Kätsy,Mulla on ollut tosi voimakkaat oireet oviksesta menkkoihin,niin ekan kun tämän tokankin keskenmenon jälkeen ja kestäny useamman kierron...itseasiassa nyt tuntuu et ei lähe ollenkaan pois,vaan vaihtelevasti enempi vähempi oon kärsinyt näistä raskausoireiden kaltasista tuntemuksista joka kierrossa :/
Te keillä kierto heittelee,en nyt enää muista nimimerkkiä..oliko ainakin Erika? Suosittelen lämpimästi gynen pakeille menoa,jos ei muuten niin mielenrauhan lisäämiseks. Mullahan kävi kierto piteneen ekan keskenmenon jälkeen ja puolivuotta venailin,kunnes sit menin gynelle ja sain reseptin. Olin niin stressaantunut siitä mitä pitkä kierto aiheutti,kuten turhia toiveita joka kk jne... et ilmeisesti se gynekäynti jotenkin rentoutti koska siinä kierrossa sit tulin raskaaks,enkä edes kerenny niitä teroluteja koskaan hakemaan apteekista =)
Henkari,tervetuloa joukkoomme ja isot pahoittelut kokemastasi. Hyvä että menkat alkoi... :hug:
Mulla alkaa kans täti pakkaileen kamoja....
Hitsi,yllättävä proplems tuli nyt. Otan hepatiittirokotuksen nyt ens ke ja seuraava annos tulis 4 viikon päästä,seuraava 6kk ekasta annoksesta. Mitäköhän käy jos rokotesarja jää kesken raskuden takia? Jos nyt sattuis et olisin ton tokan annoksen aikana just raskautunut,tai toivonmukaan viimeistään 6kk päästä? Onko kellään tietoa aiheesta? Et voikohan sitä joskus jatkaa...vai käykö niin et alusta menee...