Voisitko ottaa puolisoksesi itseäsi 10cm pidemmän miehen?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
pilipali
[QUOTE="ap";24481591]Ja siis kysymykselläni lähinnä tarkoitin sitä, että välillä tuntuu, että tällaisilla minunkin pituisilla naisilla on ihmeellisiä vaatimuksia, että miehen pitää olla 180cm+. Eli siis en tarkoittanut että se 10cm olisi paljon, vaan joidenkin mielestä vähän.[/QUOTE]

Mä ja mun mies ollaan samanpituisia.
Vaikka ennen häntä aina ajattelin, että haluan pitkän miehen. Sitten tajusinkin, että pituus merkkaan todella vähän, jos muuten toinen on täydellinen.
 
"ap"
[QUOTE="vieras";24481621]En ole ikinä tajunnut tuota. Itse ajattelisin niin, että on kivaa olla lyhyempi nainen, niin on enmmän valinnanvaraa (vaikka toki voi lyhyemmänkin kanssa seurustella).[/QUOTE]

Minäkään en ole koskaan tajunnut. Ja minusta on just täydellistä, että tuo mun mies ei ole tuon pidempi. Jotenkin sitä tuntee pitkien miesten vieressä itsensä entistä pienemmäksi, koko ajan joutu katsomaan pää kenossa ylöspäin.
 
äiti 45 v
[QUOTE="Vieras";24481515]Ja kuinka pitkä olet itse?

Minä 156 ja aviomies 167, eli hiukan yli tuo 10cm tulee, mutta vastaus on että joo voisin :)[/QUOTE]

Joo, mielellään.
10 cm lyhyempi olisi kyllä jo liian lyhyt, itse olen 157cm.
 
"mä"
[QUOTE="ap";24481703]Minäkään en ole koskaan tajunnut. Ja minusta on just täydellistä, että tuo mun mies ei ole tuon pidempi. Jotenkin sitä tuntee pitkien miesten vieressä itsensä entistä pienemmäksi, koko ajan joutu katsomaan pää kenossa ylöspäin.[/QUOTE]
Kai sillä jotain lapsuuden tytär & isä -suhteen vajavaisuutta yritetään täyttää myöhemmässä elämässä.
 
Laulava Lomittaja
[QUOTE="vieras";24481720]Niin, mutta voisitko siis ottaa 160cm pitkän miehen. Ap siis just selitti, että lyhyet naiset haluaa omasta pituudesta huolimatta just tuollasta yli 20cm itseään pidempää miestä.[/QUOTE]

Voisin.
 
"Anne"
Lisättäköön tähän vielä, että voisin olla myös alle 10cm minua pidemmän kanssa. Ja olen ollutkin. Mies taisi olla 167cm. Korkkareita en tosin kehdannut silloin käyttää.
 
"mä"
[QUOTE="Anne";24481794]Lisättäköön tähän vielä, että voisin olla myös alle 10cm minua pidemmän kanssa. Ja olen ollutkin. Mies taisi olla 167cm. Korkkareita en tosin kehdannut silloin käyttää.[/QUOTE]
Miksi ihmeessä? Ei mulla kyllä maailma siihen kaadu, jos nainen on korkokengät jalassa mua pidempi. :D
 
hetero
[QUOTE="Vieras";24481515]Ja kuinka pitkä olet itse?

Minä 156 ja aviomies 167, eli hiukan yli tuo 10cm tulee, mutta vastaus on että joo voisin :)[/QUOTE]

en, koska olen hetero. 178cm
 
Voisin, vaikka mies nyt sattuukin olemaan 21cm minua pidempi.

Olen itse 162cm ja toivon että mies olisi joka tapauksessa minua pidempi, mielummin sen verran että pituuseron huomaisi. 5cm riittäisi jo ihan hyvin, vaikka mielikuvissa tykkäänkin pidemmistä miehistä. Kuitenkin jos se oikea kohdalle osuu niin eipä tuolla pituudella taida juuri väliä olla.
 
"Anne"
[QUOTE="mä";24481820]Miksi ihmeessä? Ei mulla kyllä maailma siihen kaadu, jos nainen on korkokengät jalassa mua pidempi. :D[/QUOTE]

En mitenkään lopettanut korkkareiden käyttämistä tämän lyhyemmän miehen kanssa. En vain ollut niitä koskaan käyttänyt enkä halunnut ruveta sitten käyttämäänkään etten olisi miestä pidempi, ajattelin sen olevan jotenkin hassun näköistä.
 
"mä"
[QUOTE="Anne";24481838]En mitenkään lopettanut korkkareiden käyttämistä tämän lyhyemmän miehen kanssa. En vain ollut niitä koskaan käyttänyt enkä halunnut ruveta sitten käyttämäänkään etten olisi miestä pidempi, ajattelin sen olevan jotenkin hassun näköistä.[/QUOTE]
Se oli sitten aikoinaan varmaan hassun näköistä jo valmiiksi, kun seurustelin itseäni viisi senttiä pidemmän naisen kanssa. Ja hänkin käytti satunnaisesti korkokenkiä. :D
 
Vastaaja
nipin napin ehkä ottaisin. Itse 159 cm ja kyllä ne mun miehet on yleensä siinä 180 cm:n ala- ja yläpuolella liikkuneet. On siellä varmaan pari sellasta 170 cm:stäkin ollut, mutta se alkaa olemaan kyllä ehdoton alaraja. Ja missään nimessä mies ei ainakaan saa olla hoikempi kuin mä.
 

Yhteistyössä