Hakutulokset

1. E

|O Voihan kermaperunat

luulin et osaan liittää tukkaa repivän hymiön mut en sit näköjään!! :D
  2. E

Tilan puute :(

No ystävät varmaan haluavat vaan myötäillä sun sanomisia kun huomaavat että olet tyytymätön. Itse ystävänä yrittäisin kyllä saada sut huomaamaan sen asunnon hyvät puolet :)
  3. E

En löydä mun puhelinta mistään!

vieläkin kadoksissa?
  4. E

Laitatteko vauvoille sukkahousut bodyn alle vai päälle?

sukkikset alle, syystä että jos bodyssä on vaikka joku kuva tms niin näkyy kokonaan :)
  5. E

Millainen välikausiasu vauvalle?

Meiän 1v:lle tulee tämmöinen katotaan jos tarvii jonkun "paremman" vielä lisäks mutta tolla yritetään mennä :)
  6. E

Laittakaas kuvia teidän raskausmasuistanne

Kummatkin kuvat on otettu rv 40+2, onneks otettiin kun vauva syntyi sitten tuosta seuraavana päivänä :) Melkein vuosi sitten :')
  7. E

En löydä mun puhelinta mistään!

Löydy jo puhelin!!
  8. E

Tosi töykeä r-kioskin myyjä. Mihin voi tehdä valituksen?

Postipisteistä en tiedä mutta ei niitä paketteja edes haeta saapumispäivän perusteella. Luulen että tuolla kiskalla on paketit lajiteltu saapumispäivän mukaan, mikä on ihan älytöntä :O aakkosjärjestykseen vaan kaikki niin on helpointa.
  9. E

Tää on kyllä totta!! :laugh: t.ärräntäti myös ;)
  10. E

^kannattaa varmaan laittaa palautetta tonne ärrän tyypille suoraan, voi olla ettei käy täältä sun kysymystä lukemassa kun puoltoista vuotta sitten on ton kommentin kirjoittanut... :whistle:
  11. E

autovuokraamosta vuokrannneet hoi

Jälkikäteen maksettiin, en vaan nyt muista että minkä mukaan hinta oli.. Paikka mistä vuokrattu ollaan ilmoittaa sivuillaan esim paku alk.68€/vrk sis.100km ajoa. Mutta ei kyllä olla noin palljon maksettu ikinä kun ei oo tuo 100km täyttynyt lähellekkään.
  12. E

Synnytyksestä 8,5kk, eppariarpi alkanut kipuilla.. MIKSI?

Oisko nyt viikon verran kipuillut, vessakäynnin yhteydessä ja sen jälkeen.. On ihan parantunut ulkoisesti ainakin, ei vuoda tms..
  13. E

Synnytyksestä 8,5kk, eppariarpi alkanut kipuilla.. MIKSI?

Olen siis synnyttänyt 8,5kk sitten, eppari leikattiin ja arpi on alkanut nyt kipeytyä. Onko muilla ollut samanlaista?
  14. E

Tikkurilan Neilikkatie 8, mikä päivätoimintakeskus tms. siinä on?

No oisko tää Apua ja tukea sekä asiantuntevia ratkaisuja — Eteva kuntayhtymä
  15. E

Monetko vaunut ja/tai rattaat teillä on? Millaiset?

Meillä on yhdistelmävaunut ja lisäksi autossa matkarattaat joihin saa kaukalon kiinni.
  16. E

Tikkurilan Neilikkatie 8, mikä päivätoimintakeskus tms. siinä on?

Neilikkatie 8, Vantaa - Yritykset - eniro.fi
  17. E

vauvan 8kk yöunet

täälläkin samanikäinen ja samanlaista menoa :)
  18. E

Mulla on menossa rv36+4 ja supistelee aika paljon, ei kovin kivuliaita, mutta jonkin verran tuntuu. Onko

Jos susta tuntuu että on tosiaan normaalia vaisumpi, niin käy ihmeessä näytillä.. Liikelaskentaa oot varmaan tehnyt? Soita sinne teidän äitipolille.
  19. E

riittäisikö lapsesi huumorintaju, jos paketoisit keksipakettiin peliohjaimia tai pleikkapelejä jouluksi?

Mä sain joskus ala-aste ikäisenä tädiltä lahjaksi karkkilaatikossa jotain suihkugeeliä. No en sit avannut siinä koko suvun edessä kun luulin että siellä on tosiaan niitä karkkeja (meillä avattiin lahjat vuorotellen kaikkien katsoessa). Kotona avasin sen ja tajusin ne suihkugeelit :/ Muistan että...
  20. E

Mä oikeesti ihan vilpittömästi oon luullut että meillä on kaikki hyvin.

Sori en jaksanut lukea koko keskustelua ja tohon koira asiaan vaan kommentoisinkin.. Meillä myös koirat jotka haukkuu kun joku tulee kotiin, mies tekee yötöitä joten usein tuleekin aamuyöllä kotiin kun me vielä nukutaan. Niiiin me ollaan tehty niin että nukun puhelin vieressä ja mies soittaa kun...

Yhteistyössä