* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Testasin :ashamed: nyt hieman harmittaa. Ensinnäkin liian aikaisin. En sanoisi sitä edes haamuksi, lähinnä viivanpaikan erottaa kun tihrustaa. No jos maanantaina vasta testais seuraavan kerran. :headwall:
Olot ennallaan.

Hellu yk 3 dpo 10
 
bulla: Esikoinen meillä nappas heti ihan välittömästi, ilman mitään tyhjennys kiertoa pillereitten jälkeen, eli ihan on sekin mahdollista :) Olispa teilläkin näin nyt.

Keijulle: ihanaa lomaa! Oi että, lontoo olis ihana nähdä. Joskus sitten.

Hellu: Elä siekää vielä kirvestä kaivoon heitä, aikasessa vaan olit. Vielä se ehtii tummuun hyvinkin.

Vaavihaave: Ihanaa, et äitisi syöpä on saatu kukistettua! meillä oli kans todesta tossa enne joulua, äiti joutu sairaalaan, häneltä meni muisti, kuulo, oikea käsi tärisi hurjasti ja kukaan ei tietenkään tiennyt mitään ja epäiltiin vaan kaikkea kauheaa. Oli useamman viikon sairaalassa kunnes sitten todettiin mykoplasman aiheuttama aivorungon tulehdus. Onneks oirehti heti, muuten olis ollu henki pois. Nyt suht kunnossa jo. :)

*mur-mur*:toivottavasti sielläkin oli oikein voimaannuttava naisten päivä. Meillä mies melkein osti kukkia:LOL: melkein.. No toi se 3kg jauhellihaa palvaamosta, on sekin jo jotain :D
 
kukkia mieheltä joo spontaanisti ostelee. tietää mun keräilevän ruusuja, jotka oon kuivattanut ja ne on keittiössä kaapin päällä kauniina kaikki :) hääpäivä oli taannoin ni sain 10 pinkkiä ja 10 punaista ruusua :heart: aivan ihanaa. ja ite tykkään enemmän niistä saaduista kukista, mitkä hän on ostanu muuten vaan, eikä vaan jonkun päivän johdosta vaikka nekin kivoja tietenkin ovat :)

vihlonnat jatkuu hui :D juilahteli kun imuroin äsken... ja juilahteli kun touhusin tuossa kotihommia, nyt juilii kun istun tässä koneella.
 
bullan päiviin vauhditusta toivoo hän! :D Tsempitykset sinne! :)

Tänne tuli täti! Wippii!! Jospa se nyt vihdoin tästä sitten itsellään tyhjenisi ja saisi unohtaa koko jutun ja samalla aloittaa taas tositoimet! =) Ihan mahtista, enpä ole ikinä menkoista näin hyvilläni ollut. :D

Ihanaa sunnuntain jatkoa, täälä senkun aurinko paistaa ja ilma on niin keväinen! :flower: ---> ulos! :D
 
Äiti maalle onnittelut menkoista ja Korvapuustille plussasta. :D

On varmasti mukava Äiti maa saada vihdoin jokin selvyys tilanteeseen. :hug:

ON: testi nega. eikhän se jo näillä päivillä pitäis näyttää jotain jos on tällä kierrolla tärpännyt. Ovistesti näytti positiivista 29.2. eli nyt olis menossa dpo 11. :ashamed: Eli ei auta vaikka ovis bongattiin ja sen mukaan toimittiin. :( Oireita yritän itsestäni löytää ja lämmöt on yhä siellä 37,4-37,6, tänään ei ole yököttänyt mutta kitalaki ja ikenet on arat. Ei minkäälaisia nippailuja vatsassa saati mitään muitakaan mahatuntemuksia, paitsi hieman ehkä vatsalöysällä. No huomenna testataan ja varmaan myös ylihuomenna. Niin ja menkkojen pitäisi myös alkaa tällä viikolla jos mulla nyt on yhtään minkäänlaista säännöllisyyttä näissä helvetin kierroissa. Niin mielialat menee ylös ja alas. Tällekki aamua olen jo itkeä pillittänyt. :headwall:

Hellunmartta yk 3 dpo 11
 
Ihanaa, onnea korvapuusti!!

Ja hienoa, että Äiti maa sai tilanteeseen selvyyden menkkojen muodossa :)

Voi vitsit, Hellun martta. Ethän kuitenkaan vielä luovuta, voihan olla, ettei vaan vielä näy testissä :) Peukut vielä pystyssä täällä!

Itellä alkaa taas kohta uusi kierto, tuhruttelee jo.. Yhtä kiertoa lähempänä yrityksen aloitusta siis jälleen.. Jotain positiivista on haettava tästä omasta odotuksen odotuksesta.

ainomaija
 
Niin ja itsekin mieli hirveästi testailla, tosin ei ole herkkiä testejä vielä kaapissa. Järki tosin sanoo, ettei plussa vielä edes näy halppistesteissä. Ovis kivut oli viikko sitten, joten periaatteessa olis vasta kiinnittymisen aika jos niikseen käy.. Mutta taidan silti ajan kuluksi tehdä testejä menkkoihin asti.....
 
Kuopuksesta testi näytti positiivista dpo 11. Silloinkin tiesin yhtä tarkasti koska oli ovis ollut. Nyt vaan ei löydy mitään niin selkeää merkkiä raskaudesta. Silloin olin jo varma ennen testiä. Sama Davidin testi oli silloin käytössä.
 
korvapuusti hurjasti onnea :flower:

äiti maa niin se kroppa toimii kuten luonto tarkoittaa :) rauhallista mieltä ja uutta yritystä :) voimia!!!

bulla malttia malttia :) eihän nyt noilla päivillä vielä kannata luovuttaa :)

ainomaija sinne kanssa tsemppiä :wave:

ei tämä raskautuminen helppoa ole, vallankin kun meistä jokainen sitä niin hartaasti toivoo. mun vihlonnat loppui tuohon eiliseen. sanokaapa voisiko se olla kiinnittymistä?

ihan sairas väsymys ollu koko päivän, mutta tiedän sen johtuvan rankasta työviikosta mikä on takanapäin.

en ehdi miettimään vauvaa kuin hätäisesti jossain välissä, ja tietysti täällä käydessä :) muille annan vinkiksi kevään odotuksen. nautitaan auringosta, pestään ikkunoita, pestään ja puunataan talven pölyjä pois :)

kevään ensimmäiset rehut on pihalla, ne vasta iloa tuokin :) ja mukavaa loppupäivää kaikille ja pois turhat ressailut :cool:
 
hellun martalle mun piti maltit toivotella :D mutta menkööt nyt bullallekin. mitään ei voi toisin todistaa, ennenkuin menkat on viikon-pari myöhässä :) siihen asti TÄYSILLÄ tsempaten eteenpäin .

(ja tässä on syy miksi ite en testaa ennenkuin on oikea aika ja oireita. muuten stressaisin itteni henkihieveriin...ja siitä kärsii sitten koko perhe jos mä en pysy kasassa :D)
 
tuntemuksia alavatsalla... siis on sitä juilimista... ja sit mä oon ollu tänään ku per....seen ammuttu karhu. tahtois nyt vaan nukkumaan. vaikka oonkin nukkunut yön ihan superhyvin ni silti on aivan raastava väsy.... huoh. ja paleltaa.

kahvia kiitos.
 
Mun tiedoista puuttui vielä ikä 31 ja lapset t-00, t-06, p-11.

Täällä jännätään. Vielä on kaikki mahdollisuudet saada se positiivinen testi tulos.
oireet
-lämmöt ylhäällä
-päätä särkee
-välissä yököttää
-mielialat vaihtelee ( vaikka normaalistikki olen kuin tuuliviiri miehen mukaan )

Huomenna tulee postissa erittäin herkkiä testejä ja niitäpä sitten teen kunnes menkat alkaa. =)

Hellunmartta yk 3 pdo 11 tai 12
 
Iiiik, Hellulle peukkuja!:D Kuulostaa kyllä hurjan lupaavalta. =)

bulla: Voi ei, se tunne kun juokset postilaatikolle ja huomaat ettei ne testit tullukkaan..:kieh: Hitsi, no tsempitykset huomiselle! :)

Meillä olis huomenna kerhossa kuvaus ja tarvis esikoisen tukkaa siistiä (ja mä istun tässä).. Vaan kun se ei oo ihan niin kivaa puuhaa, poika kieppuu kun väkkärä ja kiljuu ja huutaa ja mamma kerää hermojen viime rippeitä.. :LOL:
 
Huomenta kaikille!

Onnea korvapuusti, ihana uutinen :heart:

Onnea Äiti maalle myös menkoista, nyt pikaista plussaa toivon sinulle :)

Reissu oli ihana. Paljon koiria, ihania ihmisiä, hyvää ruokaa ja juomaa :) Oli kyllä juuri se mitä tarvitsin, nyt taas jaksaa. To olis lääkäri aika, sitten varmaan selviää enemmän.

Aurinkoista viikkoa kaikille :)
 
Tämä on jo ihan levoton. :LOL: Aamuyöllä ensimmäiset tuntemukset vatsassa, |O menkkakouristuksia (?) ei kylläkään kipeitä vaan vain epämiellyttäviä. Ja tälle aamua raudan maku suussa. :p Koko eilisen päivän oli kauhea päänsärky (mikä ei ole juurikaan kiusannut pillereiden lopetuksen jälkeen). :headwall: Posti tulee vasta kolmen jälkeen joten testaamaan ei pääse ennen kuin iltasella. :D Niin ja kuvotusta on satunnaisesti eli jos tästä nyt plussataan niin oksentaminen alkaa parin-kolmen viikon kuluttua. :whistle:

Pitäisi alkaa tekemään kakkupohjaa ja muita leivonnaisia, minun esikoinen täyttää torstaina jo 12 vuotta. :heart:

Hellunmartta yk 3 dpo 12-13 kp 20?/24-38
 
Peukkuja Hellun iltatestiin! Meillä muuten onkin lähes saman ikäiset esikot!
Voi, Keiju.... Kadena täällä......Kuulostaa upealta reissusi!
ON: ärjyy...postitäti ei tuonut pakettia, joten vielä joudun huomiseen odottamaan..No onpaha varmempi sit plussa tai nega...

Innokkaita päivittäjiä?!?.
 

Yhteistyössä