Millainen välikausiasu vauvalle?

• Viestiketjun aloittaja "hupu"
  • Ensimmäinen viesti
"..."
Tuo Molo Kidsin haalari ei ole mikään iso (aika kapea, kivan mallinen), joten 80 cm ei välttämättä ole liian iso. Menis sitten syksylläkin. 80 cm ainakin siis löytyy Mololta.

"a p"
Siis tuota po.p:n pukua voin kyllä suositella, oli mukavantuntuista materiaalia ja siinä oli helppo kontata jne.

Jos hinnalla ei ole väliä niin mahtaakohan Molon sateenkaaripukua olla 74cm, se on suloinen ja harkitsen sitä nyt tuolle 1v+ ikäiselle.
Kiitos, pitää tuota Po.pia tutkia, niiden liikkeeseen vain on matkaa, joten se ei siksi ole ihan ensisijainen vaihtoehto. Molon haalareissa pienin koko on 80.

"a p"
[QUOTE="...";25891033]Tuo Molo Kidsin haalari ei ole mikään iso (aika kapea, kivan mallinen), joten 80 cm ei välttämättä ole liian iso. Menis sitten syksylläkin. 80 cm ainakin siis löytyy Mololta.[/QUOTE]

Molot on pitkää mallia, isommalla lapsellamme on ollut käytössä jo pitkään, juuri siksi, että ovat pitkälle ja hoikalle sopivia. 80 on siis aivan liian suuri.

"annika"
pitiksen olla tytölle vai pojalle?
http://www.huuto.net/kohteet/vedenpitava-jonathan-valikausihaalari-74-cm/212790765
http://www.huuto.net/kohteet/jonathan-tahti-turkoosi_ruskea-vk-haalari-74-cm-ei-hv/213084756
http://www.huuto.net/kohteet/reimatec-vk-haalari-74-cm-rusk-turk-valk/213477402

nytkun itsekin tein hakuja niin täytyy sanoa, että yllättävän vähäistä on tarjonta. aika kalliitahan nuo on.

..
[QUOTE="annika";25891184]pitiksen olla tytölle vai pojalle?
Vedenpitävä Jonathan välikausihaalari 74 cm 21.00 € - Vauvojen ulkovaatteet 70-78 cm - Lastentarvikkeet - Huuto.net (avoin)
Jonathan tähti turkoosi/ruskea vk-haalari 74 cm EI HV!! 23.00 € - Vauvojen ulkovaatteet 70-78 cm - Lastentarvikkeet - Huuto.net (avoin)
Reimatec vk haalari 74 cm rusk-turk-valk 30.00 € - Vauvojen ulkovaatteet 70-78 cm - Lastentarvikkeet - Huuto.net (avoin)

nytkun itsekin tein hakuja niin täytyy sanoa, että yllättävän vähäistä on tarjonta. aika kalliitahan nuo on.[/QUOTE]

Minäkin vähän katselin ja Reimateceja oli vaikka kuinka monta hyvää hintaluokassa n. 25-30€. Ihan laitoin etusivun hakukenttään hakusanoiksi Reimatec 74.

Pop:ia ja Tähti Jonathania on meillä nuo pienet vk-puvut.

"a p"
[QUOTE="annika";25891184]pitiksen olla tytölle vai pojalle?
Vedenpitävä Jonathan välikausihaalari 74 cm 21.00 € - Vauvojen ulkovaatteet 70-78 cm - Lastentarvikkeet - Huuto.net (avoin)
Jonathan tähti turkoosi/ruskea vk-haalari 74 cm EI HV!! 23.00 € - Vauvojen ulkovaatteet 70-78 cm - Lastentarvikkeet - Huuto.net (avoin)
Reimatec vk haalari 74 cm rusk-turk-valk 30.00 € - Vauvojen ulkovaatteet 70-78 cm - Lastentarvikkeet - Huuto.net (avoin)

nytkun itsekin tein hakuja niin täytyy sanoa, että yllättävän vähäistä on tarjonta. aika kalliitahan nuo on.[/QUOTE]

Pojalle, mutta mieluiten mahdollisimman unisex. Kosteussuojaus ei ole minulle pakollinen, kurahousut kyllä löytyy, mutta ihan fleecellä en haluaisi lähteä, jotain tuulensuojaa olisi hyvä saada. Sillä ei ole väliä onko puku uusi vai käyetty, mutta kumpaakaan ei tunnu löytyvän. Tosiaan olen tuota huutonettiä, fb- kirpputoreja, tori.fi- sivusta sekä useita ihan tavallisia kirpputoreja tarkkaillut jo pidemmän aikaa, mutta tuloksetta. Esikoinen synty ihan eri vuodenaikaan, joten hänelle ei näin pientä kokoa tarvittu. Kauppojen mallistoja olen myös katsellut jo pitkään, mutta ainoastaan Molon ja Reiman asuja olen nähnyt ja niissä pienin koko on ollut 80. Meillä oli esikoisella Reiman 80 senttinen puku ja sillä mentii 1,5- vuotiaasta 2,5- vuotiaaksi, eli ne on niin valtavia ettei voi ajatellakaan alle vuodenikäiselle, varsinkaan kun tämä kakkonen näköjään seuraa mitoissaan hyvin tarkasti esikoista.

"a p"
Minäkin vähän katselin ja Reimateceja oli vaikka kuinka monta hyvää hintaluokassa n. 25-30€. Ihan laitoin etusivun hakukenttään hakusanoiksi Reimatec 74.

Pop:ia ja Tähti Jonathania on meillä nuo pienet vk-puvut.
Meillä on ilmeisesti hyvinkin erilainen maku, sillä minä löysin vasta sivulta kolme mieluisen kuosin, mutta en todellakaan maksa 40 euroa tahraisesta haalarista. Kiitos kuitenkin, tuota hakusanaa en ollut hoksannut vielä käyttää.

"vieras"
Mä yritin syksyllä myydä huutiksessä pieniä kokoja, mutta ulkovaatteet liikkuivat tosi huonosti. Bodyt ja muut menivät kyllä. Täytyykin kokeilla, jos nyt keväällä kauppa kävisi paremmin. Jos itse olisin nyt ostoksilla, ostaisin tämän. Meillä oli vastaava talvella ja oli tosi kätevä, kun pitää vettä ja kädet ja jalat saa piiloon. Eikä mitään kuvioita tai hörsyjä :D Meillä oli viime keväänä Reiman haalari, jonka sai myös makuupussiksi. Sekin oli ihan kätsy.

http://www.keltainenkettu.fi/ticket_to_heaven_valikausihaalari_baby_spring_suit_-_grape_compote

"..."
Ticket to Heavenin 62 kokoinen vk-puku ulkoiluun
Autoiluun cupcaken hupullinen fleecehaalari, koko 80
Snoozyn tikkihaalari rattaissa oleskeluun, koko 80
PO.Pin ruudellinen vk-takki koko 80 löytyy myös katsotaan tuleeko käytettyä..

Ticketin puvut ihan älyttömän reiluja, ja jopa pienimmässä 62 koossa kaikki samat "tarpeet" kuin isompienkin puvuissa, vesipilari älyttömän hyvä, kestää hankausta ja maassa konttaamista hyvin. On kyllä koko rahan edestä palvellut puku, nyt kolmas vk-kausi käytössä..

Yhteistyössä