Hakutulokset

  1. T

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Kiitokset onnitteluista! :hug: Laitanpa tähän nyt oman kertomukseni pikkuisen maailmaansaattamisesta. 15. päivä syyskuuta kävin äitipolin kontrollissa verenpaineiden vuoksi. Sain lisää verenpainelääkettä ja lääkäri meinasi laittaa minut osastolle seurantaan. Sain puhuttua itseni vielä kotiin...
  2. T

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Onnittelut kaikille vauvautuneille! Meille syntyi 17.9. pieni mies sektiolla raskausmyrkytyksen vuoksi. Viikkoja naperolla oli 36+0 ja stratgiset mitat olivat 2888 g ja 43 cm. Poika ja minä voimme hyvin, olemme olleet kotona nyt kaksi yötä. Kirjoittelen myöhemmin lisää, kun omat voimat...
  3. T

    ~ Lokakuun lapsoset syyskuussa ~

    Päivitetäänpä tähän väliin meidänkin tämän viikon seikkailut. Verenpaineet mulla on ollut hiukan koholla jo pitkän aikaa ja kuukauden ajan olen mitannut kotona ja pitänyt kirjaa paineista kolme kertaa päivässä. Viime sunnuntai-iltana paineet olivat 150/105 ja arvasin jo mitä maanantaiaamun...
  4. T

    ~ Lokakuun lapsoset elokuussa ~

    Jos sitä minäkin hyppäisin puskasta esiin. Olen taustalta seurannut ketjua koko raskauden ajan =) Eli tässä kirjoittelee T&pikkuinen, ikää kertynyt jo 28 vuotta ja ensimmäinen tulossa, la 15.10 ja synnytyspaikka KSKS. Poikaveikkauksen heittivät ultrassa. Omaa napaa sen verran, että olen...

Yhteistyössä