Eikö oo suuri vääryys että joulu on niin lyhyt??

Kaikkien aikojen joulu lehden kera fiilistelin ja eikö se oo niin väärin että joulun aika on niin lyhyt?
Meillä se on kyllä jo alkanu. Pikkuhiljaa koristeita alkaa näkymään vähän joka puolella.
Lehessä oli sammalkuusi joka piti tietysti päästä toteuttaan ja siihen synty yöllä vielä koristeitaki :D
Ihana joulu :)
 
epätonttu
Meillä ei joulukoristeita tule. Jos lapset kamalasti haluaa, niin voivat isänsä kanssa laitella niitä aatonaattona. Saattaa huomata, että vihaan joulua. Joten Luojan kiitos joulu on vain pari päivää, ku sekin on jo liikaa.
 
Mun mielestä joulu on ihan sopiva se vajaa viikko mitä sitä sitte on.. Jotkut tuntuu juhlivan joulua lokakuusta tammikuun loppuun asti o_O Sillon se on kyllä aika pitkä.
Mä kuulun just niihin joihinki. Tosin ei meillä juhlita joulua lokakuusta alkaen, vaan koristeita alkaa ilmestymään. Ensimmäisenä adventtina on jouluvalot ikkunoissaki. Siitähän se joulun odotus alkaaki vasta :D Ja loppiaisena kerätään pois. Ulkovalot kyllä jätetään, helmikuun jälkeen sammutetaan neki. :D
 
mulla on jo kirkkaita valoja kotona, parvekkeelle en oo vielä laittanut kuitenkaan vaikka mieli tekis ;)
no lapsilla on punaiset sydänvalot kun niitä toivoivat mut muuten huurrettua kirkasta.
Verhot alkaa vaihtumaan täälläkin, joululauluja kuuntelen välillä, pipaerita tehty jo miljoona kertaa, glögistä nautin iltaisin.. Ihana joulu.
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikkainen mamma
"nyyti"
räväyttää jolun alkaneeksi heti joulukuun alussa..mun mielestä ne joulu valmistelut lasten kanssa(korttien tekeminen,piparkajjuhen paistaminen yms.)on paljon mukavempaa kun itse jouluaatto :)
 

Yhteistyössä