KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

Ai niin, Kätsylle piti vastaamani, että mulla on todellakin ollut haamuoireita, mutta vasta monta kuukautta keskenmenon jälkeen. KM oli heinäkuun alussa ja oiskohan ollu marras-joulukuun kierroissa, kun olin aivan vakuuttunut raskaudesta, kun oireilin niin paljon. Toivotan pitkää pinnaa =)

Tervetuloa kaikki uudet, toivottelee myös uusi :wave: !

Kiitos kaikille ihanaisille jotka ovat tsempanneet! :heart: Mä vaan odotan..On niin turhauttavaa kun ei pääse "etenemään" mitenkään! :/ Voima :hug: kaikille! :heart:

Kätsy,Mulla on ollut tosi voimakkaat oireet oviksesta menkkoihin,niin ekan kun tämän tokankin keskenmenon jälkeen ja kestäny useamman kierron...itseasiassa nyt tuntuu et ei lähe ollenkaan pois,vaan vaihtelevasti enempi vähempi oon kärsinyt näistä raskausoireiden kaltasista tuntemuksista joka kierrossa :/

Te keillä kierto heittelee,en nyt enää muista nimimerkkiä..oliko ainakin Erika? Suosittelen lämpimästi gynen pakeille menoa,jos ei muuten niin mielenrauhan lisäämiseks. Mullahan kävi kierto piteneen ekan keskenmenon jälkeen ja puolivuotta venailin,kunnes sit menin gynelle ja sain reseptin. Olin niin stressaantunut siitä mitä pitkä kierto aiheutti,kuten turhia toiveita joka kk jne... et ilmeisesti se gynekäynti jotenkin rentoutti koska siinä kierrossa sit tulin raskaaks,enkä edes kerenny niitä teroluteja koskaan hakemaan apteekista =)

Henkari,tervetuloa joukkoomme ja isot pahoittelut kokemastasi. Hyvä että menkat alkoi... :hug:

Mulla alkaa kans täti pakkaileen kamoja....

Hitsi,yllättävä proplems tuli nyt. Otan hepatiittirokotuksen nyt ens ke ja seuraava annos tulis 4 viikon päästä,seuraava 6kk ekasta annoksesta. Mitäköhän käy jos rokotesarja jää kesken raskuden takia? Jos nyt sattuis et olisin ton tokan annoksen aikana just raskautunut,tai toivonmukaan viimeistään 6kk päästä? Onko kellään tietoa aiheesta? Et voikohan sitä joskus jatkaa...vai käykö niin et alusta menee...

Tervetuloa Henkari ja pahoittelut keskenmenosta. :hug:

Kylläpäs BM sulla on sekavia oireita. :| Ei noihin osaa mitään sanoa, mutta toivottavasti täältä löytyy joku salatieteilijä.

Te, jotka tutkitte limoja, niin mistä te erotatte sperman muista limoista? :) Mulla on nyt ovulaation jälkeen tullut todella runsaasti valkovuotoa ja oon ymmärtänyt ettei oviksen jälkeen pitäis vuotaa ennen kuukautisia mitään. Vai onko se ihmiskohtaista? Kävi mielessä, että jos se onkin sitten spermaa mikä valuu. Viime pupuilu oli sunnuntaina. Miksei koulussa aikanaan käyty biologian tunnilla näitä asioita. :D

Kätsy: Täälläkin haamuoireet teki eilen jo toisen tulemisen km:n jälkeen. Ekalla kerralla olin ihan innoissani, nyt noihin osaa jo suhtautua hälläväliä-asenteella.. :) Mietityttää vaan että jos en oo vielä ovuloinut, niin miksi ne nyt jo tuli..

Blöö: Aivan mahtavaa! Onnea! :flower:

ON: Pääsin vihdoin hammaslääkäriin tänään, jos vaikka hampikipu hellittäs ja eipä tuo puudutuksen puuttuminen haitannut yhtään.. :D

Voi Blöö! ONNEA!!! =) :flower:
Ja Henkari, Tervetuloa joukkoon ja pahoittelut km:sta. :hug:
Repa Oikeassa olet. =) Kyllä taitaa olla erittäin järkevää pistäytyä siellä gynen luona. Saisi jotain tolkkua kiertoon ja ennen kaikkea sitä mielenrauhaa, sitä jos jotain nyt tarvitaan. En halua odotella ja odotella parhaassa tapauksessa kuukausi tolkulla niitä menkkoa en. Pää ei kestä nyt moista. :/

Onnea Blöö :flower: :flower:
Tervetuloa Henkari ja pahoittelut km:sta
Repa mulla oli just työhöntulo tarkastuksessa puhetta tosta b-hepatiiti rokotteesta, mä päihdepuolella töissä ja sen takia sitä suositellaan meille. Olin sillon vielä raskaana ja sh suositteli ottamaan sitten vasta raskauden jälkeen... kertoi myös, että jotkut on alottanut rokotussarjan ja sit tullutkin raskaaksi niin ovat sitten vaan jatkanut sitä raskauden jälkeen. Jos mä ihan oikein ymmärsin... eli siis sitä voi jatkaa sitten myöhemminkin. Ja mä kyl aattelin tosiaan noista kiertojen heittelystä jutella kun meen naistentautien poliklinikalle ens kuun lopussa...mielenrauha,mielenrauha...

ON: ovistesti viimeset 6pvä tullut selkeä viiva ja nyt sitten tänään nega.. Lämpöjä oon sillon tällön nyt mittaillu (uteliaisuuttani) kp 19 35.8 mikä on mulle aika normi, kp 20 36.0, kp 22 36.1 ja tänään kp 23 36.3. Epäilen kyllä et ovulaatiota ei oo ees ollu tässä kuussa, joten nyt vaan oottelen niitä pirun menkkoja et sais alotella uutta kiertoa. Mä oon kirjotellu aina päivän päätteeks tuntemuksia ja oireita tässä kuluvana aikana, ihan juurikin sen takia että oon niin pösilö että en välttämättä todella muista mitä oloja ollut millonkin jos sitten helpommin pystyis omaa kroppaansa lukemaan vastaisuudessa.

Aurinkoisia päiviä kaikille :)

Tänään on laskettu aika. Niin surullista. Vein kynttilät ja tutit poikien haudalle. Ikävä on valtava!

Piti kysymäni, että mitä meinaa tosi vetinen valkkari? Jos ajatellaan, että mulla olisi kp 27/42 (42 oli kun viimeksi raskauduin) niin mistä voisi olla kyse? Tänään tein nestin ja nega tuli, mutta eihän se välttämättä ole luotettava jos kiertopäiviä on tosiaankin se 42?
Anteeksi tämä omanapaisuus. Ei nyt tässä mielentilassa muu onnistu.. Ajatukset on siellä missä kaksosetkin..

Sunburned todella suuri voima :hug: :'( En voi varmastikaan täysin kuvitella miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu, mutta jo asian yrittäminen saa itkettämään. :|

Minäkin ihmettelen tällä hetkellä tuota vetistä valkkaria, että mitä se meinaa. Kp:t on 19/29-33. Tänään jo luulin, että menkatko ne jo alkoi, kun valahti housuun. Seksiä en ole harrastanut kolmeen vuorokauteen.

Onnea blöö!

Tervetuloa Henkari ja onnittelut kierron alkamisesta kokemasi jälkeen.

SB Taas sinulla on yksi raskas päivä takana ja siitäkin selvisit, hyvä sinä. Pojat kulkevat aina mukanasi, mutta vielä joku päivä heidän muistonsa ei ole yhtä kipeä kuin nyt. Ja siihen valkkarikysymykseen. Jos kierto on noissa mitoissa, niin voisiko olla ovista...

ON Edelleen ovista odotellessa. Limat alkaa lupailla jo hiljalleen jotain tapahtuvaksi. Niitä viime ja edelliskierron kipuja ei ole, normaalia kevyttä aristusta vain. Silloin km-ultrassa gyne totesi oikeassa munasarjassa (vasen oli hukassa) viattomia kystia, joten josko ne kivut olisi ollut kystien puhkeiluja..?

Mies äsken soitti. Oli tuokio sitten soittanut erään työpaikkailmon perään, kun on ihan pyttyyntynyt nykyiseen työpaikkaansa. No, sepä menee työhaastatteluun tänään heti työpäivän jälkeen :O

18.3. TORSTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

nipsu86...................KM ?/09, 12/09....................KP 5/
kipinäkenkä.............TM 01/09, KM 12/09............KP 5/28
melina84..................KM 01/10............................KP 9/27-28
krizze.......................KM 05/08, 06/09, 02/10......KP 11/24-28
viirukissa..................KM, TM 07/09......................KP 13/27
katjahei....................TM 02/10............................KP 16/
Tesmis......................KM 02/10............................KP 17/24-28
Tuittu-......................TM 01/10.............................KP 20/29-33
Ninnatar...................KM 05/09............................KP 22/
kiia79.......................KM 10/08............................KP 22/28
Naw2012.................KM 02/09............................KP 24/
Mahdotontako.........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 25/30
Sunburned...............ES 11/09............................KP 27/
Taffo82....................KM 02/10............................KP 36/28-29
Jeju81.....................KM 06/09
Marie1981...............KM 02/09, 07/09
Tash........................KM 12/08, 05/09
Siiri80......................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89.......KM 09/09
rikupi.......................KM 5/09, 10/09
sasuma...................KM 01/10
Kätsy.......................KM 10/09, 02/10
wendy79.................KM 02/10

,-+HAAVEISSA TOINEN

Henkari.................KM 02/10.....................................KP 2/
icefairy..................KM 02/10.....................................KP 6/28-35
Repa.....................KM 02/07, TM 08/09....................KP 7/28-31
Nassi84................KM 01/10.....................................KP 7/28-29
miiak.....................KM 01/10.....................................KP 13/
BlondeMonsoon....KM(TM) 07/09..............................KP 13/27-29
SpanishDancer.....KM 10/09.....................................KP 16/28-31
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09, 02/10....KP 16/29-33
Catalia.................ES 01/10......................................KP 26/32-36
Cappuccino..........KM 02/10......................................KP 32/
Dakota Paws.......KU 08/09......................................KP 36/31-40
Memmu86............KM 03/07, 11/09..........................KP 40/28-56
haicu...................TM 10/09......................................KP 52/23
Pippuri-83............KM 12/09
Imoen..................KM 10/09, 01/10
erika76................KM 02/10
manna-................KM 02/10

HAAVEISSA KOLMAS

Piijuska-78...............KM 05/09................................KP 5/28
Mutzilla....................ES 01/10.................................KP 8/30
happihyppy.............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.....KP 16/28
jääräpää.................KM 08/05, 01/10.....................KP 21/27-31
Keffeli......................KM 02/10................................KP 24/32-37
Riinu........................KM 02/07, KK 11/09................KP 31/34
Unicco......................KM 07/07, 03/09....................KP 32/27
Double-Trouble.......KM 12/09................................KP 43/31
Tsuba......................KM 06/09
MayBeibi..................KM 09/09
Rhiannon.................KU 12/09
viivi ja vagner..........KM 12/09
äiti0408...................KM 10/09
Sone.......................KM -07, 03/10

HAAVEISSA NELJÄS

Unikeiju-79.....KM 01/10...............................KP 17/28
kitikat3...........TM 07/02, KM 12/08, 06/09...KP 13/31

HAAVEISSA VIIDES

Onnellinen x5..........KM 08/02,01/09,11/09,01/10....KP 31/

TAUSTALLA:

Annemaarit, Murmelin, Miukkari, HopeaQ, puupi, Minky

:heart: :heart:

2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz, kreta, caribbee, marsa22

2010

Tammikuu: sanzibar, Annmari-76, Eelis, Hupu07, avee, Odottavainen, Liilia

Helmikuu: Heilo, Stemia, Neila, Jaja78, rakuuna, sintsu78

Maaliskuu: stella-h, Rinja, piprane ema, Silent whisper, Toivotar-80, Blöö

Sone
Hyppään mukaan. Km alkoi aamulla ja pettymys on karvas... Silti on mietteet uudessa yrityksessä. Seuraavien menkkojen jälkeenkös sen yriyksen saa aloittaa taas? Yksi km miulla oli 2007, en kyllä yhtään muista kuinka kauan meni ennen kun alko taas menkat. Lääkäri sanoi että 6 viikkoo voi mennä.

Onnea Blöö!!! Ihan tosi hieno juttu! :flower:

SB :hug: ja jaksamista vaikeaan päivään!

BM - olit kysellyt tuhruvuodosta ovulaation aikaan. Eikös ovulaation jälkeen voi olla niukkaa veristä ovulaatiovuotoa? Johtuu kai estrogeenitason voimakkaasta pudotuksesta.

Uusille pahoittelut ja tervetuloa mukaan ihanaan porukkaan!

Sitten ainakin Kätsy, krizze ja Repa olitte keskustelleet keskenmenon jälkeisistä haamuoireista. Mullakin tätä on esiintynyt. Ja nyt olen ihan ihmeissäni kun tuntuu että ovulaatio oireilee raskausoireilla. Mun eilinen vatsatauti osui juuri samaan hetkeen kun ovistesti näytti positiivista. Oksensin kerran, mutta muuten olo oli prikulleen kuin raskauspahoinvoinnissa ja sama fiilis jatkuu edelleen. Olen aika ihmeissäni tästä. Kaikki hajut tuntuu voimakkailta ja aiheuttaa helposti kuvotusta. Jos en tietäisi että tämä on ovulaatio, voisin vannoa olevani raskaana.

Eilinen ovisplussa hyödynnetty eilen illalla ja tänään pitää illalla yrittää vielä varmistella B) Huomenna alkaa sitten piinaava odotus ja oireiden ihmettely...

Täytyy vielä todeta että olen tyytyväinen päätökseen käyttää ovistestejä. On tehnyt tästä kierrosta paljon edellisiä leppoisamman kun tietää oikeasti milloin tärppipäivät on ja muuten voi makuuhuoneessa aktivoitua aina halujen mukaan :D

SD: Juu semmosta mäkin oon kuullu, mulla vaan ei oo koskaan ennen ollu tämmöstä. Tänään tulikin sitten vähän reippaammin, eli pikkuhousunsuojaan jäi ihan verensekaista valkovuotoa. Lämmöt laski eilen hetkeks ja tänään taas koholla. Ovis se varmaan oli sitten, jos ei tärppiä ni ainakin lyhyempi kierto ehkä, kun nyt oli vasta kp12 menossa, edellisissä kierroissa ovis on ollu kp15-16.

Sone: Onko kuumeilun aiheena esikoinen vai onko ennestään lapsia? Laitahan tarkemmat tiedot, niin lisään sut listaan =) Tervetuloa mukaan :hug:

Yhteistyössä