Paramax-cod (panacod) ja oxamin?

Elikkäs mulla menee kipuun tuo kodeiinilääke tarvittaessa (kivun syitä tutkitaan) ja ahdistukseen tarvittaessa oxamin 15mg ja yleensä riittääkin tuosta puolikas. Ajattelin kysyä, että onko kellään kokemuksia näiden "yhteiskäytöstä"? Lääkäri sanoi vain et mahdollisimman vähän käyttää "yhdessä" muttei kieltänytkään koska molemmat on hyvinvoinnin kannalta tärkeitä minulle. Mietin tässä sitä, että jos jollain on kokemuksia niin voisi kertoa. Olen yrittänyt pitää sillä tavalla et pari tuntia ainakin näiden lääkkeiden välissä ennen kuin otan toista. Hankalasti selitetty, mutta jospas joku jotain ymmärsi. Olen aika arka yleensäkin näiden lääkehommien kanssa niin siksi kyselen.
 
"vieras"
Ei ole henkilökohtaista kokemusta (olen kyllä sh), mutta kyllä noita periaatteessa voi käyttää yhdessä (sitä ei kielletä). Määrät ratkaisevat. Jotkut menevät esim. kahdesta Panacodista jo niin huonoon kuntoon, että siihen rauhoittava lääkitys päälle, niin voisi olla todella sekaisin. Huomaat sen omasta voinnista ja toleranssi kasvaa molempiin ajan kuluessa, jolloin yhteisvaikutus ei ole välttämättä yhtään mitään. Lääkärisi yritti olla vaan erityisen varovainen,koska ei sitä aina tiedä miten yksilöllisesti vaikuttavat. Mutta tosiaan oman voinnin mukaan otat. Mitään järkyttävää ei tapahdu, jos otat samaan aikaan, mutta sitä pitää varoa, ettei esim. kompastu ym.
 
  • Tykkää
Reactions: HouseOfSleep
[QUOTE="vieras";24968809]Ei ole henkilökohtaista kokemusta (olen kyllä sh), mutta kyllä noita periaatteessa voi käyttää yhdessä (sitä ei kielletä). Määrät ratkaisevat. Jotkut menevät esim. kahdesta Panacodista jo niin huonoon kuntoon, että siihen rauhoittava lääkitys päälle, niin voisi olla todella sekaisin. Huomaat sen omasta voinnista ja toleranssi kasvaa molempiin ajan kuluessa, jolloin yhteisvaikutus ei ole välttämättä yhtään mitään. Lääkärisi yritti olla vaan erityisen varovainen,koska ei sitä aina tiedä miten yksilöllisesti vaikuttavat. Mutta tosiaan oman voinnin mukaan otat. Mitään järkyttävää ei tapahdu, jos otat samaan aikaan, mutta sitä pitää varoa, ettei esim. kompastu ym.[/QUOTE]

Joo. Näin ajattelinkin :) Mulla on molemmat mennyt vuosien varrella, mutta eri aikoihin, kausittain. Nyt on sellainen tilanne et molempia tarttee. Kipu on välillä niin et tarvii kaks panacodia mut varsinkin päivällä sitten riittää oxamiinista puolikaskin. Oon nyt pari päivää "testaillut" eikä ainakaan vielä ole mitenkään erityisen sekava olo ollut :D *koputtaa puuta* Kiitti sulle :)
 
"vieras"
Joo. Näin ajattelinkin :) Mulla on molemmat mennyt vuosien varrella, mutta eri aikoihin, kausittain. Nyt on sellainen tilanne et molempia tarttee. Kipu on välillä niin et tarvii kaks panacodia mut varsinkin päivällä sitten riittää oxamiinista puolikaskin. Oon nyt pari päivää "testaillut" eikä ainakaan vielä ole mitenkään erityisen sekava olo ollut :D *koputtaa puuta* Kiitti sulle :)
Hyvä, jos oli apua :).
 
pinguine
[QUOTE="...";24969139]Mulla menee nykyään 6-8 panacodia päivässä, nukahtamislääke ja masennuslääke päälle. Alkoa meni lisäksi 60-70 annosta viikossa. Hengissä ollaan yhä.[/QUOTE]

Ei oo ihme jos masentaa noilla päihdemäärillä.
Tuskin lääkityksesi on pelkästään kipuihin, vaan vetelet niitä päihtyäksesi.
 

Yhteistyössä