Ilmeisesti täällä on ihmisillä vaikeuksia ymmärtää että mä en todellakaan määräile miestäni noissa kotiintulo yms muissa meno-asioissa. Mähän kirjoitin että aina on mies saanut mennä ja tulla miten huvittaa, kunhan on etukäteen sovittu, juurikin jotta tiedän sitten antaa koiran yöksi hoitoon jos on tulossa myöhään. Toisekseen mä en ymmärrä millä tavalla se on multa määräilemistä jos mies itse on alunperin sanonut tulevansa sillä ja sillä bussilla, ja sitten peruukin lupauksen ja vielä moneen kertaan tuolla tavalla vääntämällä ja kääntämällä.
Kavereiden kanssa täytyy joo välillä olla, mutta entä kun se on nyt ollut niiden kanssa kaksi kertaa viikolla koko illan ja vielä lauantai illankin yleensä, ja muut päivät on ollut ylitöissä. Koska mun ja lapsen kanssa ehtii olemaan? Sitten sunnuntaina krapulassa vai? Plus mä en käsitä miksi alkoholi ei olis se paras kohta säästää, jos jo kaikesta muusta mahdollisesta on otettu budjetti kokonaan pois. LAskut ja vuokra on pakko maksaa, ja ruokaa ostaa. Jolulahjatkin olis ihan kivoja, ja niihin oon oikeesti varannut 200e, joka sisältää meidän, lapsen, ja sukulaislasten (6kpl) lahjat. Enempää en oikeesti voi niistäkään nipistää, ja uutena vuotena kuitenkin sitten menee juhlimaan, miksei se riitä kun muutenkin käy ehkä 2kk välein viihteellä?
Miksi tässä nyt pitää kaikki vierittää mun niskaan? Eikö kukaan oikeesti vois ees vähän ymmärtää mua? Vai onko tää taas niin että nainen on naiselle susi, ja kaikki muut on paljon parempia vaimoja kun on miehen puolella ja haukkuu mua?