Hakutulokset

  1. M

    Paramax-cod (panacod) ja oxamin?

    Nostelenpas josko löytyis kohtalotovereita! :)
  2. M

    Paramax-cod (panacod) ja oxamin?

    Ja lisään vielä, että alkoholi on tietysti näiden lääkitysten aikana kokonaan tauolla. Luonnollisesti. :)
  3. M

    Paramax-cod (panacod) ja oxamin?

    Joo. Näin ajattelinkin :) Mulla on molemmat mennyt vuosien varrella, mutta eri aikoihin, kausittain. Nyt on sellainen tilanne et molempia tarttee. Kipu on välillä niin et tarvii kaks panacodia mut varsinkin päivällä sitten riittää oxamiinista puolikaskin. Oon nyt pari päivää "testaillut" eikä...
  4. M

    Millaisella ihmisellä on monta kummilasta? Mitä ajattelette ihmisestä,jolla monta kummilasta?

    Mulla on kolme kummilasta ja jokainen on yhtä rakas. En kait osaa mitään ajatella, mitä pitäisi ajatella? :D
  5. M

    Paramax-cod (panacod) ja oxamin?

    Elikkäs mulla menee kipuun tuo kodeiinilääke tarvittaessa (kivun syitä tutkitaan) ja ahdistukseen tarvittaessa oxamin 15mg ja yleensä riittääkin tuosta puolikas. Ajattelin kysyä, että onko kellään kokemuksia näiden "yhteiskäytöstä"? Lääkäri sanoi vain et mahdollisimman vähän käyttää "yhdessä"...
  6. M

    Milanna, rauhota vähän.....

    Eihän sun niitä tarvii lukea. Mut jos sua noin vaivaa niin silloinhan se kyllä kiinnostaa ihan selvästi :)
  7. M

    Milloin lapsi kasvot menosuuntaan turvaistuimeen?

    Meillä tais esikoinen olla 7-8kk kun käännettiin kasvot menosuuntaan.
  8. M

    Eikö oo suuri vääryys että joulu on niin lyhyt??

    Juu, minä kans (ja muukin perhe) tykätään joulusta. Viikon päästä taidan laittaa ekat jouluvalot ja jouluverhot.
  9. M

    BB suosikki ja inhokki-kysely?

    Suosikit on Janica ja Sebastian (sekä Stefan joissain määrin). Inhokkeja on jotenki Ben ja Annika.
  10. M

    Mitä jos miehesi sanoisi sinulle...

    Jos sun mies sanoo sulle jostain naisesta et "panisin" silloin se tarkoittaa sitä, että se vois sitä panna. Ja ap:n mies sanoi saman, mutta siinä muodossa miten mies rehellisesti sen ajattelisi tapahtuvan. Niinkuin miehet yleensäkin kiihottuu tuollaisesta.
  11. M

    Mitä jos miehesi sanoisi sinulle...

    Huoh, samaa asiaa nuo tarkoittaa, eri muodossa. Joidenkin huumori kestää, joidenkin ei. Ei se tarkoitus siitä sen hienommaksi muutu jos sanoo vain yhdellä sanalla, "panisin".
  12. M

    Tuosta bb:stä vaan tuli mieleen... Siiittä Janikasta.

    No semmonen mieto silakan haju vai miksi sitä kutsutaan, emmä tiiä. Muttei se ikinä mun römpsä oo tuoksuton ollu. Eikä mun tarvii muuta ku ite tietää ettei mitään oo vialla ja tiedän et kiimanesteet tuoksuu!
  13. M

    Tuosta bb:stä vaan tuli mieleen... Siiittä Janikasta.

    No sen takia tiedän kun mulle on tehty ihan normit naisten testaukset yms. ja erotan kyllä "sairaan" hajun silloin jos on esim. hiivatulehdus. Mut normaali kiima tuoksahtaa kyllä, ei pahalle vaan HYVÄLLE!
  14. M

    Tuosta bb:stä vaan tuli mieleen... Siiittä Janikasta.

    Mutta, kun on terve!!!! En mä tiiä haiseeko se niin ihan just kalalle mut kyl se naisen värkki jolleki tuoksahtaa. Jos ei tuoksahda niin silloin se ei ole terve koska on jo liian kuiva silloin.
  15. M

    Lääkärille "kirje"????

    Vautsi kun kiva. Toisaalta meneehän se noinkin et kiireellisten lääkäreidenkin aikaa säästää kun pääsee "suoraan" ongelmakohtiin ja saa vähän heti näkökulmaa siihen oireistoon jne. Kiitti teille aivan mahottomasti. Minäpäs alan laittelemaan ylös. =)
  16. M

    Tuosta bb:stä vaan tuli mieleen... Siiittä Janikasta.

    Ei haisekaan kun se tuoksuu. Mulla on hirveen vähän ollut mitään tulehduksia ja kyllä se hieman silakalle tuoksahtaa vaik ihan terve onkin. Sähän voit toki kokeilla mennä jonkun kaverin emättimelle, levittää sitä, laittaa helminauhat sinne ja vetäistä ne hetken kuluttua pois ja varmasti...
  17. M

    Tuosta bb:stä vaan tuli mieleen... Siiittä Janikasta.

    Hei, jos se tonne syvälle römpsään työntää sellasen helminauhan niin tottakait se haisee ihan sille itelleen! Sebastian ei vaan kestänyt sitä hajua. Ei tuolta sisältä ees saa pestä värkkiä.
  18. M

    Lääkärille "kirje"????

    Mietin tässä et olisko ihan hölmöä mennä seuraavalle vastaanotolle (tutkitaan nyt vähän vaikka mitä jne) lapun kanssa mihin kirjoittaa tärkeimmät asiat ylös kun yleensä tuppaa käymään niin ettei sitten muistakkaan kysyä ja selvittää kaikkea mitä tartteis? Ehkä näin vois toimia mut kattoiskohan...

Yhteistyössä