mur-mur kiitos, plussaa minäkin toivon... siinä iskee taas ongelma, et mulla on niin sairaan pitkät työpäivät, en pääse apteekkiin missään välissä, ja perjantaina tulee illaksi vielä vieraita. no ainakin totaalisesti unohtuu tää asia ees hetkeksi
mulla on ovis ollut aina niin selkeä ja TODELLA kipeä. aiemmin kierto olikin tasan 28 vrk, ovis AINA 15. päivänä. ja kivut kesti pari päivää. nyt kolmannen synnyttyä oviskivut on pahentuneet ja ne kivut kestää sen neljä päivää. jostain googletin tuossa, niin se varsinainen irtoaminen tapahtuu ensimmäisenä kivuliaana päivänä. ja kipuilua voi olla päivä-pari sen jälkeen. apua.... jos tuo nyt on sitten oikeessa, niin.....tänään on dpo 17. ja jos ei menkkoja ala kuulumaan ni siinähän sitten se on. ellei sitten ole joku tuulimuna tai kohdun ulkoinen. sitten tässä on sekin, että viimeiset kolme kiertoa menkat on alkaneet 26.päivä. NO,viimeisimmissähän alkoi tiputtelu jo 24.päivä. eli mitä häh... varsinainen vuoto kyllä alkoi vasta 27.päivä. eli jotenkin ite lasken tuosta varsinaisen vuodon alkupäivästä, sillon ovis ois napannu TOSI aikasin, 8.päivänä...VOIKO SEKÄÄN OLLA MAHOLLISTA?? eli nyt kun tän mukaan laskee niin lauantaina ois se 28. vrk.
voitte kuvitella miltä mun kalenteri näyttää
sivut ihan kärsiintyneitä, kun kädet täristen lasken lasken ja lasken , päivästä toiseen
joo, eli saan siis viikonlopun olla nyt testaamatta, jäitä hattuun vaikkakin kovasti pohdituttaa, et miten tässä vielä käykään
ei ainakaan jännitystä puutu
mukavaa päivää kaikille