Tosi töykeä r-kioskin myyjä. Mihin voi tehdä valituksen?

  • Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
Meillä taas ärrällä on mukavat työntekijät ja aina saanut hyvää asiakaspalvelua,
eivätkä kyllä ikinä ole kysyneet mitään saapumispäivää.
On vaan tarvinnu sanoo nimi ja paketin lähettäjä ja näyttää henkkarit.
 
es
Postipisteistä en tiedä mutta ei niitä paketteja edes haeta saapumispäivän perusteella. Luulen että tuolla kiskalla on paketit lajiteltu saapumispäivän mukaan, mikä on ihan älytöntä :O aakkosjärjestykseen vaan kaikki niin on helpointa.
 
"kesänlapsi"
olen toiminut myyntityössä 20 vuotta. nyt kun sitä miettii.. p...askaa tulee joka puolelta. niin myyjiltä kuin asiakkailtakin. olen lopen kyllästynyt siihen trendiin, että pitäis olla kaikkee yhtä aikaa. "tehe sitä ja tätä" ja sit viel ne ihanat asiakkaat, jotka pälpättää puhelimeen samal ku tekevät kassalla ostoksia. ei mitään hajua tosielämästä ja kuinka toimia sosiaalisissa tilanteissa, kunniakkaasti. ei nykyajan nuoret tai vanhemmat asiakkaat ymmärrä kuinka loukkaavaa, on puhua puhelimeen samaan aikaan kun asioi ruokatavarakaupassa tai muissa liikkeissä kassalla!!!!!!!!!
 
"Puff"
[QUOTE="kesänlapsi";26221056]olen toiminut myyntityössä 20 vuotta. nyt kun sitä miettii.. p...askaa tulee joka puolelta. niin myyjiltä kuin asiakkailtakin. olen lopen kyllästynyt siihen trendiin, että pitäis olla kaikkee yhtä aikaa. "tehe sitä ja tätä" ja sit viel ne ihanat asiakkaat, jotka pälpättää puhelimeen samal ku tekevät kassalla ostoksia. ei mitään hajua tosielämästä ja kuinka toimia sosiaalisissa tilanteissa, kunniakkaasti. ei nykyajan nuoret tai vanhemmat asiakkaat ymmärrä kuinka loukkaavaa, on puhua puhelimeen samaan aikaan kun asioi ruokatavarakaupassa tai muissa liikkeissä kassalla!!!!!!!!![/QUOTE]

Sä olet asiakaspalvelija. Asiakkaiden ei tarvitse miellyttää sua. Mulle se kassa on tasan vaan sitä varten että siinä hoidetaan mun ostosten maksaminen. Ei paljoa kiinnosta kuka siinä istuu enkä todellakaan jaksa miellyttää ja puhelimeen puhun jos siltä tuntuu. Asiakaspalvelijat on oikeesti niitä kovimpia valittajia.
 
"Kyllästynyt"
Tosia huonoa palvelua tornion rajalla ärrällä nimilappu marja-Liisa . Nakkooko kaikkien kuponger roskiin tarkistamatta . Rahman kanske huolimattomuutta . Basta mitten sattuu, mitenkähän kassat temana .toiset Tosia ystävällisiä. Miten Kauan tätt voi jatkua .
 
"Lilli"
tässä lähi- Ärrällä on töissä tosi töykeä akka, kerran karjui minulle että "hittoako niitä tänne kiskot!!" kun työnsin sisään matkarattaat joissa nukkui 1v ja toisen kerran tokaisi edelläni olleelle, tukevalle naiselle "eikö yksi riitä?" kun osti useamman jäätelön ! :eek:
 
ärrään ärsyyntynyt
Meidän ärrällä saa hyvää palvelua ja on ihanat työntekijät. Mutta Helsingissä monella ärrällä töissä hirveä lumppu. Siis sen perusteella että varattuja miehiä liehitttelevät. Mieheni saa koko ajan viestejä milloin minkäkin nimiseltä ärrä-myyjältä. Ovat kuulemma ystävystyneet. Huoh. Että jos joku ärrän lumppu tätä lukee, niin hankkikaa kaverinne jostain muualta!!!!
 
vierailija
Hei, vanha ketju, mutta löytyi kun googletin.

Taas oli tosi töykeä R kioskin myyjä. Tiedän entuudestaan ja aina jää paha mieli. Töykeä, hymyilemätön, seisoo ja tuijottaa, eikä liiku mikään kohta ennen kuin olet saanut artikuloitua kysymyksesi (hänen mielestään) täydellisesti.

Ainakin minun kioskista ostamaa määrää vähentää huomattavasti. Jännää, ettei häntä kiinnosta. Yhdessä toisessa kioskissa tulee mieleen töykeä myyjä monta vuotta sitten. Välillä neutraalia, töykeähköä ja välillä upeita myyjiä. Suosittelee, hymyilee ja kysyvät tuleeko muuta.

Älkää sanoko, joillain on paha päivä ja voi voi ja asiakkitakin on erilaisia. Bull shit. Sorry.
Kaiken isäksi "hyvällä alueella", ei ole paljoa kännisiä, ei maahanmuuttajia, toimistoväkeä, jne. Mitä jos olisi Hämeetiellä 24 h kiskalla. huh huh.

Yrittäjä itse, asiakkkaat oli ihan kivoja. Rupes vaan nillittämään yhtä asiaksta ja kommentoi ja on niin kantaa ottava että. Voikun ei tarttis enää koskaan asioida hänen kanssaan. Snif. joulumieltä kaikille!
 
vierailija
Nyt kun kerta on saatu R-kioskin edustajakin ketjuun, niin käytän tilaisuutta hyväkseni...

Miksi teidän slogan on "nopeaa ja mukavaa on asiointi"? Sillä sitä se ei todellakaan ole. Joka ikinen kerta saan väijyä 5-10 minsaa että saan sen röökiaskin ostettua, koska edessäni on milloin mitäkin xyz-paketinhakijaa, lippujen ostajaa yms. ja tietysti tää myyjä opettelee lennossa jokaisen järjestelmän.
Siitä on kauan, todella kauan kun olen ärrällä käynyt ja saanut palvelua edes puolinopeasti.
Ymmärrän hyvin, että kauppojen aukioloaikojen vapautus saattoi kioskit aika ahtaaseen rakoon ja niin ollen jokainen älytön systeemi, mistä saa provikoita, on oltava, mutta tämä kyllä ajaa minut vaikka käyttämään sitä lähikauppaa ennemmin, sillä ei oikeasti kiinnosta väijyä sitä yhtä pientä ostosta +5 minsaa...

Uusi slogan voisi olla vaikka: "koko kylän ja naapurikaupungin palvelut ärrällä!" =)
Olen ollut ärrällä ja valitettavasti siellä saa jonottaa välillä pitkäänkin kun ihmisillä on vaikka mitä asiaa ja todellakin ärsytti välillä kun jonoa oli ja piti hypätä luovuttamaan passia ja seuraavaksi tekemään hodaria ja seuraava asiakas maksaa laksuja, kolmas tuo tarkastettavaksi ison nipun arpoja joissa ei ole mitään ja asiakas oikeastaan tietääkin jo sen mutta varmuuden vuoksi, ja sitten tällä asiakkaalla oli vielä pari pakettia, eri kuljetusfirmoista tottakai. Arpojen tarkastus on muuten hidasta, että jos ettei ole voittoa niin älä vie niitä vielä varmuuden vuoksi.. Ja asiakkaat ärsyyntyy että mikä siellä kestää, huono myyjä, kahvi loppuu, laita valumaan, osa lähtee pois jonosta, kuorma tulee, siellä tietysti on pakasteita jotka on pakko lähteä laittamaan.

Se ärrä missä olin oli aika lähellä asemaa ja ihmisillä kiire junaan ja bussiin. Siellä on liikaa kaikkea ja vuodenkin päästä törmäsin johonkin uuteen juttuun. Sellainen pakka ei vaan mitenkään kestä kasassa. Mun mielestä jostain pitäisi luopua, ainakin ne hodarit vaikka ottaa pois. Mutta ei, koko ajan vaan tungetaan uutta.

Ja muutaman päivän perehdytyksellä joudut pärjäämään vaikka et voi tietää edes lähellekään kaikkea vielä. Vaikka ärrän myyjiä pidetään tyhminä niin vaatii aikamoista kapasiteettia omaksua niin nopeasti kaikki käytännöt, rutiinit, ohjelmat, salasanat, laitteet, pelit, matkahuolto, posti, veikkaus, toto, jne jne. Monet ei siellä edes todellakaan pärjää. Ja kaiken asianasvirran lisäksi kahvia ON KEITETTÄVÄ vähintään 2h välein, termoksia oli muistaakseni 3 eri laatua. Pizzaa ja pullaa on pakko olla hyllyssä tietty määrä ja ennakointi on hankalaa koska ovat pakasteita. Itsekin väsyin muuttamassa vuodessa ja lähdin pois. Paljon helpommallakin saa tienattua palkkansa.

Ajat vedetty niin minimiin että melkein joka päivä meni ylitöiksi, ja jos et ehtinyt kaikkea vuoron aikana niin se oli voi voi.

Että sori kun kesti :D

Arvokasta kokemusta sieltä kyllä saa, veikkauskone jne.. Eli suosittelen paikkaa kokemus mielessä.
 

Yhteistyössä