Hakutulokset

  1. Mönkiäinen

    kertokaa synnytyskertomuksia!

    Rv 41+1 meni ensin illalla kuuden aikaan limatulppa. Kaksi tuntia siitä eli klo 20 alkoi supistukset, ensin noin 10 min välein ja siitä koko ajan tasaisesti kiihtyen. Kymmenen jälkeen oli pakko lähteä sairaalaan, kun ei enää kestänyt olla. Sairaalalla jouduttiin odottelemaan kätilöä, oli...
  2. Mönkiäinen

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Me käydään Maijan kanssa aina maanantai-iltapäivisin kansalaisopiston järjestämällä lorukurssilla. Maija on tykännyt kovasti loruilusta. Sitten perjantaisin jos päiväunet sattuu käymään kohdilleen niin ollaan käyty äiti-vauvajoogassa.
  3. Mönkiäinen

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Maija oli tänään ihan innoissaan, kun keksi että kun ottaa tukevasti keittiön oviaukossa olevasta portista kiinni niin sitä vasten pääsee seisomaan polvilleen :) Voi sitä naurun määrää :)
  4. Mönkiäinen

    montako raskautta ja lasta

    1 raskaus, 1 terve lapsi joka syntyi rv 41+1
  5. Mönkiäinen

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Maijan 8 kk neuvola oli jo torstaina, mut en toimeentunut tänne asti mittoja laittamaan ennen kuin nyt. Meidän neito on nyt 9,400 kg ja 73,1 cm :)
  6. Mönkiäinen

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Jipsu ja ihraPupu, mehän ollaan kaikki sitten ihan lähialueilta :) Missä päin Poria sä Jipsu muuten asustat? Mä asustelen täällä Ruosniemen perällä Järvikylässä, eikä täällä oo kyllä yhtään samanikäisiä lapsia näkynyt sit lainkaan..
  7. Mönkiäinen

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    ihraPupu missä päin Satakuntaa asustelet? Itse asun Porissa, ja mulla on kohta 8 kk ikäinen tyttö :)
  8. Mönkiäinen

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    sparkle86 Joo pieni painovirhepaholainen näytti eksyneen tekstiin, Maija tosiaan syntyi rv 41+1 eikä mikään 40+1 :D Sitä se sähläily teettää :D s-h-h 28.1 on hyvä päivä syntyä :)
  9. Mönkiäinen

    Tammikuussa 2011 esikoisen saavia mammoja? =)

    Täälläkin on yksi mattimyöhäinen, joka löysi tämän ketjun vasta nyt :) Eli mulla oli la 20.1, mutta Maija päätti tulla maailmaan vasta rv 40+1 eli 28.1.2011. Sitten tultiinkin vauhdilla kun alettiin tulemaan.. Supparit alkoi klo 20, sairaalaan lähdettiin 22 jälkeen, ja Maija oli maailmassa...
  10. Mönkiäinen

    Millä raskausviikolla/päivällä synnytit?

    Meidän neiti syntyi 41+1, synnytyksen kesto 4 h, mitat 52 cm ja 4075 g. En ehtinyt saamaan mitään kivunlievityksiä, kun neiti päätti tulla niin nopeasti maailmaan =)
  11. Mönkiäinen

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Aloitettiin neidin kanssa eilen uusi harrastus: kansalaisopiston sanataidekurssi :) Neiti tykkäs tosi paljon ja ollaan kotonakin jo loruiltu siellä opittuja loruja :)
  12. Mönkiäinen

    Oliko miehellä oikeus loukkaantua?!!

    Miehellä ei ollut mitään syytä loukkaantua, teit ihan oikein.
  13. Mönkiäinen

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Meillä neiti täytti just 7 kk ja ryömii kovaa vauhtia eteenpäin. Ollaan käyty nyt yhdessä äiti-vauva-joogassa, on ollut tosi kivaa :)
  14. Mönkiäinen

    Millaiset välit miehenne sisaruksiin?

    Miehellä ei ole kuin yksi veli, ja meillä on ihan hyvät välit. On hyvä setä meidän pikkuneidille, kyselee aina kuulumisia jne. Melkeinpä viikottain nähdään.
  15. Mönkiäinen

    Te joilla raskaus on mennyt vähintään viikon yli lasketun ajan, kertokaa tunnelmia viimeisiltä päiviltä.

    Meillä neiti syntyi rv 41+1. Ennen synnytystä ei ollut minkäänlaisia tuntemuksia, mutta sitten kun alkoi tapahtua niin sitten tapahtuikin nopeasti (synnytyksen kokonaiskesto 4 h..). Onneksi lähisukulaiset ymmärsi olla kauheasti kyselemättä että koska se vauva oikein tulee, tiesivät että mulla...
  16. Mönkiäinen

    Voisitko ottaa puolisoksesi itseäsi 10cm pidemmän miehen?

    Minä 174 cm, mies 195 cm. Tuo riittänee vastaukseksi kysymykseen :)
  17. Mönkiäinen

    hyviä ruokavinkkejä?

    No ainakin porokiusaus on helppo tehdä, tosin vaatii hieman aikaa tekemiseen (uunissa 1½ tuntia). Ohjeen saa allekirjoittaneelta jos kiinnostaa :)
  18. Mönkiäinen

    Mä haluan piilarit!

    Riippuu kai siitä että missä liikkeessä niitä käy kysymässä ja millaiset piilarit hankkii. Mulla on itellä kanssa lievä taittovika ja kävin just SpecSaversilla piilaritarkistuksessa ja hakemassa lisää linssejä: tarkastus & 30 paria kertakäyttölinssejä makso yhteensä 58€ eli ei mikään mahdoton hinta.
  19. Mönkiäinen

    Paino raskauden aikana?

    Mulla nousi paino raskauden aikana vain 5 kg. Neidin syntymäpaino oli 4075 g, joten suurin osa painosta jäi jo laitokselle. Jälkitarkastuksessa olin sitten laihtunut vielä 7 kg lisää vaikken ollut tehnyt mitään ihmeellistä. Kunhan vaan syö oikein ja liikkuu, niin ei niitä kiloja sillä tavalla...
  20. Mönkiäinen

    Äitejä Satakunnan alueelta?

    Älä muuta virka :) Samassa elämäntilanteessa oleva jutteluseura on aina plussaa :) Tuo neiti ei vielä muuta tee kun ryömi ympäri kämppää ja jokeltele, joten siitä ei vielä hetkeen oo jutteluseuraksi vaikka ihana onkin.

Yhteistyössä