Tää on kyllä totta!!Uusi slogan voisi olla vaikka: "koko kylän ja naapurikaupungin palvelut ärrällä!" =)
t.ärräntäti myös
Tää on kyllä totta!!Uusi slogan voisi olla vaikka: "koko kylän ja naapurikaupungin palvelut ärrällä!" =)
"Sulla on salee jotkut omat säännöt, ei tuolla toisessa kaupassa.."aasiakkaat on kyllä monesti törkeitä, mulla eniten sieppaa ne jotka ei usko antamiani vastauksia vaan väittävät valehtelijaksi
Olen ollut ärrällä ja valitettavasti siellä saa jonottaa välillä pitkäänkin kun ihmisillä on vaikka mitä asiaa ja todellakin ärsytti välillä kun jonoa oli ja piti hypätä luovuttamaan passia ja seuraavaksi tekemään hodaria ja seuraava asiakas maksaa laksuja, kolmas tuo tarkastettavaksi ison nipun arpoja joissa ei ole mitään ja asiakas oikeastaan tietääkin jo sen mutta varmuuden vuoksi, ja sitten tällä asiakkaalla oli vielä pari pakettia, eri kuljetusfirmoista tottakai. Arpojen tarkastus on muuten hidasta, että jos ettei ole voittoa niin älä vie niitä vielä varmuuden vuoksi.. Ja asiakkaat ärsyyntyy että mikä siellä kestää, huono myyjä, kahvi loppuu, laita valumaan, osa lähtee pois jonosta, kuorma tulee, siellä tietysti on pakasteita jotka on pakko lähteä laittamaan.Nyt kun kerta on saatu R-kioskin edustajakin ketjuun, niin käytän tilaisuutta hyväkseni...
Miksi teidän slogan on "nopeaa ja mukavaa on asiointi"? Sillä sitä se ei todellakaan ole. Joka ikinen kerta saan väijyä 5-10 minsaa että saan sen röökiaskin ostettua, koska edessäni on milloin mitäkin xyz-paketinhakijaa, lippujen ostajaa yms. ja tietysti tää myyjä opettelee lennossa jokaisen järjestelmän.
Siitä on kauan, todella kauan kun olen ärrällä käynyt ja saanut palvelua edes puolinopeasti.
Ymmärrän hyvin, että kauppojen aukioloaikojen vapautus saattoi kioskit aika ahtaaseen rakoon ja niin ollen jokainen älytön systeemi, mistä saa provikoita, on oltava, mutta tämä kyllä ajaa minut vaikka käyttämään sitä lähikauppaa ennemmin, sillä ei oikeasti kiinnosta väijyä sitä yhtä pientä ostosta +5 minsaa...
Uusi slogan voisi olla vaikka: "koko kylän ja naapurikaupungin palvelut ärrällä!" =)