Tosi töykeä r-kioskin myyjä. Mihin voi tehdä valituksen?

  • Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
Ärsyyntynyt
Koko olemus on töykeä ja jos hm pakettia menee esim hakemaan, töykeästi sanoo että tarttis tietää tarkka saapumispäivä ettei tarvii koko pinoa katsoa läpi. 2 vaihtoehtoa annettiin milloin on saapunut. Vaikea selittää, mutta tuntuu ettei ko muija tykkää ollenkaan asiakaspalvelutyöstä, pikemminkin vihaa sitä ja jokaista asiakastaan. Kysyin parhaillaan olevasta shrek mukikampanjasta että miten se toimii, saako jotain tarroja tms niin sanoi että pitää ostaa niitä tiettyjä tuotteita 5 eurolla jotta saa eurolla sen kupin, aloin tarkemmin lukemaan lappua ja sanoin että tässä kyllä sanotaan että yhden kolapullon esim kun ostaa niin saa eurolla sen mukin ja 5eurolla jos ostaa ihan mitä tahansa niin saa eurolla mukin, väitti vastaan että heille on näin sanottu ja kuulemma tulkintakysymys. Menin sitten toiselle ärrälle ja ostin tupakka askin ja eurolla sen kupin. Että kiehuttaa tuollaiset myyjät. Naama norsunvitulla jo kun menee sisälle. Meinasin jo että menen huomenna kyselemään pakettia ja laitan akan käymään läpi kaikki paketit ja lopuksi totean, että saattaa ollakkin että se paketti on tuolla toisella ärrällä :D niin siis, mihin voin tehdä valituksen ko myyjästä? Lähinnä hänen töykeydestään, hymähtelee kokoajan kun ihan joutuu työnsä tekemään, huoh
 
huomenna taas töihin
Oletko muuten itse koskaan ollut asiakaspalvelutyössä?

Siinä tapaa sellaisia mulkkuja että nykyään oikeasti suorastaan hämmästyn joka kerta kun asiakas ei ala raivona huutaa ja kiroilla.
 
Juu
Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Eikö paketissa oo lähetystunnus, jonka perusteella se haetaan? Miksi pitäisi tietää lisäksi saapumispäivä? Outoa.

Mä soittaisin ko. Ärrälle ja pyytäisin pomoa puhelimeen.
Oletettavasti menny hakeen pelkällä nimellä, jollon on pakko käydä koko pinkka läpi jos ei tiedä tarkkaa saapumispäivää.

Jos on se pakettilappu mukana tai tunnus, se tätihän näkee sen saapumispäivän ite.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja huomenna taas töihin:
Oletko muuten itse koskaan ollut asiakaspalvelutyössä?

Siinä tapaa sellaisia mulkkuja että nykyään oikeasti suorastaan hämmästyn joka kerta kun asiakas ei ala raivona huutaa ja kiroilla.
Mä olen. Siihen pitää olla tietty asenne tai sitten on väärällä alalla.

Olen tehnyt sekä vanhustyötä että ollut kaupoissa. Yksinkertaisesti: mitä v.ttumaisempi/vaikeampi potilas/asiakas, sitä kohteliaampi olen minä. Sellaisen hankalan oppii tunnistamaan jo ovelta, ja niiden kanssa asiat tehdään just eikä melkein oikein. Nöyrrytään oikeassa kohtaa. Koska ollaan asiakasPALVELIJOITA. Sen verran itsetuntoa täytyy olla, että siihen pystyy.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
fkljdfs
Meidän ärrällä vaan kyllä sanotaan että mistä paketti on tullut ja kenen nimellä, ei siinä päiviä kyl oo kukaan kyselly. Minä olen itse asiakaspalvelu työssä ja en ole ikinä suuttunut, hymähdellyt tai muuta vastaavaa mitään niin töykeää tehnyt asiakkailleni. Se on se kestohymy ja suodatin mikä pysyy ja kestää vaikka asiakas kuinka valittaisi ja haukkuisi, sit takahuoneessa voi kirota ja kiukutella ja vaikka itkeä, mutta ei koskaan asiakkaiden nähden!!
 
itekin aspa
meidän ärrällä pyöri varmaan sama ämmä. millon oli mikäkin vitturalla. monesti vitutti mennä sinne asioimaan. siinä vaiheessa kun sain haukut siitä etten osannut vastata minkäkokoinen paketti mulle oli tulossa tein valituksen. ärrän nettisivujen kautta. no sain pahoittelut ja selityksen että kyseinen myyjä ei perusluonteeltaan ole mikään päivänsäde..... ????? ilmeisesti siihen jobiin ei ole muitakaan halukkaita niin pitää tollasia pitää.

ja kyseessä siis hennesin vaatepaketti, ei niistä nyt oikeen tiedä koska tulee pussissa ja millon laatikossa kun sellasen normimäärän tilaa....
 
f
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja huomenna taas töihin:
Oletko muuten itse koskaan ollut asiakaspalvelutyössä?

Siinä tapaa sellaisia mulkkuja että nykyään oikeasti suorastaan hämmästyn joka kerta kun asiakas ei ala raivona huutaa ja kiroilla.
Mä olen. Siihen pitää olla tietty asenne tai sitten on väärällä alalla.

Olen tehnyt sekä vanhustyötä että ollut kaupoissa. Yksinkertaisesti: mitä v.ttumaisempi/vaikeampi potilas/asiakas, sitä kohteliaampi olen minä. Sellaisen hankalan oppii tunnistamaan jo ovelta, ja niiden kanssa asiat tehdään just eikä melkein oikein. Nöyrrytään oikeassa kohtaa. Koska ollaan asiakasPALVELIJOITA. Sen verran itsetuntoa täytyy olla, että siihen pystyy.
Juuri näin!!

 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
hei hei ärrä
meidän r-kioskin myyjä oli myös niin wpäkohtelias kerta toisen perään, etten enää ole käyttänyt lainkaan koko kioskia. Viime asioinnista on jo mooonta vuotta.
Muuten niin r-kioskeista tykkään.
Huono päivä joskus jokaisella muttat toisilla on ihossa. se paskamaisuus.
 
Ap
Tämä myyjä myös hymähti kun en tiennyt minkä kokoisesta paketista on kyse. Olen itsekkin asiakaspalvelutyössä ja tiedän millainen on hankala asiakas, itse en ole sellainen. Vastaavassa tilanteessa olisin ottanut ko lapun käteeni ja lukenut säännöt, ihan siltä varalta, jospa se asiakas onkin oikeassa, kuten tällä kertaa olin. Ei edes katsonut lappua, jäi sitten ostokset tekemättä. Kyllä sen nyt järkikin sanoo, ettei kampanja voi olla sellainen, että pakotettaisiin ostamaan esim juuri ne 5 eurolla kolapulloja, tikkareita, m&m karkkeja tms, jotta saa ostaa eurolla jonkun kupin. Perään huuteli vielä että eihän se mukikaan maksa kuin 5 euroa.. Ei maksa ei, joten miksi ostaisin vitosella jotain hiton tikkareita jotta saan 5e arvoisen mukin eurolla. Huoh.
 
Julia Huusko, Rautakirja
Hei nimimerkki Ärsyyntynyt.

Olen pahoillani, että olet saanut huonoa palvelua R-kioskissa.
Voitko laittaa palautteesi meidän sivujemme kautta osoitteessa http://www.r-kioski.fi/PALAUTE.4.0.html?&no_cache=1
Laita palautteeseesi myös tarkemmin, mitä kioskia asia koskee. Näin saamme palautteen menemään oikealla aluemyyntipäällikölle, joka vastaa ko. kioskin toiminnasta.

Terveisin
Julia Huusko
suunnittelupäällikkö
Rautakirja Oy
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julia Huusko:
Hei nimimerkki Ärsyyntynyt.

Olen pahoillani, että olet saanut huonoa palvelua R-kioskissa.
Voitko laittaa palautteesi meidän sivujemme kautta osoitteessa http://www.r-kioski.fi/PALAUTE.4.0.html?&no_cache=1
Laita palautteeseesi myös tarkemmin, mitä kioskia asia koskee. Näin saamme palautteen menemään oikealla aluemyyntipäällikölle, joka vastaa ko. kioskin toiminnasta.

Terveisin
Julia Huusko
suunnittelupäällikkö
Rautakirja Oy
En ole ap, mutta kiitos tästä. Laitan palautetta myös.
 
:(
Meidän ärrällä on kanssa tämmöinen todella töykeä vanhempi myyjä. Yksi poika tuli pelaamaan pelikonetta, myyjä katsoi sivusta ensin hetken siis sivusta ei kassalta, sen jälkeen käveli kassalle ja sammutti pelikoneen ja pyysi poikaa näyttämään henkilöllisyystodistuksen poika näytti ajo/mopo kortin. ja käveli pelikoneelle ja hihkaisi myyjälle että "voiksä ny laittaa tä koneen takasi päälle" Myyjä käski pojan kassalle ja käski pyytä kauniimiin (poika mielestäni kysyi ihan ""kauniisti"") poika meni ja pyysi """"""""kauniisti""""""""" ja myyjä sanói todella töykeästi että "kai se on sit pakko avata" minä olin kassalla seuraavana ja myyjä rupesi kertomaan minulle kuinka nuorten pitäisi parantaa käytöstapojaan.... menin pelaamaan viereistä pelikonetta pojan kanssa kunnes poika lähti ulos. No kumminkin n.5minuutin päästäpoika tuli takaisn kassalle rikkomaan 5€ setelin ja hymyili (ystävällisesi eikä mitenkään ivallisesti) myyjälle ja sanoi että "pääsen nyt taas pelaamaan kun kaveri maksoi velkoja" johon myyjä sanoi töykeästi että "ei minulle kuulu sun asiat yhtään, eikä itseasiassa edes kiinnosta" En ollut uskoa korviani! Myyjä on siis todella ystävällinen ollut kaikille vanhemmille ihmisille, mutta näköjään nuoriso on poikkeus... no poika käveli pelikoneita kohta kunnes myyjä huusi "näytäs vielä ne sun paperis" poika näytti pelasi ja lähti. Poistuessaan kioskilta myyjä huusi hänen peräänsä "hyvää päivänjatkoa vaan sullekkin" TODELLA HUONOA KÄYTÖSTÄ! Onko muualla tällaista??
 
juu eli
Meidän ärrällä vaan kyllä sanotaan että mistä paketti on tullut ja kenen nimellä, ei siinä päiviä kyl oo kukaan kyselly. Minä olen itse asiakaspalvelu työssä ja en ole ikinä suuttunut, hymähdellyt tai muuta vastaavaa mitään niin töykeää tehnyt asiakkailleni. Se on se kestohymy ja suodatin mikä pysyy ja kestää vaikka asiakas kuinka valittaisi ja haukkuisi, sit takahuoneessa voi kirota ja kiukutella ja vaikka itkeä, mutta ei koskaan asiakkaiden nähden!!
eli kumarrellaan paskamaisia vanhuksia ja keski-ikäisiä ja annetaan heikoimmille eli lapsille ja nuoremmille potut pottuina? he eivät ymärrä valittaa.
 
"akka"
Meidän ärrällä on yksi naismyyjä ja kaksi nuorta pojankoltiaista,sellaisia parikymppisiä noin,nainen on vähän vanhempi kuin pojat.
Oli heistä kuka tahansa tiskin takana,palvelu on aina moitteetonta ja hyvää.
Oikein ilolla menen sinne aina koska joka kerran siellä käytyäni,mieleni on aina vähän parempi pois tullessa kuin sinne mennessä.
Olen kuitenkin varma että myös oma käytökseni vaikuttaa siihen millaista palvelua saan.
Kun ovesta sisään mennessä huikkaa iloisesti moin ja sanoo myyjälle että ai sä oot tänään töissä,miten on työpäivä mennyt ja kiva nähdä ja päälle vilauttaa iloisen hymyn niin saamani palaute on ollut ihan aina loistavan hyvä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huomenna taas töihin;21290305:
Oletko muuten itse koskaan ollut asiakaspalvelutyössä?

Siinä tapaa sellaisia mulkkuja että nykyään oikeasti suorastaan hämmästyn joka kerta kun asiakas ei ala raivona huutaa ja kiroilla.
:O

Mutta ei kai silti lähtöoletuksena voi olla että 'mä oon ensin äkäinen' niin voitan tän skaban....
 
Oletettavasti menny hakeen pelkällä nimellä, jollon on pakko käydä koko pinkka läpi jos ei tiedä tarkkaa saapumispäivää.

Jos on se pakettilappu mukana tai tunnus, se tätihän näkee sen saapumispäivän ite.
No näinpä, miksi se pakettilapun mukaanottaminen on niin vaikeaa? En mäkään mene postiin vaatimaan pakettia josta mulla ei ole mitään lippusta tai tekstiviestiä mukana.
 
"mimmi"
myyjänä r-kioskilla voin sanoa että siellä jos jossaki hermoja koetellaan. olen luonteeltani sellainen että pystyn kyllä esittämäänkin iloista mutta joskus kertakaikkiaan on niitä vanhempia asiakkaita jokka oikeen keksimällä keksii mistä sitte vois sanoa..että kehuttuna työntekiänäkin olen kyllä ollut joskus kiukuskin jos oikeen ruvennut joku aukoon ja väittämään jotain iha toivotonta.
 
varsinainen asiakas"palvelija"
Törmäsin ehkä elämäni huonoimpaan asiakaspalvelijaan ja kappas vaan, ärrällä.
Olen ollut kolme kertaa tämän naisen kanssa tekemisissä ja joka kerta pahoittanut siellä mieleni.

Tämä henkilö on kai kaiken lisäksi pomo tai ovatko he lie jonkinasteisia "yrittäjiä"´, mutta tämä henkilö on siis niin väärässä työssä, ettei mitään järkeä.
Oikein harmitti ja hävetti niiden mukavien nuorten tyttöjen puolesta, jotka joutuvat tuollaisen moukan kanssa töitä tekemään.
Kyseessä Oulun Höyhtyän ärrä. Onneksi vieressä on erittäin mukava yksityinen kioski ja lähellä myös Lintulan ärrä, jossa aina ollut aivan loistava ja ystävällinen palvelu.
 
jihou
Nyt kun kerta on saatu R-kioskin edustajakin ketjuun, niin käytän tilaisuutta hyväkseni...

Miksi teidän slogan on "nopeaa ja mukavaa on asiointi"? Sillä sitä se ei todellakaan ole. Joka ikinen kerta saan väijyä 5-10 minsaa että saan sen röökiaskin ostettua, koska edessäni on milloin mitäkin xyz-paketinhakijaa, lippujen ostajaa yms. ja tietysti tää myyjä opettelee lennossa jokaisen järjestelmän.
Siitä on kauan, todella kauan kun olen ärrällä käynyt ja saanut palvelua edes puolinopeasti.
Ymmärrän hyvin, että kauppojen aukioloaikojen vapautus saattoi kioskit aika ahtaaseen rakoon ja niin ollen jokainen älytön systeemi, mistä saa provikoita, on oltava, mutta tämä kyllä ajaa minut vaikka käyttämään sitä lähikauppaa ennemmin, sillä ei oikeasti kiinnosta väijyä sitä yhtä pientä ostosta +5 minsaa...

Uusi slogan voisi olla vaikka: "koko kylän ja naapurikaupungin palvelut ärrällä!" =)
 

Yhteistyössä