Tuosta bb:stä vaan tuli mieleen... Siiittä Janikasta.

  • Viestiketjun aloittaja pölyesteri käymässä palstalla.
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24863180:
No ei semmoset ihmiset tajua mitään tulehduksia epäillä, jotka luulee, että kun on kolmekymppinenkin jo, niin hajun kuuluu olla paha. :)
Pitäisikö hänet nyt sitten väkisin kuskata lääkärille mielestäsi?
 
Kyllä on maailma muuttunut :x
20 vuotta sitten ei olisi tullut kuuloonkaan tollaset tv-ohjelmat ja tällaiset keskustelut :( no, onneksi ei ole pakko katsoa. Onko tota kys. muijan pimpinhajua tosiaan käsitelty siinä ohjelmassa??? Olen kaikkea muuta kuin tiukkapipo, mutta tuntuu välillä että mennäänkö jo liian pitkälle. Yök.
 
pölyesteri käymässä palstalla.
[QUOTE="...";24863187]Eikös se tanjakin tosiaan sanonu et kyl se hänenki mielestä vähän voimakkaalle haisee. eli eiköhän tanja naisena viimestään tiedä pillun hajuista jotain. varsinkin synnyttäneenä ja varmaan kaikenmaailman jälkeiset kokeneena :D
myös trikomonas sukupuolitauti teettää voimakasta hajua[/QUOTE]

Niin teettää, mutta siitä on oireena myös vihertävä ja kupliva valkovuoto. Sitä ei kai voi olla huomaamatta. Mutta eihän tuollainen kalatulehdus ole tietysti vaarallinen, ainoastaan ikävä. Sitä voisi yrittää hoitaa maitohappobakteerilla, ellei lääkäri määrää jotain tehokkaampaa.
 
pölyesteri käymässä palstalla.
Kyllä on maailma muuttunut :x
20 vuotta sitten ei olisi tullut kuuloonkaan tollaset tv-ohjelmat ja tällaiset keskustelut :( no, onneksi ei ole pakko katsoa. Onko tota kys. muijan pimpinhajua tosiaan käsitelty siinä ohjelmassa??? Olen kaikkea muuta kuin tiukkapipo, mutta tuntuu välillä että mennäänkö jo liian pitkälle. Yök.
No siis itte se laitto jonkun helminauhan sinne ja vetäs esiin ja ne käski sen sebastianin haistaa sitä ja se sanoi, että jos kaikki naiset haisee tommoselle, niin se ei halua ikinä.
 
---
Nyt kaikki mammat kokoon hyvän asian puolesta! Huomenna kun tulee bb-extra niin lähetetään kaikki sinne viestejä (näkyvät siinä lähetyksessä), että Janican emättimen tila on selvitettävä ensi kädessä!!!
 
[QUOTE="ppp";24863335]Ei kuulu haista kalalle. Ei normaalin emättimen sisällä haise pahalta. Uskokaa nyt.[/QUOTE]

Ei haisekaan kun se tuoksuu. Mulla on hirveen vähän ollut mitään tulehduksia ja kyllä se hieman silakalle tuoksahtaa vaik ihan terve onkin. Sähän voit toki kokeilla mennä jonkun kaverin emättimelle, levittää sitä, laittaa helminauhat sinne ja vetäistä ne hetken kuluttua pois ja varmasti tuoksahtaa ainakin vähän!!!
 
[QUOTE="ppp";24863335]Ei kuulu haista kalalle. Ei normaalin emättimen sisällä haise pahalta. Uskokaa nyt.[/QUOTE]

Teidän mielestänne siis esimerkiksi tamponi ja siteet eivät haise pahalta? Teidän mielestänne alushousut eivät haise pahalta, jos niitä ei vaihda? Te ette ole koskaan kuulleet kiiman hajusta? Ja minkäs takia ne siellä makkarissa haisteli Salarin sormia sen sormileikin jälkeen?
 
  • Tykkää
Reactions: Mansikkainen mamma
pölyesteri käymässä palstalla.
Ei haisekaan kun se tuoksuu. Mulla on hirveen vähän ollut mitään tulehduksia ja kyllä se hieman silakalle tuoksahtaa vaik ihan terve onkin. Sähän voit toki kokeilla mennä jonkun kaverin emättimelle, levittää sitä, laittaa helminauhat sinne ja vetäistä ne hetken kuluttua pois ja varmasti tuoksahtaa ainakin vähän!!!
Jos sulla kalalle tuoksuu, niin ei se terve ole. Ikävä kyllä. Haju voi olla ainoa oire.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24863367:
Jos sulla kalalle tuoksuu, niin ei se terve ole. Ikävä kyllä. Haju voi olla ainoa oire.
Mutta, kun on terve!!!! En mä tiiä haiseeko se niin ihan just kalalle mut kyl se naisen värkki jolleki tuoksahtaa. Jos ei tuoksahda niin silloin se ei ole terve koska on jo liian kuiva silloin.
 
pölyesteri käymässä palstalla.
Mutta, kun on terve!!!! En mä tiiä haiseeko se niin ihan just kalalle mut kyl se naisen värkki jolleki tuoksahtaa. Jos ei tuoksahda niin silloin se ei ole terve koska on jo liian kuiva silloin.
Se haju taas ei kyllä tule märkyydestä. Jos sieltä syvältä tulee pahaa hajua, niin ei ole kaikki hyvin.

Mistä muuten tiedät, että se on terve, jos haju voi olla ainoa oire?
 
Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24863387:
Se haju taas ei kyllä tule märkyydestä. Jos sieltä syvältä tulee pahaa hajua, niin ei ole kaikki hyvin.

Mistä muuten tiedät, että se on terve, jos haju voi olla ainoa oire?
No sen takia tiedän kun mulle on tehty ihan normit naisten testaukset yms. ja erotan kyllä "sairaan" hajun silloin jos on esim. hiivatulehdus. Mut normaali kiima tuoksahtaa kyllä, ei pahalle vaan HYVÄLLE!
 
pölyesteri käymässä palstalla.
No sen takia tiedän kun mulle on tehty ihan normit naisten testaukset yms. ja erotan kyllä "sairaan" hajun silloin jos on esim. hiivatulehdus. Mut normaali kiima tuoksahtaa kyllä, ei pahalle vaan HYVÄLLE!
Ai äsken sä puhuit vielä kalan hajusta. kummasti muuttuu toi juttu koko ajan. semmoisen epäspesifin tulehduksen aiheuttaa emättimessä normaalistikin elävät bakteerit, silloin, kun niitä pääsee siellä kasvamaan liikaa. Sen takia niitä ei aina voi silleen testata, mutta jos haisee, kannattsisi silti hoitaa se bakteeritasapaino kuntoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24863408:
Ai äsken sä puhuit vielä kalan hajusta. kummasti muuttuu toi juttu koko ajan. semmoisen epäspesifin tulehduksen aiheuttaa emättimessä normaalistikin elävät bakteerit, silloin, kun niitä pääsee siellä kasvamaan liikaa. Sen takia niitä ei aina voi silleen testata, mutta jos haisee, kannattsisi silti hoitaa se bakteeritasapaino kuntoon.
No semmonen mieto silakan haju vai miksi sitä kutsutaan, emmä tiiä. Muttei se ikinä mun römpsä oo tuoksuton ollu. Eikä mun tarvii muuta ku ite tietää ettei mitään oo vialla ja tiedän et kiimanesteet tuoksuu!
 
pölyesteri käymässä palstalla.
No semmonen mieto silakan haju vai miksi sitä kutsutaan, emmä tiiä. Muttei se ikinä mun römpsä oo tuoksuton ollu. Eikä mun tarvii muuta ku ite tietää ettei mitään oo vialla ja tiedän et kiimanesteet tuoksuu!
No, ihan miten tykkäät, mut itte laittasin vaikka lactalia, jos kerran on mieto kalan haju siellä. Minusta se on epämiellyttävä ja sairas haju, eikä kuulu sinne.
 

Yhteistyössä