* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

me myself and i kuten sanonta kuuluu.... ei mitään ihmeitä. outoa kuvotusta sillon tällön jos vatsa on tyhjä. oon kuitenkin oppinut syömään kolmen tunnin välein joten äkkiä ilmoittaa kroppa että polttoaine on loppu... suklaaseen hillitön himo. voinee johtua että menkat pitäis alkaa maanantaina. mitään oiretta ei menkkoihin ole. ei edes turvotusta. vihlontoja silloin tällöin. mies huolissaan et jos ei nytkään tärppää, niin onko joku pielessä. kun niin kovasti toivoisi toista.... en tiedä miten psyykkaan itseni kun näen surun miehessä.... kamalat pari päivää edessä.

yritän silti kaikkeni että unohtaisin koko asian.
 
Hmmm.. huomaan, että tiedostus siitä ettei eka kierrossa minulla juurikaan tärppi käy, suojasi viime kuulla kun oli niin selkeä stressitön pää.. Nyt toisee kiertoon mennessä jo kp 2, alkaa pään vuoristorata.. Entä jos ei tärppää, apua jos tärppää... Luvassa siis pottumainen kierto! Kiukkunen fiilis jo aamusta alkae, pitäisi varmaan jotain mukavaa kehitellä päivän kuluksi työn lomassa ettei ole kaikkien silmillä tänään...
 
mä join eilen kuusi olutta, ja 1,5 lasia valkkaria. ja aivan SAIRAS kankkunen!!! ei kerta kaikkiaan... ei tosta määrästä ole ennenkää tämmöstä olotilaa tullu... yrjö olo aaltoilee, vatsaa vihloo toden teolla. niin paha olo että ei mitään määrää.

näin oirehdin edellisen raskauden alussa myös, aivan samoilla päivillä. meen tänää ostaa testin, tavoistani poiketen. pakko saada tietää jos näkyiskin jotain.
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Ihana aurinko :cool:

Tänään olen ollut jo 2,5h lenkillä koirien kanssa, ulkoillut lapsosten kanssa ja tehnyt lounasta ;) Leipoa tekisi mieli, mutta en oikein tiedä mitä?!

bulla: Koita jaksaa, tiedän että on helpommin sanottu kuin tehty. Mä olen hiukka samanlainen :) Vaikka nyt tämä oma kroppa ja sen toimimattomuus on opettanut mua kyllä hurjasti...toivon kyllä että olisin jo kohta "oppirahat" maksanut.

Ihanaa sunnuntaita kaikille, nauttikaa auringosta ja keväästä!!
 
en oo päässy ees talosta ulos.. yrjö aaltoilee, ja ylävatsaa polttanu koko pirullisen päivän. on niin huono olo kyllä... tuntuu ihan vatsataudilta jo. krapulakin pitäs helpata mut täs ei oo helpannu mikään. jaffaa mies haki ja senkin juominen saa aikaan kamalan poltteen vatsassa. eli ei siis testat tänää, menkat pitäs alkaa huomenna. jännitystä ilmassa, vaikkakaan olo ei ole kovin hilpeä...
 
Niinhän siinä kävi että viiva vahvistu :heart:
En kylläkään luottanu eiliseen david testiin vaan kävin hakemassa apteekista digitaalisen testin ja siinähän ihan selvällä suomenkielellä kerrottiin et raskaana ollaan :D Viikkoja testi näytti 1-2 vk eli ovis on mulla ollu myöhemmin kuin itse oletin!

Plussatuulia tasapuolisesti kaikille!!! :hug:

Jenskuliina 4+4
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii
Alkuperäinen kirjoittaja Äiti maa;25882732:
Ootteko muuten aatellu, et mitähän Inalalle kuulee? Kun ihan vaan katos. Tai Santulle? Toivottavasti kuitenkin hyvää kummallekkin.
:kiss:Ihanaa Äiti maa huomata että joku kaipailee :) Täällähän minä olen, tosi harvoin enää palstalla.. Nyt piiiiiitkästä aikaa tulin ketjua lukemaan ja täällähän oli plussiakin tutuilla Korvapuustille onnea!!

Yritellään vähän vähemmän aktiivisesti kun taitaa hormoonit olla sekaisin, tuhrua tulee miltein koko kierron... Tulen kyllä kertomaan kun jotain kerrottavaa on ja silloin varmaan aktiivisemmin palstallekin palaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Toivottavasti pääset Santtu palaamaan pian :heart: Toi hormoonien sekoilu on kyllä niin turhauttavaa. Itse odottelen ja ihmettelen vähän samaa, että meniko km:n takia ihan pakka uusikisi. : /

Ja toivottavasti Wandiikiinsaa uutta puhtia palsta tauosta. :)

Jenskuliinalle onnittelut.

FG:lle paranemisia.

Joko se keijun lääkäri oli? Selviskö mikään? Mikä sen siun kropan vetää "toimimattomaksi" en muista ootko kertonu :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii
Onnea Jenskuliinalle, pääsitkin äkkiä jatkamaan matkaa seuraavalle "osastolle" :)

Paranemisia fourth giftille ja toivottavasti pääset sen testinkin tekemään pian!!

Hassulta tuntuu meikäläisen tänne kirjotella, kun yritys ei vielä päällä, mutta ihanasti täällä pääsee tunnelmaan teidän muiden olotiloja seurailemalla :D Täällä menossa siis kp 7/28 ja taas on ehkäisyt käytössä, kun mulla on ovis joskus aika aikaisin (kp 10 - 14)..

Täälläpäin oli tänään masentava lumisade koko päivän. Se eilinen aurinko oli paljon kivempi! Jospa huomenna sitä laatua taas :)

ainomaija
 
huomenet.. lämpöily jatkuu... mut tänään haen testin, menkat nyt siis päivän myöhässä. mun kierto kun on aina ollu jämptilleen ja päivälleen, niin kai sitä jo vois varhaisen toiveen heittää ilmoille :) jos näyttää negaa ni sittehä näyttää :D
 
Toi tm mullakin täällä sekoittaa.. 7 viikkoa ensin odottelin menkkoja ja sitten kun alkoi niin onkin tiputellut pitkin kiertoa. Oviksen aikaan oli vuodotonta, mutta ruskea tiputellu on tullut jälleen takaisin... Ei kovin odottavaisin mielin täsäs kierrossa, ajatukset suunnattuna jo ensi kiertoon. Kp:t ei ole selvillä, en ole jaksanut niitä laskeskella. Alkaa kun alkaa :D
 
Santtu: Joo sama juttu, mulla oli ilmeisesti kemiallinen tai vastaava helmikuussa. Sain haaleaa haamua melkein koko kuukauden :/ menkat sentään tuli vaikka vähän myöhässä. Silti pelko persiissä jos kierto ei kuitenkaan normalisoidu.

Fg: :ashamed:pahoittelut.
 
Onnea plussanneille :)

fg: :hug:

Äiti maa: Juu, oli lääkäri jo. Kaikki on ok Ultran ja verikokeiden mukaan. Mä en halua alkaa syömään mitään hormoonia, joten nyt vain odotellaan koska kroppa alkaa toimiin. Mulla varmaan laitto nopea ja runsas laihtuminen hormoonit ihan sekasin:(( nooh nyt mulla on ainakin menkat, joten eiköhän loputkin normalisoidu jossain vaiheessa... Nyt mulla on "meneillään" pisin luteaalivaihe koko tän hässäkän jälkeen, tai sitten mulla ei menkat tuu taas ollenkaan ;) On tää jännää... Vaikka aikuisten oikeesti ei kyllä naurata, vaikka ei tässä itkukaan auta. Koitan olla nyt pari kiertoa ajattelematta koko asiaa ja koitan syödä ja liikkua rennosti ja vain kävellen. Sitten jos ei kesään mennessä ole mittään tapahtunu tän "kropan" kanssa niin tarvii miettiä mitä tehä. Sinulle pikaista plussaa toivon :)
 
aamuja... kiitos äiti maa ja keiju :) en tiedä, voihan olla että testasin liian aikaisin. tän takia en ikinä oo näin aikasin ees testannutkaan. mutta nyt sen tein. perjantai on takaraja, minkä jälkeen jos menkat ei oo tullu, saa alkaa miettimään uutta testiä. outoa makua suussa ja vihlontoja edelleen... eli en nyt ihan oo toivoakaan menettänyt. ei sitä turhaan sanota että ei kannata ressata :) mies on kyllä toivonsa jo menettäny, ja kuinka ihanaa oiskaan saada myöhemmin vielä plussaa... nyt se on niin allapäin. jos ei nytkään tärppää, niin kai sit mun hedelmällisyys on jo niin onnetonta luokkaa, et ei tän ikänen enää sit lasta kai saa. ja sen tiedän että mihinkään hoitoihin me EI lähdetä. jos on niin meille tää asia suotu niin sitten eletään sen kanssa. nyt turhan murheet takaraivoon ja kohti uutta päivää , iloisin ja levollisin mielin. kaikki on aina järjestynyt, niin järjestyy nytkin.... :wave:
 
Normaalitapauksessa raskautumiseen menee se 6kk. Et en nyt FG lähtis vielä ihan ikääkään syyttelemään ;). Mullakin on joka kerta mennyt kauemmin ja kauemmin, hyvää täytyy aina välillä odottaa :saint:

aiiii että mikä ilma! :cool: Aurinko paistaa täydeltä terältä. Just tultiin lasten kans kävelyltä, ihanaa oli käpsytellä kun lumen alta sulanut maa tuoksui :p. Remppa edistyy, joskin hitaanlaisesti.. :xmas: Mutta vitsi meille tulee magee vessa, mies laitto just uudet tapetit seinään. Semmosta "kellastuneita"viinipullojen etikettejä =) Ei ihan tavallista valkosta. Kohta lähetään tilaamaan kaapit.

Keiju antaa itselleen luvan vähän herkutella ja heittää lenkkikengät naulaan, ainakin just sen kovan treenin osalta. :) Mä olisin hyvä näyttää mallia miten namit uppoaa lähes itseltääkin salaa :LOL:
 
mulla taas oon jokaisesta kolmesta napsahtanu kertalaakista raskaaksi.... siinä mielessä tää on totuttelun paikka... :) mutta nyt on taas niin kuollu ja väsyny työpäivän jälkeen et ei jaksa kiinnostaa mikään... menkat ei kuitenkaan alkaneet , tänäänkään.
vihlontoja on nostaessa, kyykystä noustessa, ja kun rasituksen jälkeen pääsee vaakatasoon... ja se outo maku suussa tulee ja menee ohi...

oviksen lasku, miten te laskette? siis onko se sinä ensimmäisenä kivuliaana päivänä? vai millä periaattella mä tietäisin laskea sen ajankohdan? kun ovis-kipuja nytkin oli sen kolme-neljä päivää.... että jos se on siitä ekasta päivästä, sillon olis ollu kp 12. jotenkin mietityttää tää millai tää nyt näin meni....:D hiukan sekavaa .. mut kaiketi työn raskaus ja henkinen paine vaikuttaa nekin. en tiedä.

odotellaas vielä parisen päivää :)
 
fourt gift - itse olen käytänyt O-testejä melkeinpä joka kierrolla, joten vaikia mennä sanomaan pelkkien tuntemusten perusteella..t o s i n..
..ovis itselläni niin vahva, että ei jää epäselväksi - kipuilee niin imakasti aina peppu reikään saakka!:x

..Oviksen jälkeenkin on 1-3vrk tuntemuksia, mutta ei O-kivun kaltaisia enää.

Mikäli kiertosi säännöllinen 28 uskoisin oviksesi olevan siinä Kp13-14 kieppeillä.:)


Mie peukuttelen d=)b jotta perjantaina plussa testiin piirtyis!:heart:
 
Viimeksi muokattu:
mur-mur kiitos, plussaa minäkin toivon... siinä iskee taas ongelma, et mulla on niin sairaan pitkät työpäivät, en pääse apteekkiin missään välissä, ja perjantaina tulee illaksi vielä vieraita. no ainakin totaalisesti unohtuu tää asia ees hetkeksi :)
mulla on ovis ollut aina niin selkeä ja TODELLA kipeä. aiemmin kierto olikin tasan 28 vrk, ovis AINA 15. päivänä. ja kivut kesti pari päivää. nyt kolmannen synnyttyä oviskivut on pahentuneet ja ne kivut kestää sen neljä päivää. jostain googletin tuossa, niin se varsinainen irtoaminen tapahtuu ensimmäisenä kivuliaana päivänä. ja kipuilua voi olla päivä-pari sen jälkeen. apua.... jos tuo nyt on sitten oikeessa, niin.....tänään on dpo 17. ja jos ei menkkoja ala kuulumaan ni siinähän sitten se on. ellei sitten ole joku tuulimuna tai kohdun ulkoinen. sitten tässä on sekin, että viimeiset kolme kiertoa menkat on alkaneet 26.päivä. NO,viimeisimmissähän alkoi tiputtelu jo 24.päivä. eli mitä häh... varsinainen vuoto kyllä alkoi vasta 27.päivä. eli jotenkin ite lasken tuosta varsinaisen vuodon alkupäivästä, sillon ovis ois napannu TOSI aikasin, 8.päivänä...VOIKO SEKÄÄN OLLA MAHOLLISTA?? eli nyt kun tän mukaan laskee niin lauantaina ois se 28. vrk.

voitte kuvitella miltä mun kalenteri näyttää :D sivut ihan kärsiintyneitä, kun kädet täristen lasken lasken ja lasken , päivästä toiseen :D

joo, eli saan siis viikonlopun olla nyt testaamatta, jäitä hattuun vaikkakin kovasti pohdituttaa, et miten tässä vielä käykään :) ei ainakaan jännitystä puutu ;)

mukavaa päivää kaikille :)
 
Huomenta kaikille!

Täälä ollaan nautittu aivan mielettömistä ilmoista, laiteltu pihaa, ja istutettu pääsiäisruohoa :)
Meillä on vloppuna esikon synttärit molempina päivinä, ihanaa <3 Eli tänään ja huomena olisi tiedossa ankaraa siivousta ja leipomista ;)

Mulla ei vieläkään ole menkat alkanu, ja mä olen niin HAPPY!! Hormoonithan on viekin ihan sekaisin, mutta on tää jo parannusta.....ja nyt siis vakaasti uskon että mun menkat ei taas jää kokonaan pois!! Sitä en taitas kestää :( mä olen koittanu niiin paljon. En oo juossu, käyny salilla, olen syöny paljon, popsinut kaikenmaailman vitskuja yms..

fg: Toivotaan kovasti, että plussan saisit!!!
 
Ja hei FGkiireisen "muikkelin" pelastus on nettikaupat josta saa raskaustestejä ihan omaan postilaatikkoon ;) edullisia liuskatestejä ja puikkoja. Mä oon ainakin niistä tykänny, ihan todenmukaisesti on aina näyttäny. Raskauskeiju.fi, halpatesti.fi, mammaksi.fi onhan noita.

Jos mä laskisin oviksen kivuista niin hertsyykkeli, mä kun kipuilen sen reilun viikon. Tähän asti noi laskurit minkä mukaan oon myös kattonu, ne mitkä laskee siis menkkojen mukaan on ollu oikeassa ja ovis on ollu juurikin niillä valituilla päivillä. Ne antaa sen 5 pvä:n arvion.

KeijuMeillä myös on juhla viikonloppu :wave: Esikon ja mun. :). Leivintaa saa harrastaa tänään, ainakin muffinit teen pakkaseen.
 

Yhteistyössä