Hakutulokset

  1. Madde84

    ***Lokakuun lutuset kesäkuussa!***

    Hei mistä, te keillä oli Nabby-itkuhälytin, olette sen ostanu? Kun äkkiseltään googlettamalla en löytänyt kuin yhden lastentarvikeliikkeen joka sitä myi. Sen kun kuulostaa tosi näppärältä, mutta on kyllä aika sika kallis :)
  2. Madde84

    Lolakuun Lutuset 2014 Toukokuussa!

    Melkeen päivittäin seurailen palstaa, mutta ei oo tullu vaan itse kirjoiteltua tänne. Eilen oli rakenneultra ja siellä kaikki hyvin. Vähän vaavi oli suurempi(20+5 427g) mitä olis pitänyt olla, mutta ei kuitenkaan lähdettu la muuttamaan. Ja hieman enemmän näytti pojalta kuin tytöltä, mutta...
  3. Madde84

    Lokakuun lutuset 2014 huhtikuussa!

    Mun paras ystävä sai kolmannen lapsensa viikko sitte ja hänelle meinas käydä siinnä hieman huonosti. En halua kertoa tätä pelotellakseni ketään vaan et näin voi oikeesti käydä. Hän sai reilu kaksi ja puolivuotta sitten esikoispojat sovitulla sektiolla ja toipui siitä ihan hyvin. Nyt tätä...
  4. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Jei täällä ilmeisesti herätty henkiin noin kuuden viikon horroksen jälkeen. Nyt maanantaina (11+4) oli tosiaan olo kuin uudella ihmisellä, ei pahoinvointia ja väsymys tiessään, jalat ja kädet ristissä etteivät nyt palaakkaan. Ja tekee mieli kaiken ton hiilarihötön jälkeen kasviksia, nam kurkkua...
  5. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Täällä kans tänään nt-ultrassa käyty, mua jännitti kans niin paljon et pelkäsin et taju menee :) kun tän toisen kohdalla tietää niin paljon paremmin mitä menettää jos olis jotain käyny, mut siellä se köllötteli ja heilutteli meille just niinkun pitikin :) eli vastas hyvin viikkoja ja ei ollut...
  6. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014 *Maaliskuussa*

    Kiva kun täällä juttua riittää, on kiva käydä lueskelemassa päivittäin mutta itse en kerkee hirveesti päivällä kirjottelemaan ja illalla on niin loppu ettei pysty :| . No eipä tänne nyt mitään ihmeellistä edes kuulu, edelleen pahaa oloa ja tajutonta väsymystä. Neuvolassa käyty ja siellä nyt ei...
  7. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014

    Lii85 kyl meinaan imettää tandemina jos esikoinen ei vieroita itse itseään ennen vauvan tuloa =)
  8. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014

    Imetyksestä olette keskustelleet ja nyt jos kerkeis itsekkin hieman kommentoimaan. Meillä Salossa kyllä synnärillä panostettiin paljon imetyksen onnistumiseen eli ohjausta ja neuvoja oli paljon saatavilla. Toista se on mielestäni neuvolassa ollut. On mielestäni sääli että neuvolassa panostetaan...
  9. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mul on puhelimessa Pampersin Hello Baby sovellus. Se on ihan ilmanen ja tosiaan kertoo viikoittain odotuksesta et mitä tapahtuu vauvalle ja äidille ja sit näyttää miltä sikiö sillä hetkellä näyttää :) ihan kiva on ollu.
  10. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014

    Mäkin voisin pikaisesti selostaa miten esikoisen syntymä meni. Mua alko supistamaan su-ma yönä noin tunnin välein eli nukkumisesta ei tullut yöllä mitään tätä jatkui seuraavat kaksi yötä. Päivällä supistukset oli helpompia, kun pystyi olemaan liikkeellä. No keskiviikko aamuyöstä luovutin...
  11. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014

    Täytyy tulla heti komppaamaan noita suolakurkkuja, nam nam. Se oli oikeastaan eka vihje raskaudesta, kun kaupassa kuljin sen suolakurkku astian ohi ja rupes kuola valumaan. Mulla oli myös esikoista odottaessa hirveä himo koko raskauden ajan suolakurkkuihin :) Täällä alkoi odottelu ollaanko...
  12. Madde84

    Lokakuun Lutuset 2014

    Kiitos uudesta kivasta ketjusta :) Joku tuolla viimeketjussa kyseli että miten mun sisko suhtautui mun yllätäviin vauvauutisiin, ni toivon et hän voi olla onnellinen mun puolesta, mutta epäilen että häntä myös aika kovin harmittaa. Hän on miehensä kanssa yrittänyt reilun pari vuotta ja viime...
  13. Madde84

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Heh heh kävi pikkuinen moka, joka oli tyystin tän palstan vika! Ei meijän pitäny vielä perheelle kertoo, kun niin alkumetreillä mennään. No sisko tuli tänään käymään ja halus kattoo mun Ipadilta jotain. No voitte vaan arvata mikä sivu mulla oli siellä auki!!! Toinen sit vaan kysyy et ai jaa...
  14. Madde84

    Laskettuaika Lokakuussa 2014

    Heipsan! Ehkä minkän sitten hieman tänne kirjoittelen vaikka ajattelin että lueskelen vaan teidän jutttuja :) eli täällä plussattu yllättäen kuun alussa, toinen mukelo siis on ilmeisesti tuloillaan. Eli entuudestaan tuossa pyörii tollanen 1v8kk pojan hulttio. Itselläni on oikeastaan ollut...
  15. Madde84

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Tipetsu meillähän tosiaan oli aika samankaltainen tilanne ja pidin pojalle noin kuukausi sitten tuota tassuttelu unikoulua ettei nukahtais tissille. Noin viikossa hokas et kun laitan paidan kiinni ni tissi ei tuu enään esiin, mut valitettavasti ei se oo ainakaan meidän uniin ihan hirveesti...
  16. Madde84

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    tipetsu toi teidän yö touhu kuulostaa harvinaisen tutulta. Meillä kans viime lauantaihin asti tissille nukahdettu eli nukahti sohvalla ja siirsin sänkyyn siitä sitten heräsi ekan kerran noin tunnin sisällä. Tätä tehnyt ihan muutaman kuukauden ikäisestä lähtien. Nyt pari viikkoa sitten lisäsi...
  17. Madde84

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Heipsan vaan kaikille täällä mennään niin lujaa ettei äiti tahdo pysyä perässä :) Meillä poika ei siis todellakaan konttaa vaan mene sellasta persliukua. Ja luultavsti kohta kävelee kun taaperokärryn kanssa menee jo tosi sujuvasti ja seisoo ilman tukea jo aika pitkiä aikoja, eli nyt saa ruveta...
  18. Madde84

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Tipetsu mäkin tiputin meidän pojan sängystä, eikä meillä ole mikään matalin sänky :( poika oli aamulla mun kanssa sängyssä ja olin olevinaan virkeä, mut kuinkas kävikään mä nukahdin ja heräsin siihen tömähdykseen kun poika tippus sängystä. Ja mun äiti on tiputtanut mut samalla tavalla sängystä...
  19. Madde84

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Maya82 tossa kun teit tuota nukahtamisharjoittelua ni teidän vauva ei vissiin osaa nousta ylös vielä?? Kun mä olen kans hieman yrittäny tassutella, mut ei siit mitään tule, kun toinen kampee ylös istumaan ja sit seisomaan, ni eihän sitä nyt voi toista väkisin makuulla pitää. Ja kun edellisyönä...
  20. Madde84

    Kesäkuun kastehelmet 2012

    Onko teillä vauvoilla tietty päivärytmi? Siis että heräävätkö, nukkuvatko ja syövätkö he aina samaan aikaan? Ja mites teidän yöunet tällä hetkellä? Kun meillä tällä hetkellä nukkumisten ja syömisten kanssa hieman hankaluuksia.

Yhteistyössä