|O Voihan kermaperunat

• Viestiketjun aloittaja Aries 78
  • Ensimmäinen viesti
Aries 78
Tein sitten uudella kermasaven uunivuoalla kermaperunoita. Sekoittelin lusikalla niitä perunoita uunissa ja ajattelin kopauttaa hieman sitä lusikkaa siihen astian reunaan niin ei tiputtele uuninpohjalle mitään. Nyt sitten kermat uunissa ja ritilällä haljennut vuoka...

Muutenkin hermot hakkaa punaisen puolella ja nyt sitten on uunin peseminen edessä (ostetaan hymiö joka repii vähäisiä hiuksia päästään)

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Aries 78
Panin uunin tyynesti kiinni ja syötiin lasten kanssa pannulla olleet jauhelihapihvit..
Se että poltin vielä ranteeni uunin vastuksiin on kaiken tämän ohella pienin vastoinkäyminen viikon sisällä :headwall:

Auts ja Auts :hug:
Onkohan Kermansaven tuotteet "epäkelpoja", kun mun taaperopoika oli sitä mieltä, että äiti ei saa komentaa ja nakkas vuoan kaapista matolle, se meni tuhannen palasiksi :) ei tosin ollut upouuusi.
Repii hiuksia sun puolesta :xmas:

Aries 78
Auts ja Auts :hug:
Onkohan Kermansaven tuotteet "epäkelpoja", kun mun taaperopoika oli sitä mieltä, että äiti ei saa komentaa ja nakkas vuoan kaapista matolle, se meni tuhannen palasiksi :) ei tosin ollut upouuusi.
Repii hiuksia sun puolesta :xmas:
Taitaa nuo uunivuoat olla aika haluttuja muutenkin, mulla poika hajotti syksyllä Pyrexin vuoan laattalattialle. Niitä lasinsiruja oli jokapuolella!

Yhteistyössä