Apua, Hollywood-tyyli valtas mut tänään!

Onko kellään tätä? Oot yleensä aina oma, luonteva itsesi ihmisten ilmoilla, kunnes jonain päivänä menee kaikki putkeen täydellisesti ja sit semmonen cool ja rento Hollywood-olemus valtaa sut. Itsetunto-boosti siis.

Mulla iskee se pari kertaa vuoteen, ja tänään se tuli. Töissä meni huikeesti ja kävin kaupungilla asioimassa.
Kun yleensä olen varovaisen iloinen ja vaatimaton ihmisten ilmoilla, niin nyt teki mieli ottaa sellanen leuhka ja raukea ilme, ja kaupassa tuttuja kohdatessa olla "joo mä ymmärrän sua, sinä maan matonen, ja mä just ja just jaksan kuunnella sua."

Siis niiku tämmöne:
 
Viimeksi muokattu:
Jos oisin mies, niin sit se ois sellanen ikuinen Clint Eastwood -ilme. "Joo hienoa mitä kerroit, mutta mä leijun nyt niin omassa elämässä että sun jutut on tylsiä. Tai just ja just jaksan kuunnella juttujas.



Ja jotkut nuoret kundit esittää just tuota. Kauheeta kun se iskee keski-ikäiselle palstamammalle :eek:
Siinä ei vaan ole oma itsensä.
 
Viimeksi muokattu:
Marilynin ikoninen kävely Rita Hayworthin kanssa. Marilynin katse on tarkkaan harkittu, hän ei todellakaan yksin vessaan kakkahädälle rynnistäessään katsellut noin.
Tolla katseella mä kattelin tänään kaupassa tomaatteja ja perunoita.
"Te säälittävät....perunat." :eek:

 

Yhteistyössä