Hakutulokset

  1. A

    Kiukkuketju

    Kauniisti sanottuna kiukuttaa. Aamulla (liian)aikaisin heräsin ja huonosti nukutun yön jälkeen marssin veritestiin, jonka tuloksen oikeastaan jo tiesin, kun oli merkit ilmassa (EI raskaana!). Ensimmäisenä hoitaja hihkui, että kylläpä eletään jännittäviä aikoja, kun Victoria lähti yöllä...
  2. A

    Siirtojen ja alkioiden lukumäärä

    6 alkiota kerätty: - 1 IVF - 4 PAS (yksi kemiallinen) Voimia kerätään seuraavaan kierrokseen.
  3. A

    Gonapeptyl-kokemuksia

    Minulle tehtiin viisi päivää sitten PAS ja huomenna pitäisi pistää yksi Gonapeptyl-piikki mahamakkaraan. Olen lueskellut kyseisestä valmisteesta eri palstoilta ja melkeinpä tuntuu, että muille piikki on määrätty kolme päivää PASin jälkeen. Onko muilla kokemuksia myöhäisemmästä pistosta...
  4. A

    Kiukkuketju

    Kiukuttaa, tai oikeastaan surettaa ajatus tulevaisuuden jouluista, kun omia vanhempiaa ei enää ole ja jos sitä lasta ei tule... Pitääkö viettää joulu kahdestaan miehen kanssa tai jonkun säälivän sukulaisen nurkissa? Miten saa perinteisen joulun, jos ei saa lapsia? Miten saa tunnelman? Kenelle...
  5. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Täällä taas pitkästä aikaa. Hurjasti onnea Jag78 ja muut plussanneet! Itsellä on taas takana yksi epäonnistunut PAS ja seuraava siirtyykin ens vuoden puolelle, kun on tuo joulu välissä... Huomenna olis testipäivä, mutta kovasti jo vuodan.:( Tuntuu, että toivo hiipuu ja joulukaan ei tunnu...
  6. A

    Kiukkuketju

    Ystävä perheineen oli käymässä ja vuoden vanhalta piti vaihtaa vaippa. Ystävän mies tarjosi lasta mulle ja sanoi, että voit harjoitella. Tietää hyvin meidän hoidoista ja siitä mahdollisuudesta, ettei ehkä koskaan saada lasta! Kyllä teki mieli laukaista jotain... Pidin vitutuksen sisälläni ja...
  7. A

    Syksyn passaajat:)

    Juu, eipä onnistanut meitäkään. Huomenna on testipäivä, mutta menkat jo ilmoittelevat itsestään. Perjantaina testasin negan. Minkäänlaisia oireita ei ole ollut, paitsi ehkä sellaista pientä tuntoa vatsassa, kuten yleensäkin ennen menkkoja. Ryhdyn nuolemaan haavojani ja kokoan itseni uuteen...
  8. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    On tämäkin. Isäinpäivänä menkat lyövät luget laudalta ja positiiviseksi suunniteltu testi jäi tekemättä, kun v*tutti niin kovasti.:mad: Taidan jättää huomisen veritestin väliin. Mitenkäs muut maanantain ja lähipäivien testaajat - onko teillä ollut parempaa tuuria? Toivottavasti edes joku saa...
  9. A

    Syksyn passaajat:)

    Hammy, ihanaa kuulla, että aina välillä näilläkin piinapalstoilla jotakuta onnistaa. Onnea! :heart: Perässä tullaan, tai ainakin yritys on kova. :D
  10. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    HaaveissaToinen, mulla kanssa testipäivä 14.11. eikä mitään oireita. Muistaakseni mullakin oli IVF:n jälkeen enemmän oireita (ei tosin kovin selkeitä silloinkaan), joita ei ole PASeihin liittynyt. IVF:ssä mun ei tosin tarvinnut kovin pitkään piinailla, kun menkat alkoivat jo viikko siirrosta...
  11. A

    IVF hoidon fyysiset kivut? Millaisia?

    On varmasti kovin yksilöllistä, minkälaisia kipuja saa osakseen. Mulla sujui helposti koko homma. Kasvatteluvaiheessa oli turvonnut olo, eikä kireitä housuja voinut pitää ennen jä jälkeen punktion. Itse punktiokin sujui kipulääkkeiden voimalla tosi hyvin. Voin ihan rehellisesti sanoa, että...
  12. A

    Syksyn passaajat:)

    Mäkin voisin hypätä seurailemaan myös tätä ketjua tuolta syksyn/talven hoitolaisista. Hain myös tänään kyytiin PASin. Kyseessä neljäs yritys (IVF + 3 pas). Viimeksi testasin räikeän plussan, mutta joku meni pieleen ja tyyppi päätti tulla ulos muutaman viikon harkinnan jälkeen. No, ainakin...
  13. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Pitkästä aikaa tänne kirjoittelen. Oon yrittänyt siirtää ajatuksia muualle ja nettiyhteyskin on kotona reistaillut... En jaksa lukea kaikkia missaamiani kirjoituksia. Pikaisella katsauksella näytti yleistunnelma olavan negatiivisen puolella :( Kovasti jaksamista kaikille hoidon vaiheista...
  14. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Viikon verran kiireitä takana, enkä ole ehtinyt täällä ketjussa käydä. Kerron vain pikaisesti omat kuulumiset... Nuolaisin ennen kuin tipahti: verikokeeseen ehdin vasta eilen (perjantaina olisi ollut virallinen päivä) ja hgc-arvot olivat 49. Eli raskaus ei siis olekaan jatkunut normaalista! Nyt...
  15. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tosi isot onnittelut kaikille plussanneille :flower:, peukut pystyssä Dreamerille ja pahoittelut Tillulle :hug:. Oikein rentouttavaa lomaa Egyptissä. Ehkäpä sullakin onnistuu ekasta pas:sta, kuten mulla... Niin, mun oli pakko tehdä testi, kun täällä puhalsivat niin hyvät tuulet. Plussa...
  16. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Uusille tervetuloa ja krisulille pahoittelut negasta :hug: Jadekivi: mulla tehtiin PAS luomukiertoon ilman hengähdystaukoja. Ei vaikuttanut IVF-prosessi millään tavalla kiertoon. Tukena on nyt luget (2x2/päivä). --- Mietiskelin tuota jenkkien lepo-kehoitusta siirron jälkeen... Ainakin...
  17. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Tervehdys kaikille! Onpas nyt jännät paikat monella! Mukavaa jadekivi, että viitsit päivittää listaa, niin voi tarkkailla missä vaiheessa kukakin on, kun ei aina ehdi kaikkia viestejä lukea, kun niitä pukkaa niin kovalla vauhdilla. Mulla on testipäivä 7.10. IVF:n jälkeen tosin menkat...
  18. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Hieman hengähdystaukoa pidin ketjusta, mutta palaan taas kun alkavat täällä jännät paikat perjantaina. Silloin eka PAS tiedossa. Johkuselle ja Katjuskalle kovasti jaksamista ja tsemppiä jatkoon (ja kaikille muille tietty myös)! Pakkasessa on viisi alkiota, joista toivottavasti...
  19. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Ajattelin palata tänne vasta lähempänä uutta yritystä, mutta täällä ollaan taas... Mitä tulee kahden alkion siirtoon, olen parista lähteestä kuullut, että yli 35-vuotiailta kysytään, haluavatko yhden vai kaksi. Johtuu kai siitä, että ikä huonontaa kiinnittymistä ja kahdella parannetaan...
  20. A

    IVF-hoitoja syksyllä/talvella aloittelevat

    Kiitos kaikille tukijoille :heart: ja minunkin puolestani onnea kaikille tälle tielle lähteneille! Tämä on tämmöistä kierron ajoittamaa ylä- ja alamäkeä. Tästä taas lähdetään ylöspäin :) Tänään kävin kiusaamassa itseäni ystävän lapsen yksvuotispäivillä, jossa taapertajia oli lattian täydeltä...

Yhteistyössä