Voisitko ottaa puolisoksesi itseäsi 10cm pidemmän miehen?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
en voisi
[QUOTE="Vieras";24481515]Ja kuinka pitkä olet itse?

Minä 156 ja aviomies 167, eli hiukan yli tuo 10cm tulee, mutta vastaus on että joo voisin :)[/QUOTE]


..ottaa itselleni niin lyhyttä miestä. Olen 170cm ja aviomieheni 192cm. Kainalokepillä en tekisi mitään.
 
siinä ja siinä. Siis miehen pitää olla miehen mittainen, eikä minun mittaiseni. Nyt eroa on 13 senttiä ja ei kovin paljon vähempää saisi olla. En halua olla korkokengät jalassa yhtä pitkä. Sopiva miehen pituus on noin 190cm.

Toki rakkaus ei katso pituutta eikä ulkonäköä :D
 
Oikeaa elämää
Oon 158cm pitkä, en todellakaan haluaisi 168cm pitkää miestä. Kyllä miehen pitää olla vähintään 175cm, että voi harkita. Kuvottavia kokemuksia lyhyistä miehistä, tuntuu kuin niillä olis koko ajan tarve jollain toiminnalla/käytöksellä/tms korreloida tuota lyhyttä mittaansa, yök.
Kuvottava on sun ajattelutapasi. Mun miehen pituus on 169cm eikä hän kyllä mitenkään yritä korreloida pituuttaan käytöksellä tms. Ihan tavallinen mies joka osaa käyttäytyä, ottaa muut huomioon, rehellinen, luotettava jne. Ärsyttää tuollaiset typerä yleistäjät kuten sä.

Mä olen miestä kaksi senttiä pidempi, mutta ei se ole meille ongelma. En ole puolisoa etsinyt pituuden perusteella ja kun sopiva mies tuli kohdalle, niin se oli menoa sitten eikä siinä pituutta mietitty.

Luulet varmaan olevasi jotenkin ihana nainen, mutta viestisi perusteella vaikutat melko vastenmieliseltä tapaukselta. Kermaperseprinsessa joka luulee olevansa muiden yläpuolella.
 

Yhteistyössä