Millaiset välit miehenne sisaruksiin?

  • Viestiketjun aloittaja naisille
  • Ensimmäinen viesti
Miehellä on isosisko ja pikkusisko.. En pidä mitenkään erikseen yhteyttä. Ollaan tosi erityyppisiä ihmisiä isosiskon kanssa ja pikkusiskolla nyt on sellanen oman elämän alottamisen vaihe päällä, en halua häiritä.

Olen kyllä tuonut esiin että kylään saa esim. aina tulla ym. mutta en sen ihmeemmin pidä yhteyttä.
 
kökköliini
isosisko ja -veli ja pikkuveli. siskon kanssa soitellaan ja laitetaan kuulumisia viesteillä ja ollaan mielestäni hyvissä väleissä, on nuorimmaisen kummi miehensä kanssa ja vietetään viikonloppuja hänen perheensä luona kun hänellä on vapaata. nuoremman veljen kanssa miehelläni on parhaimmat välit ja ovat usein yhteyksissä ja nähdäänkin. ollaan hänen lapsensa kummeja. vanhin veli on vieraampi, puhutaan jos nähdään, mutta ei tiivistä yhteyden pitoa. veli ei arvosta miestäni ja on sanonut sen suoraan.
 
"Näin meillä"
Meillä varmaan minä pidän enemmän yhteyttä miehen siskoon ja äitiin kuin mies itse, mutta yleensä nähdään koko perheen voimin. Miehen sisarpuoliin en osaa olla yhteyksissä, mies on velipuoleensa kanssa useinkin lähinnä tietokonepelien kautta ja sillointällöin näkevät, minä näen heitä ehkä kerran pari vuodessa ja aialliset välit on.
 
Blue
Miehellä kaksi veljeä. Toinen asuu Ruotsissa joten ei hirveästi olla tekemisissä. Ihan hyvät välit on kuitenkin. :)

Toinen veli asuu melko lähellä jä hänen kanssaan ollaan paljon enemmän tekemisissä. Minäkin soittelen ja viestittelen jos on asiaa. Sinkkuna ollessaa muutamaan kertaan kännissä "rakkautensa"/ihastuksensa on minulle tunnustanut, mutta mitään ei koskaan ole tapahtunut, eikä tule tapahtumaan. Nykyään hänellä vaimo joka on mahtava ja tullaan oikein hyvin juttuun. :)
 
neiti neitinen ja vauva
En pidä mitenkään säännöllisesti yhteyttä miehen sisaruksiin. Miehen isosiskon kanssa välillä sovitaan milloin meidän isompi lapsi menee serkkujen kanssa leikkimään heille, ja milloin sieltä tullaan meille. Miehen pikkuveljen kanssa en ole suoraan yhteyksissä, vaan aina hänen avovaimonsa kanssa, jonka kanssa olemme aika hyvätkin ystävät. Tapaamme kyllä kohtuullisen usein mieheni sisaruksia, tosin usein mieheni ja hänen veljensä sopivat tapaamisista keskenään.
 
Tehimiini harmaana
Mun miehellä on kaksi veljeä, toinen asuu samala kylällä meidän kanssa ja toinen Tampereen lähistöllä. Täällä asuvan veljen kanssa ollaan paljonkin tekemisissä, mutta kauempana asuvaa nähdään lähinnä juhlapyhinä ja lasten synttäreillä, mutta mieheni kyllä puhuu hänen kanssaan puhelimessa muutaman kerran kuukaudessa. Oikein mukavia veljiä ovat, vaikka ovat molemmat kymmenisen vuotta miestäni vanhempia.
 
Miehen sisar on boheemi valokuvataiteilija. Ei me kovin paljoa yhteyttä pidetä, nähdään esim. miehen vanhempien luona silloin tällöin. Elää niin erilaista elämää, mitä me, ettei oikein ole yhteisiä puheenaiheita.
 
"vieras"
Miehellä 3 veljeä ja ei hirveästi olla tekemisissä. Mies näkee kahta heistä päivittäin töissä joten vapaa ajalla sit muuta. Ja sen yhden kans nähdään ehkä kerran vuodessa. Vaimojen kans ihan hyvät välit. Yhden kans ehkä vähän virallisemmat kuin muiden.
Miehen sisko asuu sen verran kaukana et ei monta kertaa vuodessa nähdä mut ihan hyvät välit. Ei kuitenkaan soitella tms.
 
Miehellä on yksi sisko joka on samanikäinen kuin minä, asuu muutaman kilometrin päässä meistä mutta silti olen nähnyt hänet viimeksi useita vuosia sitten.
Välttelen tarkoituksella koska en oikein pidä hänestä, mitään dramatiikkaa ei välillämme ole.
 
Toiseen miehen siskoon on hyvät välit, pidetään yhteyttä soittamalla ja sähköpostilla ja tavataan kun tulevat käymään kotikaupungissa.
Toiseen siskoon ehkä neutraalit välit, sisar ei tule käymään, harvoin saattaa soittaa tai laittaa tekstarin, jos on jotain asiaa. Tähän siskoon on sekä miehellä että muillakin huonot välit.
 
"Leo"
miehellä sisko ja veli. molempien kanssa tosi hyvät välit, ollaan tekemisissä paljon. Kyläillään puolin ja toisin. ovatkin sitten oikeastaan meidän ainoat pariskuntaystävät. mutta tosiaan ajattelen heidän olevan oikeasti "sister-in-law" ja "brother-in-law", kuin myös heidän puolisoidensa.
 
Miehellä on isoveli, joka kuopuksemme kummi ja me ollaan heidän pienen pojan kummeja. Välit on hyvät, melkein viikottain nähdään. Myös hänen avovaimoonsa on hyvät välit, vaikka ei sydänystäviä ollakaan.
Samoin miehellä on pikkusisko, joka on esikoisemme kummi. Opiskelee vielä ja on siis eika erilaisessa elämäntilanteessa kanssamme. ;) Mutta ollaan paljon yhteyksissä, tavataan ja välit on tosi hyvät. Ollaan tunnettu jo niin kauan, että pidän häntä itsellenikin pikkuisen pikkusiskona. :)
 

Yhteistyössä