Mä luulen kans, ettei sulla ole mitään hätää tuon asian suhteen, tuskin vielä on ovis mennyt. Nyt sitten vaan pidät kauemmin kuitenkin sitä siellä kupissa.

Sitten omaa napaa. Täällä eletään dpo 3, lasken näitä nyt tuon FF:n mukaan. Sen mukaan ovis on ollut kp 19 eli silloin kun toka koti-inssi tehtiin. Nooooh, nyt vaan näitä piiiiitkiä piinapäiviä. Kuten sanottu, ei tässä pitäisi yhtään asian kanssa hätäillä. Mutta, niin se vaan on, että jokainen kierto kuitenkin ensimmäisestä lähtien on hurjan toiverikas, eihän sille mitään voi. Ehkä sitten kun yk:t rupeaa olemaan kahden käden sormilla laskettavissa niin "hätäilyvaihe" on ohitettu :) ja malttia on aavistuksen enemmän. Jotenkin tuon km jälkeen sitä toivoo kovasti uutta raskautumista pian. Mä kyllä realistisesti silti jotenkin ajattelen, että ei tässä vielä vähään aikaan tärppi käy kun todennäköisyyksiä ajattelee. Siitä huolimatta plussaa toivotaan mahd pian :saint:

Muuten, BlondeMonsoon mulle vois laittaa sitten vaikka seuraavan päivityksen yhteydessä kierronpituudeksi vaikkapa 32-36 niin on alkuun ainakin joku haju. Nythän tän kierron sitten pitäisi olla kaiketi n. 33, mikäli ovis on ollut kp 19. Parin viikon päästä olemme viisampia tämänkin asian suhteen.

Kaikille leppoisaa sunnuntaita ja aurinkoa päivään!
 
Tuhannet kiitokset vastanneille.. :) Sillä olen näin varhaisessa vaiheessa ruennu tikuttaa ku mulla oli maanantaina melkoisia vihlasuja mahassa..
Juu täytyy pitää nyt jatkossa kauemmin toi tikku kupissa.. :whistle:
Happihyppy: kerkes kastua tossa 15sek.. Tänään tuli eka kerran haamu, tosin pidin tänä aamuna ton 5 min.. No onneks mulla on vielä noita tikkuja jäljellä, toivottavasti oviksen sieltä pongaan...
 
odottaa testejään huomenna tulevaksi =) taidan alkaa siitä sit heti tikuttelun ku ei yhtään tie mis vaihees kierto on kunyt jo kp 36 ja jos sattuu et kiertoni onki sen 56pvä niin eikös ovulaatio ole vasta tulossa ??? tosin toiveet korkeella et jos olis 38 niin vois keskiviikkona testata oikein raskaus testin jos ei siihen mennes kuulu =)

kyl on ärsyttävii nää pitkät kierot, toivottavasti gyne saa siihen jotain tolkkua ja keksii avun :D
 
Tuittu,Oujees..kokemusta on tosta pitkästä kierrosta ennen esikkoa,siis ekan km:n jälkeen alko piteneen ja piteneen,oli sellasta 38-45 kierron pituus ja voi kuinka monta kertaa sai pettyä :( Et kyllä tää säännöllisyys on hyvä homma,kielii siitäkin et ovis tapahtuu ajallaan jne...
Ja kiitos neuvoista muokkaamisen suhteen,oon tietonen kyllä ja useesti korjaan tekstini jälkikäteen...mut noissa tummennushommissa en aina jaksa ryhtyä,eli siis ihan laiskuuttani jätän tekemättä B)

Sit vielä noista Ovistuntemuksista ja tuntemuksista yleensä... Luin jostain jonkun lääkärin kirjottaman jutun kuukautiskierrosta yleensä ja menkka kivuista yms. Ja kyl siinä tuli ilmi et jotkut ihmiset on niin herkkiä tuntemaan oman kiertonsa vaiheet et voi tosiaan olla kaikenlaisia kolotuksia pitkin kiertoo..tietty jos nyt on poikkeuksellisen kovia kipuja tms. niin voi kieliä jostain häiriöistäkin,mut et ei välttämättä siis. Ja toi tuntoherkkyyskin voi vaihdella elämänvarrella =)
 
14.3. SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 1/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 1/28
melina84..................KM 01/10............................KP 5/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 7/24-28
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 9/27
katjahei....................TM 02/10............................KP 12/
Tesmis......................KM 02/10............................KP 13/24-28
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 16/29-33
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 18/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 18/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 20/
Mahdotontako.........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 21/30
Sunburned...............ES 11/09............................KP 23/
Taffo82....................KM 02/10............................KP 32/28-29
Jeju81.....................KM 06/09
Marie1981...............KM 02/09, 07/09
Tash........................KM 12/08, 05/09
Siiri80......................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89.......KM 09/09
rikupi.......................KM 5/09, 10/09
sasuma...................KM 01/10
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10
wendy79.................KM 02/10




,-+HAAVEISSA TOINEN



icefairy..................KM 02/10.....................................KP 2/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 3/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 3/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 9/
BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 9/27-29
SpanishDancer.....KM 10/09.....................................KP 12/28-31
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 12/29-33
Catalia.................ES 01/10......................................KP 22/32-36
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 28/
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 32/31-40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 36/28-56
Blöö.....................KM 10/09.....................................KP 37/28-35
haicu...................TM 10/09......................................KP 48/23
Pippuri-83............KM 12/09
Imoen..................KM 10/09, 01/10
erika76................KM 02/10
manna-................KM 02/10



HAAVEISSA KOLMAS



Mutzilla....................ES 01/10.................................KP 4/30
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.....KP 12/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 17/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 20/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 27/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 28/27
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 39/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09



HAAVEISSA NELJÄS



Unikeiju-79.....KM 01/10.................KP 13/28



HAAVEISSA VIIDES



Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 27/




TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, Piijuska, HopeaQ, puupi, Minky


:heart: :heart:


2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22


2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80





 
Kyl on jännää taas tää kuumeilu :D .Oon ruvennut ihan kynsiänikin syömään :LOL: Mulla siis nyt dpo2. Harmittaa kun eilen ei pupuiluista tullutkaan mitään kun olis vielä pitänyt varmistella. Kroppa ei kyl oo vielä ihan palautunut km:sta.

Keväisiä plussatuulia kaikille!! :heart: :heart:
 
Onnea paljon toivotar80 :flower: Mulla tulikin täti kylään, elikkä uus kierto ja uudet kujeet =) . Alotan nyt tiistaina käyttämään taas clomifenia ja sitten täytyy vaan olla ahkerana tuolla makkarin puolella. Nyt kun alkoi vuoto niin alaselkä äityi kipeeks :( Mullakin on varmaan keho sen keskenmenon jäljiltä aika sekava, mutta toivotaan että se siitä palautuu =)
 
Mulla ois tänään kp28 jos laskee lääkkeellisen tyhjennyksen ekasta päivästä. Koko alavatsa on turvoksissa ja kipeä, sais kyllä ne ekat menkat alkaa. Sitten varmaan olokin helpottuis. On kyllä sellainen olo et täti tulee pian. Sit pääsis uuteen yritykseen kun vaan menkat alkais :) Huomenna terveydenhoitaja soittaa vielä hcg-verikokeen tuloksen. Sais olla jo laskenut pois! Palailen siis huomenna sen lukeman kanssa!
 

Yhteistyössä