Hakutulokset

  1. H

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Ilutiak ja Abrakadabra täällä Espoossa lasketaan neuvolakäynneiksi nt-ultra ja rakenneultra. Alkuraskauden lääkärinajasta on luovuttu vuoden alussa. Näin meillä täällä...Eva-maria onko sulla ollu enemmän käyntejä? Työkaveri tänään vinoili kun kävin töissä kääntymässä, että joko Sinulle ja...
  2. H

    Helmikuun hippuset 2012 **marraskuussa**

    Heippa taas! Täällä ollut hiljaiseloa, tosin teidän kuulumisia olen käynyt kyllä lukemassa. Minulla on ilmeisesti joku kasvupyrähdysvaihe meneillään, voisin syödä kaiken maailman herkkuja miten paljon vaan. Takana kolmen viikon pullan syömisputki. En ole viitsinyt edes käydä...
  3. H

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Heissuli pitkästä aikaa! Täällä on iso harmitus. Nostin eilen rahaa automaatilta ja unohdin ne sinne :( summa ei ollut ihan pieni. Tänään asiaa selvitelty monelta taholta ja lopuksi on päädytty rikosilmoituksen tekemiseen. Yleensä automaatti ottaa rahat "takaisin" 30 sekunnin kuluttua, jos...
  4. H

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Mamma73, sympatiseeraan Sinua ihan täysin noista levottomista jaloista. Muistan kun lueskelin jo kesällä vaivastasi, mutta sängyn pohjalta en pystynyt sulle kirjoittelemaan. Itselläni levottomat jalat olleet niin kauan kuin muistan, ennen raskautta viimeiset 3 vuotta söin jopa lääkkeitä (Sifrol...
  5. H

    Helmikuun hippuset 2012 **lokakuussa**

    Heippa taas! Kiitos Eveny uudesta pinosta :) Kiitos myös kaikille kissaverkkovinkeistä!Ne tulee tarpeeseen. Kissa-neiti on sen verran lämpimien ja ahtaiden paikkojen ystävä, että tuskin pinnasänkykään jää väliin, vaunuista puhumattakaan! eva-maria sinun masu on melko kiitettävän...
  6. H

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Heissuli kaikki! Rakenneultra oli viime viikolla ja kaikki oikein mainiosti :) sukupuolikin saatiin tietää :). Siellä vauveli potkutteli ja jumppasi virkeänä. Vielä en tunne liikkeitä selvästi, pieniä hipaisuja välillä. Istukka onkin etuseinämässä, joten liikkeitä odotellessa. Eilen hipaisut...
  7. H

    Helmikuun hippuset 2012 **syyskuussa**

    Hei Kaikille pitkästä aikaa! Alkuraskauden pahoinvointi alkaa jo helpottamaan,mutta väsymystä ei ole vielä taltutettu. Nyt kuitenkin elämä alkaa jo näyttämään hieman positiiviselta. Lääkärit suosittelivat taustaani(vuoden sisällä kaksi keskenmenoa ja tämä alkanut raskaus) ajatellen ja tämän...
  8. H

    Helmikuun hippuset 2012 **heinäkuussa**

    Heippa kaikille! Ilmoittaudun joukkoon, olen taustalta teitä seuraillut :) Olen 34v. ensimmäistä odottelen ja laskettu aika olisi 23.2.12. Minulla on ollut rankka vuosi takana, joten raskaudesta ei ole uskaltanut hehkuttaa/nauttia. Keskeytynyt keskenmeno todettiin nt-ultrassa 12/10...
  9. H

    11-hoidot

    Vetää aika hiljaiseksi...olen pahoillani. Tiesi on ollut kivinen, mutta uskon, että kaikki vielä järjestyy. Voimia!!:hug:
  10. H

    35+ Lapsettomat

    Ei Sinua ole helpolla päästetty!Olet aika sitkeä sissi, kun et ole vielä ultraan sännännyt. Minä olisin panikoinut jo itseni hengiltä. Toivotaan, että kaikki on hyvin ja raskaus jatkuu hieman rauhallisemmin!!=)
  11. H

    35+ Lapsettomat

    Onnea, aivan uskomattoman mahtava juttu!!!!
  12. H

    35+ Lapsettomat

    Olet ollut mielessä, olen pahoillani!!Positiivinen asenteesi auttaa Sinua eteenpäin. Jaksamista!!!!:hug:
  13. H

    35+ Lapsettomat

    Polkka ymmärrän ajatuksiasi ja sitä, että toivon löytäminen on ajoittain vaikeaa. Vuosi sitten kun vauvahaaveeni nousiva pintaan, niin enpä olisi kuvitellut joutuvani tällaiseen pyöritykseen. Vuosi on ollut äärettömän raskas sekä fyysisesti että henkisesti. Vauvauutiset ovat olleet pahimpia...
  14. H

    35+ Lapsettomat

    Ihan kateeksi käy niitä tarinoita, joissa 3. kuukaudella nainen huomaa olevansa raskaan kun mennyt vatsavaivojen vuoksi lääkäriin....tiestystihän niissä tarinoissa raskauskin kestää loppuun asti, vaikka alkoholia on kulunut koska raskaus ei ole ollut tiedossa. Monilla ei ole kokemusta tästä...
  15. H

    35+ Lapsettomat

    Huh just kotiuduin!!Kaikki oli niin hyvin kuin tässä vaiheessa voi olla, vielä sydämmen sykettä ei nähty. Olin kehittänyt itselleni hiivan (en ole koskaan ennen saanut)!!!Epäili, että se kuivattanut limakalvoja ja sen takia vuotoa. Kohdussa ei näkynyt vuotoa. Ruskuiaspussi ja siköpussi löytyivät...
  16. H

    35+ Lapsettomat

    Ihanaa isot onnittelut!!!!=) Aivan mahtavaa!! Minä lähden nyt ultraan ja pahoin pelkään, että itkun kanssa tulen kotiin. Rusehtava vuoto jatkuu ja alaselkää jomottelee. Ihan hirvittää lähteä......
  17. H

    35+ Lapsettomat

    Kiitos Sintu!Kyllä päivällä voi olla pituutta....nyt pitäisi nauttia kesästä ja lämmöstä, mutta minä vaan surkuttelen kotona. Eikös naapuri kävellyt just vastaan ja on viimeisillään raskaana. Myrkkyä valui suupielistäni!!!Sintu Sinullekin tsemppiä huomiseen, olet ihmeen kärsivällinen. Itse...
  18. H

    35+ Lapsettomat

    Tänä aamuna on ollut hieman surupuserossa. Kun heräsin, niin oli tullut rusehtavaa vuotoa, mikä ei minun kohdalla tiedä hyvää. Alaselkää jomottelee sekä vatsanpohjaa "kutittelee". Lopetin viikonloppuna Lugesteronit, koska minun kohdalla(spontaani raskaus), niillä ei ilmeisesti mitään hyötyä...
  19. H

    35+ Lapsettomat

    Aivan mahtavaa. Täällä on toinen pessimisti ja hermoilija. Kun asiaa ei sano ääneen, niin ihan kuin sitä ei olisi olemassakaan!!Pakkohan välillä on tulla onnistumisiakin..eikös vaan!!?
  20. H

    35+ Lapsettomat

    Peukut ja varpaat pystyssä ja karvaisten otusten hännät viritetty myös pystyyn!!!Nythän on tilanne vaan sellainen, että ne sinun kuukautiset ei ala. NIIN.:)

Yhteistyössä