Hakutulokset

  1. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat huhti/touko 2012 *

    MInut voi poistaa taustalta. Minun elämäni koko semmoisen yllätyksen, että nyt vauvat on unohdettu kokonaan :( Minulla olisi vielä niitä apteekin omia ovistestejä 6kpl jäljellä. Jos joku ne haluaa, voi laittaa yksärinä osotteen. Plussatuulia teille kaikille <3
  2. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Mulla olis apteekin omia ovistestejä jäljellä. En niitä nyt tarvitse, eli jos joku haluaa?! <taitaa olla 6kpl paketissa.
  3. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Heippa! Työhaastattelussa käyty, ja voi kuinka se olis mun paikka. Ensi viikolla varmaan ilmoittelevat. Olen tässä kattellut muitakin paikkoja ja aion niitä hakea.Meillä mies olis ihan vauvaa tekemässä, ja tämä on sille hiukan kovempi paikka:( Mä kuitenkin tarvin nyt jotain muuta, jotain ihan...
  4. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Voi ei Kokkeli ;( Olen kovin pahoillani! Äiti maa: Nyt ne soitti sieltä töistä :) Ensi viikolla ois haastattelu. Kyllä odotan sitä kovasti, ja olisi ihana se paikka saada. Mä koitan nyt hyvin paljon vähemmän ajatella koko kuumeilua. Ei mun kroppa vaan vieläkään toimi normaalisti ja voipi...
  5. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Ihanaa Wandii...Onnea mielettömän paljon :heart: Voi, että joulutonttunen :)) Äiti maa : Ei oo työhommelista kuulunut mitään :( no, ehkä näin on tarkoitettu?! Tässä tarvinnee nyt ihan rauhassa mietiskellä eri asioita. Hyvällä mielellä olen ja olen saanut semmosen sisäisen rauhan tän...
  6. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Pitkästä aikaa täällä kurkkimassa :) Suuri halaus kaikille ikävän uutisen saaneille :hug: Onnea kaikki plussanneet, ihanaa :flower: Tsemppiä myös kaikille jotka jännää tulosta! Tervetuloa kaikki uudet, ihana saada lisää poppoota. Wandii: näyttää ihanilta nuo "tähti valot" tulee...
  7. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Heippa Pitkästä aikaa! Saapi nähdä mitä minun kuumeilulle käy. Hain nimittäin yhtä työpaikkaa, se olisi täydellinen minulle. Sopisi jokalailla meidän arkeen, ja olisi vielä se mun "unelma" työ. Eli jos sen saan, niin sitten unohdan kuumeilun.....ehkä kokonaan. Nooh, hakijoita on varmasti ihan...
  8. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Huomenta! Ihana nähdä sua Wandii täälä :). Minä voisin sanoa, että luulen tietäväni oikein hyvin miltä susta tuntuu. Kyllä teille se pienoinen vielä tulee, ihan varmasti. On tosi vaikeaa ajatella niin ja uskoa, ois vain helpompi lyödä pillit pussiin, ettei tarvis kokea enän pettymyksiä. Uskon...
  9. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Täälä on muuten kp2 :) tai 3. En oikein tiä miten se lasketaan? Pe iltana tuli hiukan verta vessakäynnillä ja vähän siteeseen, mut la tuli sit jo ihan normisti eli laskenko kuitenkin jo ton pe kp1? oli enemmän kun ihan mini tuhrua, mutta ei kunnon vuotoa.
  10. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    FG: ONNEA :heart: :kiss:
  11. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Äiti maa: En mä usko että se jää pois useammaksi kierroksi, kyllä se varmaan tasottuu nopsaan. En kyllä ees tiä mitä lääkärit voi määrätä ;) Mun siskolle eivät suositelleet mitään, ja aikas nopsaan kaikki tasottu hänellä. Ja niihin hormooneihin mitä ois tarvinu ovikseen, niin ois tarvinu mennä...
  12. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Huomenta kaikille! Täälä ollaan nautittu aivan mielettömistä ilmoista, laiteltu pihaa, ja istutettu pääsiäisruohoa :) Meillä on vloppuna esikon synttärit molempina päivinä, ihanaa <3 Eli tänään ja huomena olisi tiedossa ankaraa siivousta ja leipomista ;) Mulla ei vieläkään ole menkat...
  13. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Onnea plussanneille :) fg: :hug: Äiti maa: Juu, oli lääkäri jo. Kaikki on ok Ultran ja verikokeiden mukaan. Mä en halua alkaa syömään mitään hormoonia, joten nyt vain odotellaan koska kroppa alkaa toimiin. Mulla varmaan laitto nopea ja runsas laihtuminen hormoonit ihan sekasin:(( nooh nyt...
  14. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Ihana aurinko :cool: Tänään olen ollut jo 2,5h lenkillä koirien kanssa, ulkoillut lapsosten kanssa ja tehnyt lounasta ;) Leipoa tekisi mieli, mutta en oikein tiedä mitä?! bulla: Koita jaksaa, tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty. Mä olen hiukka samanlainen :) Vaikka nyt tämä oma...
  15. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Kaikille joilla alkoi menkat suuri :hug: Tsemppiä Jenskuliina viivan vahvistumiseen :) Tervetuloa uudet, kiva kun riittää porukkaa sitä pientä 4 kuumeilemaan. Tänne ei mittään uutta,menkkoja ootellaan. Minäkään en nyt tuhlaile testeihin, annan ajan kulua ja luotan, että tunnen...
  16. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Huomenta kaikille! Onnea korvapuusti, ihana uutinen :heart: Onnea Äiti maalle myös menkoista, nyt pikaista plussaa toivon sinulle :) Reissu oli ihana. Paljon koiria, ihania ihmisiä, hyvää ruokaa ja juomaa :) Oli kyllä juuri se mitä tarvitsin, nyt taas jaksaa. To olis lääkäri aika...
  17. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Iiikk jännää Hellun martta :) peukut pystyssä, että plussa tulisi pian!! Minä riennän tekemään viimoset pakkaukset ja lasten halimiset ja sitten mini-loma tyttöporukalla kutsuu englannissa!! Ihanaa aurinkoista vloppua jokaiselle teistä :heart: Toivottavasti ti pääsen lukemaan monia ihania uutisia :)
  18. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Voi Wandii :hug: olen niin pahoillani. Voin kuvitella tunteesi. Itsekkin mietin, että onko tässä mitään järkeä kun kroppa vain ei toimi. Minä kuitenkin luulen, että kaipuu lapseen on niin kova, etten sitä "ohittaa" voi ja siksi jatkan kuumeilua ainakin jollain tasolla. Hellun martta: tuo on...
  19. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Onnea Milleriina ja ihanaa odotusta !! Wandiille tsemppiä odotteluun, toivottavasti vahvaksi plussaksi muuttuu :) Saanko kysyä, että kun sulla kierto on kanssa hiukan pidempi niin milloin sulla yleensä on ovis, ja milloin saat ovisplussan? Kiinnostaa, vaikka mulla nyt on ihan sekasin tää mun...
  20. K

    * NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

    Huomenta! Tsempit Wandiille, täällä jännätään mukana :) Minulla oli ihanaa tyttöjen kanssa <3 Kerittiin tekeen vaikka mitä, oli koiranäyttelyä,synttäriä, saunomista,leipomista,pulkkailua ja eilen saatiin meitin isi kotio <3 Tällä viikolla olis paaljon siivoomista, kun pe lähden...

Yhteistyössä