KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Ninnatar Joo, huomasin kyllä ;) Ihan kylmät väreet kulki kropassa ja itku meinasi tulla. Ajattele, marraskuisten ensimmäiset vaavit jo syntyneet :heart: :heart: Väkisinkin tulee vain mieleen, että mikä olisi oma tilanne, jos... :ashamed:

Silent Maanantait ne osaa olla kyllä masentavia päiviä.. Toivottavasti sun menkat ei ala seuraavaan vuoteen ;) :hug:
 
Silent :hug: :hug: Jaksamista... joskus toi epätoivo iskee aina :( Mut kyllä te saatte sen käärön vielä :)

Nyt ne jomotukset sit on lähes kadonneet..oli vaan jännä kun oli niin selkeesti just tossa munasarjan kohdassa,mut eikai nyt vielä voi mikään ovis tulla :eek:

Mua ketuttaa...alunperin ajateltiin et alotetaan koko vauvan yritys vasta esikon täytettyä 2v mut nyt kun kävi "vahinko" ja luultiin et vauva tulee niin tuntukin just sopivalta ajalta ja sit kävikin näin :ashamed: Nyt on sit hirvee hinku saada pikkanen mahd.nopsaan alulle..jotenkin sitä taas tajus et se ei edelleen oo mikään nipsnaps ja plops tää ipanoiden teko,vaan voi oikeesti kestää ja olla työn takana |O
 
Kp1 :headwall: Olo ihan kamala, mahaan ja päähän sattuu ja oksettaa. Ihan paska olo muutenkin. Siis tosi hyvä, ettei tää kierto venynyt. Nyt peukut pystyssä alkavaan kiertoon. Muuten vaan kaikki ärsyttää, erityisesti kaikkitietävä ja täysin empatiakyvytön miehen äiti. :/
 
täällä tosiaan ensimmäisen keskenmenon kokenut erittäin surullinen äityli...viikkoja oli noin 8+ jotain ja nopeasti päättyi keskenmenoon omaan vessapönttöön ja kohtu tyhjeni. Tässä sitä itketään menetettyjä haavekuvia tulevan kevään suhteen. Odotan vaan että vuoto loppuu ja uutta alulle, muuten en selviä! Onneksi yksi ihana 2 vuotias tytär tuhisemassa vieressä, pitää arjessa kiinni, s.lomalla olen siis töistä, ja eilen tapahtui keskenmeno . Tukea kaipaillaan ja miten tämän voi jättää taakseen kun oli o maha kasvanut ja vaattetkin menin jo uusimaan ... olen NIIN VIHAINEN ITSELLENI JA PETTYNYT!


kyllä täällä tätä itua riittää :ashamed: :'( miksi miksi ja miksi...
vieläkin kohtu supistelee ja olo on kuin synnyttänyt :eek: :'(
 
Kiitos Alisa ja Repa :hug: Aikamoista tunteiden vuoristorataa ollut tämä keskenmenon jälkeinen aika!

Tervetuloa Huisi ja Jeju! Toivottavasti vierailunne tällä palstalla jää lyhyeksi ja siirrytte pian odottajien puolelle!

Adelade - Onnea onnea onnea! "Täytyy" siirtää sinytkin plussanneiden joukkoon :)

zanz - koitahan selvitä menkoista :hug: Tässä kierrossa sitten täysi yritys päälle :)
 
Huisi,Voi ei... :hug: Mulla oli tasan tollanen fiilis ekan km:n jälkeen,ajattelin et miten tästä noustaan. Mut purkamalla tuntoja voi ainakin helpottaa oloa :/ Aivot ei taho täälläkään kääntyy todellisuuten,et kaikki mitä vauvaa varten oli mietty/suunniteltu on nyt turhaa. Jaksamista sulle :hug:

Adele,onnea plussasta :heart:
 
Repa: Hyvä, et kivut alkaa hellittää. Mulla tosiaan vähä erilailla eri keskenmenoissa oli tuota kipuilua, mutta kesti pari kolme kiertoakin välillä...

Huisi: Oikein paljon voimia surun keskelle! :hug: Mä ehdin myös jo mammavaate ostoksille tässä viimeisessä raskaudessa ja samana päivänä ku olin uusista mammakuteista onnessani, alkoi vuoto... Itse pidän myös parhaana terapiana uutta raskautta! :) Oikein paljon tsemppiä! :)

SW: :hug: V*****ksen keskelle!
zanz: :hug:

Alisa: Lääkärin suositus oli odottaa yhdet menkat kaavinnan jälkeen ennen ku saa jatkaa uutta yritystä! Enpä oo odotellu! Ja siis toivottavasti niitä saa odotellakin vuoden verran vielä! :) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minky:
Repa: Hyvä, et kivut alkaa hellittää. Mulla tosiaan vähä erilailla eri keskenmenoissa oli tuota kipuilua, mutta kesti pari kolme kiertoakin välillä...

Huisi: Oikein paljon voimia surun keskelle! :hug: Mä ehdin myös jo mammavaate ostoksille tässä viimeisessä raskaudessa ja samana päivänä ku olin uusista mammakuteista onnessani, alkoi vuoto... Itse pidän myös parhaana terapiana uutta raskautta! :) Oikein paljon tsemppiä! :)

SW: :hug: V*****ksen keskelle!
zanz: :hug:

Alisa: Lääkärin suositus oli odottaa yhdet menkat kaavinnan jälkeen ennen ku saa jatkaa uutta yritystä! Enpä oo odotellu! Ja siis toivottavasti niitä saa odotellakin vuoden verran vielä! :) :)

nyt täytyy uskoa että elämä on hauras ja arvaamaton, sitä en tiedä pystyykö seuraavasta mahdollisesta rasakudesta nautiimaan lainkaan ...

joo. täällä hankittiin jo mammahousut ja sukkahousut ja kaikki, ja mietinki lähenkö palauttamaan vai pidänkö tulevaisuuden varalta

:heart: :eek:

voimia kaikille tän läpikäynneille , kai tästä selvitään ja apua on saatavilla mulla ainakin juttelun merkeissä.
 
Soitin röntgeniin ja kysyin asiaa. Ystävällinen täti siellä vastasi että jos on mahdollisuus että voi olla raskaana niin kannattaa siirtää aikaa. Joten siirsin ajan parin viikon päähän, toki toivon että menkat ei olis alkanut silloinkaan, hihhih :)


Onnea Adelade plussasta :flower:

Halauksia Huisille ja Jejulle :hug:

Oliko täällä kellään muulla lyhyttä 24-26 kiertoa, milloin teillä on ovikset?
 
Huisi..mulla meni hiukan kyttäämiseks esikon odotus keskenmenon jälkeen :/ Ja pelkäämpä et käy nyt sit toisenkin kans sama homma |O Pidä vaan mammavaatteet,niille voi olla käyttöö aiemmin kuin arvaatkaan ;)

Miukkari,Niin muistelinkin et ovat aika tarkkoja tuon röntgen homman kanssa =) Toivotaan ettet pääse myöhemminkään sinne :D
 
Huisi :hug: meillä kaikilla täällä sama juttu. Aluksi suru on kova, mutta viikkojen kuluessa se hellittää. Suurin suru on haaveiden pirstaloituminen ja se, että keskenmeno tulee täysin puun takaa. Itselläni tuulimunaraskaus todettiin toukokuussa ekassa ultrassa. Sitä ennen ei mitään merkkejäkään asiasta. Masu oli kasvanut ja raskausoireita oli vaikka muille jakaa. Sitten vaan yhtenä maanantaina iltapäiväivällä päivämme musteni. Tunnin kotimatka bussilla oli vaan yhtä kyynelehtimistä.

Jos seuraava raskaus joskus alkaa, niin en usko sitä todeksi, vasta kun olen ultrassa jotain nähnyt. Olkoon siihen mennessä vain plussa, ei sen enempää. Tämä raskaus oli ensimmäinen samoin km. En edes tiennyt mikä on tuulimuna enkä ikinä vauvan vaatteita ostaessani voinut kuvitella mitä tuo maanantai tuo tullessaan. Muistan kun kätilö sanoi aluksi, että ei siellä ainakaan viikkoja vastaavaa alkiota ole. Ei ollutkaan. Siinä tuolilla maatessani ajattelin, että tämän on pakko olla painajaisunta, josta herätään.
 
Adeladelle Paaaljon Onnea plussasta, toivotaan että pääsisimme muut myös pian odottajien puolelle :D

Uusiakin oli tullut, tervetuloa heille :hug:

Miukkari joo, ovat kyllä tarkkoja tuon röntgenin suhteen, mulle sanottiin hammaslääkärissäkin että röntgen kuvat otetaan vasta ensimmäisen kolmanneksen jälkeen, mutta sitte kävikin se km, niin jospa keskiviikkona pääsisin nyt otattaan ne kuvat kun on hammaslääkäri..

Omaan napaan ei uutta, paitsi että sain varattua sinne ultraan kontrollli ajan 24.9... voi, pitäkääpä peukkuja että olisi tällä kertaa jo tyhjä kohtu:)
P.s. aloitin tänään bodybic tunnit, mutten ostanut kausikorttia, jos sattuisikin käymään niin hyvin että plussa pärähtäisi piankin..
 
minäkään en tosin olisi uskonut kun mulle vielä jossain sanottiin että jos sydämen syke nähdään ja jne. ei pitäisi olla suurta huolta...toisin ävi, mullahan oli viikkoja omien laskujen mukaan 7+5 varhaisultrassa mutta lekuri katsoi milleistä että vastaa vain 6+4, joten uskon että kaikki johtunee jo sieltä ja alkio ei ollut kasvanut normaalisti, tänään oli jo parempi ilta kun oltiin saaressa laittamassa saunaan kuntoon (appi vanhemmat osti huvilan ) :saint: aivan ihana paikka , mieli ja sielu jotenkin lepää siellä 20-luvun tunnelmissa. siivottiin ja touhuiltiin esion kanssa , ja pari kyyneltäkin anopille valutin ,,,ja otinpa oluttakin , kun olinhan jo kaksi kuukautta ollut ilman :saint:

kyllä se arki tästä rullaantuu ja uuden unelmat kehittyy, ne unelmat kun meni jo pirstalleiksi, täytyy tässä ruveta unelmoimaan meidän tulevasta mallesian matkasta lokakuussa. tämä on ihana paikka kyllä lueskella ja kirjoitella, tietää ettei ole ainut---

eniten suututtaa kun moni ystävä jakaantuu ensi vuoden puolella aika lailla ja olisin ollut lähekkäin aikas monen kanssa, mutta luonto ja kehoni päätti toisin ,
KIITOS KAIKILLE VOIMASTA :heart:
 
1.9. TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



zanz..........................KM 07/09............................KP 2/27-32 :flower:
Ninnatar....................KM 05/09............................KP 8/ :flower:
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.....KP 9/28 :flower:
Murmelin....................KM 1/09.............................KP 12/28-38 :flower:
Miukkari.....................KM 02/09...........................KP 19/26 :flower:
Jeju81.......................KM 06/09............................KP 20/33 :flower:
Alisa84......................TM 05/09............................KP 23/26-32 :flower:
Silent whisper...........KM 05/09............................KP 26/29-32 :flower:
Rinja..........................KM 04/09............................KP 31/35 :flower:
Perhosia....................KM 01/09............................KP 37/28
Orion.........................KM 02/09............................KP 59/50 :flower:
mely..........................KM 12/08............................KP 95/27-37
nanakuu....................KM 11/08
Hempukka87.............KM 12/08
MeaMimosa...............KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.....................KM 04/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
mirzu.........................KM 04/09
Noella........................KM 04/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09 :flower:
viirukissa...................KM, TM 07/09




HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja.......................TM 02/09.............................KP 5/25-34 :flower:
Zalmiakki.......................KM 03/09.............................KP 11/ :flower:
tillukas...........................KM 05/09............................KP 13/31-35 :flower:
Nappula.........................KU 10/08, KM 02/09............KP 20/ :flower:
Unnukka75....................KM 07/09.............................KP 21/29-30 :flower:
AnnaStiina82.................KM 12/08.............................KP 40/30
nöttiäinen......................RK 10/08, KM 05/09............KP 54/31
pyrola............................KU 03/09
mama-L.........................KM 04/09
jasimi.............................KM 01/09, 05/09
Minky.............................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09 :flower:
marsa22........................KM 06/09 :flower:
Repa..............................KM 02/07, TM 08/09 :flower:
Huisi..............................KM 08/09 :flower:



HAAVEISSA KOLMAS



Piijuska-78...................KM 05/09...........................KP 2/29 :flower:
tikruliini........................KM, TM...............................KP 40/30-31
hämy10........................KM 07/06, 01/09................KP 109/28-30
Neiti-81........................KM 06/09
Mymmyryy....................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
pinpella........................KM 02/01, 04/09, TM 08/09 :flower:



HAAVEISSA NELJÄS



Valkovuokko-72............KM 05/09...........................KP 28/26-32 :flower:
Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 13/27-34 :flower:



HAAVEISSA VIIDES









TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco :flower:, meriaani, Eppuliini, P-E,
Eelis, zamoon, Spark, MyAngelsMyHope, Murmelin :flower:, Annemaarit :flower:, omenaruusu :flower:, Liilia :flower:



PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ,
Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, happihyppy, papana77, Eelis, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade





 
Piijuska-78 - hieno asenne :) onnea tikutteluun!

Miukkari - Ovishan on useimmiten 14 vrk ennen menkkoja, eli varmaankin sitten kp10-12. Kiva kun sait siirrettyä sitä ultraa. Ei tarvitse epävarmoin mielin mennä :)

Ninnatar - varmasti rankkaa kun ei ole edes ajatellut km:n tai tm:n mahdollisuutta :( Mä taas olin selvitellyt jo kaikki mahdolliset ongelmat sun muut, joten km ei periaatteessa tullut yllätyksenä. Niinkuin aiemminkin olen sanonut, ihan kun olisin vaistonnut sen. Mutta suru tietenkin oli silti kauhea :(

marsa22 - täällä todellakin peukut ja varpaat pystyssä että sulla kohtu jo tyhjä ja muutenkin palautunut normitilaan!!!

Huisi - meilläkin näkyi sykkeet kaksi kertaa mutta kesken meni silti :( Kiva että sulla jo vähän parempi mieli ja katse suunnattuna tulevaisuuteen!

).( En usko että tärppi on käynyt koska ei ole mitään oireita.. ovis oli viime ke, eli eikö kiinnittymisen aika olisi nyt käsillä? Täytyy ainakin toivoa että mekat ei ala ennen lauantaita, koska muuten luteeliaika jää liian lyhyeksi! Tietenkin toivon että ei alkaisi ollenkaan mutta se olisi jo liian hyvää ollakseen totta!

Mukavaa syyskuuta kanssasisaret :wave:
 
Oho, plussia on sadellut tasaiseen tahtiin, onnea kaikille :heart:

Ja uusiakin on tullut mukaan, pahoitteluni heille :hug:

Syyskuun eka, täälä alkaa postin kyttääminen leikkauskutsu pitäisi tulla varmaankin pikapuoliin :D Nyt voin ainakin sanoa, että kuumeilen kuumeilun aloittamista, mie piilotan kumit samana päivänä kun lähden leikkaukseen, vai pitäiskö ihan heittää roskiin :p Menisi nyt vilkkaan tämä syyskuu!

:heart: Unicco
 
Silent whisper, milloin alkaa uusi pino? Nyt kai alkaa olla syksy...

Adeladelle vielä uudelleenkin onnittelut, vaikka onnittelin jo haamustakin ;)

Uusille tervetuloa, älkää viipykö täällä kauaa. Suru on alussa kova ja se puskee aina ajoittain uudelleen päälle, mutta siitä selviää. Ei se kivaa ole, mutta mikä ei tapa, se vahvistaa.
 
Huisi,Juu,sykkeiden kuulemisen jälkeen on hyvin pieni mahis saada enää km,mut aina joku kuuluu siihen pieneen mahikseen :/ Itseasiaassa koko raskaudenhan on olemassa riski et kaikki ei mee hyvin,mut sen kanssa on vaan sit valitettavasti elettävä |O
 

Yhteistyössä