* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Herkkätesti näytti viivanpaikan. Eli kun kunnon valossa katsoo niin sen näkee, mutta en vielä tuuleta plussan puolesta. :p Vielä olisi kuiten muutama päivä ennen kuin menkkojen pitäis alkaa, eli mitä vain voi vielä tulla.

Oireita on ja vihlomisia. Nyt sitten varmaan testailen joka aamu kunnes selvyys tulee suuntaan tai toiseen.

Hellunmartta yk 3 dpo 12-13 kp 20?/24-38
 
Jsopa se postitäti tänään vihdoin toisi odotetun paketin.. Vaikken olekaan suoranaisesti olettanut tämän kierron tärppäävän, on yksi asia mikä ihmetystä herättää.. Nimittäin sellainen pahe minulla on kuin tupakointi (joo siis ainut paheeni;) Aaamusella savut nyt ei muutenkaan juuri maistu saatikka hyvää tee mutta nyt on parina aamuna tullut oikeasti paha olo ja hilkulla ettei oksennus tänäkin aamuna.. Eli mielenkiinnolla postia odotan!
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
bulla, hyvältä kuulostaa.

Mulla kans meinaa, normaalisti ehdoton pannullinen aamukahvia :p , nyt pyrkiä väkisin toisen kupillisen aikana ylös. Tänään on jo muutenkin yököttänyt moneen kertaan. Eilen eka kertaa ikinä, teki pahaa vaihtaa pojan kakkavaippa. Ja haistoin keittiöön asti että poika oli olkkarissa kakan tehnyt vaippaan. Nii ja tämä tuskaisen hikinen olo kokoajan, paitsi illalla tuntuu että palellun peittojen allakin.

Most Common Pregnancy Symptoms for 17 Days Past Ovulation | Countdown to Pregnancy

tuolta löytyy hyvin tietoa koska kannattaa testata ym raskauteen liittyen. Jotenkin mulla ainakin levollisempi olo plussaa odottaessa kun luki oikein tilastoja. :LOL:

Hellunmartta yk 3 jotain ja jotain
 
Ilmoittaudun minäkin mukaan :wave: Kolme poikaa on entuudestaan -99,-02,-07 ja nyt (TAAS) olis haaveissa rinsessa :heart: Ikää mulla on 31v, mies on pari vuotta vanhempi! Yk on 3 ja tätiä tässä odotellaan kylään... nyt taitaa olla kp 28/29 Tein jo testin tuolla 25/29 mutta miinusta näytti, jotenka neljäs yk lähtee käyntiin parin päivän päästä! Onnea jo kaikille plussanneille =)
 
jenskuliina tervetuloa joukkoon värikkääseen :wave: ja onnea kiertoon :heart:

hellun martta oih :heart: ihania oireiluja !!!! tai no, vähemmän ihania noin oikeesti, mutta kuitenkin ihania, ottaen huomioon mistä se johtuu :) vaude :)

bulla oi tsemppejä sinne :cool: ihan super-jännää tää aika täällä!!!

omadbo 10 .... vihlontaa, semmonen kamala maku suussa oli päivällä, oiskohan se sitä kuuluisaa raudan makua? ei mulla ole koskaan ennen ollut havaittavissa? vai olenko mä sen jo näin unohtanu... no, aivan sama... ei auttanu hampaiden pesu, ei purkka, ei mitkään... kahvi ei tee pahaa, ei oo tehny aiemminkaan odotus-aikoina. mutta olut.....
otin sitten saunaoluen. mun lempparin. ja voi yökkö! en mä voinu sitä juoda!!!! miten se maistuikin PAHALLE!!! miten muka???

ja tää on merkittävää... omasta mielestä :D trimmasin koiraa, kyykistellessä tuntui paine alavatsalla... semmonen että siellä on jotain "tiellä"...

lisäksi oon juossut koko päivän vähän väliä vessassa, ei tälle voi mitään. ja nyt sitten taas vihloskelee kun tässä sohvalla istuksin...

ja se että palelee... meillä on tosi lämmintä sisällä, mutta mulla juoksee vilunväreet.... tai sitten voi taas yhtäkkiä tulla ihan sairaalloinen hiki :) todelliset vaihdevuodet ellei sitten ole raskaana :D

aika jännää on :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Juu, mullakin ollut aamuisin etovaa oloa, mutta olen aiemmista kierroista huomannut, että pahaa oloa on muutamaa päivää ennen menkkoja. Oviksen jälkeen riipi mahaa( niin kuin olis jokin mennyt mutaklle) illalla oli lievää menkkajollotusta vatsalla. Sit oli niin kuin olis tuhrua tullut sellainen millin muru..tosin eipä ole jatkunut eli tiedä häntä sitten. Mutta luulen, että menkat alkaa etuajassa sillä oviskin oli jo kp 12. Nega tuli aamulla.
 
Tervetuloa Jenskuliinamukaan!:wave:

Hui kun onkin jännän äärellä monet! Voi kökkö bulla :(, mut ei heitetä kirvestä kaivoon vielä ennen kun se täti oikeesti tulee.

Itse saa alkaa ihmettelemään ja toivomaan et kroppa toimis normaalisti. Saas nähä sitten kuinka ämmän käy. Täti lähti matkoihinsa eilen, et saa alkaa odotteleen ovista, vaik jotenkin epäilen ettei se varmaan heti tähän kuuhun tule. No, saa nähdä. Lapset menee la mun äidille ja me päästään ostaan esikoisen synttärilahja ihan kaksin ja toki syömään on mentävä :p Kivaa ja ens viikko onkin lomaa! Tosin se himpatin putkiremppa alkaa.. : / Toivottavasti se saadaan äkkiä alta pois.
 
päivitys kiitos en ainakaan mä... hyvä kun ehtii täällä ees kirjottamaan omat selostuksensa ... kiirettä on... enkä tiedä kyllä ei mun atk-lahjani ihan kai riittäisikään ;)

korvapuusti jaksamista remppaan... putki-jutut ei oo kivoja, mutta toivotaan ettei sun koko holidei mene sen piikkiin!!! ja kyllä se kierto siitä kai äkkii tasottuu... hermoja ja jaksamista kaiken keskelle :popcorn:

bulla no voi ei.... jospa testasit liian aikaisin? että vielä vois olla mahollista, kun muutaman päivän pidät jännitystä ilmassa... täällä on peukut niin pystyssä kun olla ja voi :) :wave:

mistä tulee nimike TÄTI ???? kaiken muun mä olenkin menkoille nimeks kuullu, mutta tän taustaa en tiedäkään :)

oma joopa... miten tätä nyt eiliseen enempää kommentois. paleltaa vimmatusti,37,1 näyttää mittari. flunssaista oloa ei ole kyllä.... mutta... kun olin tuossa ulkona ennen klo11 ja oli kyllä nälkäkin jo, niin meinas laatta lentää!!! :mad: mä en ikinä ole tuntenut tollasta muutoin kuin alkuraskaudessa, semmonen oksettavan olon aalto... ei auttanu kun lähtee sisälle ja heittää lähin leipäkäntty suuhun mikä osui kohdalle.
paineen tunnetta, ja vihlaisuja ... voisikohan olla tärppi käyny :heart:
 
Korvapuusti: Älä sie huoli, mua ei ainakaan henk.koht haittaa vaikkei päivitettäs ollenkaan. Ja jos se sitten alkaa jota kuta haittaamaan niin saapi sitten päivittää :) Minen ainakaan osaa, enkä taida edes haluta opetella.
Muttei sun tarvii sen takia täälä enää ihmetellä :heart: Tietenkään ei mihinkään kadotakkaan tarvii ihan kokonaan :)

Fg: kai se tulee siitä sadusta kun on täti violetti, täti punainen ja mikä se yks sitten olikaan.. Punainen viittaa sitten tietty vereen. Tai näin mä oon sen mieltäny. Btw, korvapuustin rempat on ohi jo ja tärppi käyny.. ;) et minua varmaan tarkotat, on vaan eksyny väärä nikki..
 
Minä voisin kokeilla tuota päivityshommaa. En lupaa kp päivityksiä joka päivä, mutta pääsääntöisesti ainakin voisin yrittää pysyä kärryillä. :D Kotiäitinä ku olen niin eikhän se johonkin väliin menis.

ON: oireilu jatkuu, mutta nyt on sitten niin menkka jomotukset että, saas nähdä kuinka käy. Lämmöt yhä 37,3-37,6, ja kipeänä en ole.

Hellunmartta yk 3
 
  • Tykkää
Reactions: Wandii ja Äiti maa
Hellulle :hug::hug:

bulla:Vielä uskallan tsempata :) Josko se kumminkin?

(.) Nyt oli täälä testi jo ihan yhtä viivaa ja tällä kertaa hyvinkin tyytyväinen siitä. Toivottavasti ei tarvi toista kertaa samaa kokea, vaikka koenkin päässeeni ihan hullun helpolla, vaikka keskenmenosta kyse olikin. Mutta jos sama lähi aikoina toistuu niin uskon, että sitten heitän lusikan nurkkaan ja "tyydyn" kolmeen. Täytyy toivoa parasta ja pelätä pahinta.

Ootteko muuten aatellu, et mitähän Inalalle kuulee? Kun ihan vaan katos. Tai Santulle? Toivottavasti kuitenkin hyvää kummallekkin.
 
Hei flikat!

Mikäli ei päivittäjää halukasta teillä ole, voittehan vaikka laitella sinne oman "raapustuksen" perään esim näin: "Maija Möttönen" Kp16/28 ja jos piinailee, sen dpo päivän myöskin.:wave:

Ei tietenkään joka kirjoituksen jatkeeksi tartte jos kirjoitteleepi vaikka usiammin kerran päivässä.

Hieman pysyy näin itte kärryillä ainahin jos ei muuten pidä kiertopäiviään ylhäällä.
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hyvä idea mur-mur.. Mutta kummin vain Hellu haluaa.. Tai no, minäkin voin kokeilla päivityshommaa, jos Hellu haluaa vielä mielensä muuttaa. Täällä varmasti vielä ainaki ensi kierron roiku. Ei vielä tätiä näy mutta kaukaa ei ole.. Ja sitä tonttutyttöä/-poikaahan kaavailinkin tietäen mitä kroppani tykkää pillereiden lopetuksesta, et ei tarvitsis olla pettynyt.... Jos ens kierrossa tärppäis, eipä vois tietää miten jouluaaton järkkäis...No sinne siis peukkuja, tätiä odotellessa..
Ja itse tykkään että kp:t näkyy etusivulla, vaikkeikaan tartte olla ajantasalla tiuhaan..Mut muutenkin käy..
 
Pitäiskö muuttaa tuo päivitys homma niin että Nimi (ikä) yk lapset? ELi kukin päivittäis oman kp kirjoituksensa loppuun kun kertoo kuulumisiaan. ELi päivän jokaiseen kommentoinnin perään ei silti tarvis kp:tä päivittää vaan siihen kun kertoo mitkä on tuntemukset ja fiilikset.

Täällä vuotaa, normaalia kipeämpi en ole. Nyt kuiten en enää luota mihinkään omiin tuntemuksiini raskausoireista ennen plussaa. :headwall: Mulla oli nimittäin nyt kaikki oireet ja niiin se vain täti tuli.
Nyt laskin että seuraava ovis sattuu tuonne viikonpäähän sunnuntai-maanantai (?) miehellä pitäisi olla silloin vapaat, mutta jos mitään muutoksia tulee niin tuo on reissuhommissa, eli poissa kotoa. No toisaalta mietin jättäiskö nyt oviksen bongaamisen väliin ja katsois yhden kierron nyt ihan ilman mitään ajatusta raskautumiselle.

HEllunmartta yk 4 kp 2/24-
 
Heipsis pitkästä aikaa :)

Täällä tullut aika pitkä tauko, kun ostimme talon niin aika mennyt nyt muuttoa tehdessä :)
Täällä kova pohdinta joko alettaisiin yritys vai vieläkö siirrettäisiin, nuorin kuitenkin vasta 1v 1 kk... :) Menkat loppuivat eilen niin tässä nyt muutama päivä aikaa miettiä josko jo tässä kierrossa yritys alkaisi ;)

Tsempit kaikille piinailijoille ja yrittäville, kyllä ne plussat vielä saadaan :heart:
 
Heipat taas!

Mä olen ihan "sekaisin", en tiedä mitä ajatella...
Tänään olis pitäny tulla täti ja kun ei sitten heti aamulla mitään ollu niin tein testin ja siinä näky hailakka haamu. Testi oli david liuska! Voiko se olla...vaiko ei? :headwall: Onko noi miten herkkiä antaan vääriä tuloksia? Ekaa kertaa niitä ite kokeilen...

Oireiden perusteella voisin sanoa että olen 100% varmuudella raskaana, mutta niin oli viime kuussakin :LOL:

Rauhassa tässä varmaan täytyy ootella että miten alkaa tilanne kehittyy :whistle:
Varmana oon kohta kattelemassa jossakin postimyynti firmassa vauvan tarvikkeita :D
Tällästä tällä kertaa


Jenskuliina yk 3 kp 30/29
 
Jenskuliina:Mä olen kokenut ne Davidin testit ihan hyvinä, mutta paljon niitä on haukuttu. Sinuna oottasin muutaman päivän ja testaisin uudestaan :) Hyvältä kyllä kuulostaa!

Tossa muuten kun bullamainitsi tän paheensa, mä lyöttäydyn remmiin. Mut mä rakastan energia juomia :p ainakin pari kolme pulloa ed:iä menee viikossa, sit kahvit siihen päälle..:ashamed: Tosin sit kun ja jos ne 2 oikeeta viivaa saisin niin lähtee kyllä ed:ini totaalikielto listalle, kahvia en alkuraskaudessa pysty edes juomaan ja muutenkin sen litkiminen kyllä vähenee itselläänkin.

Mulle sopii päivitysjutut ihan miten vaan haluatte :wave:

Ja Hellulle :hug:. Mäkin koitan tässä kierrossa olla tasan ilman yhtäkään ovistestiä tai muutakaan. Josko koko kroppa saisi herätä rauhassa.
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Heippatihei!

Niin harvoin ehdin tänne lukemaan,saatika kirjottelemaan! Mutta hengessä oon mukana koko ajan. Kiva kun on muitankin neljättä kuumeilevia.

Minä oon kans päättänyt ainakin toistaseks olla ilman o-testejä. Koitan ottaa mahdollisimman rennosti tän kuumeilun. Mulla nyt kp 10 ja puoliväli siis lähestyy... viimeinen tilaisuus saada vaavi tälle vuodelle! muutoin menee haaveet vuoteen 2013. Oishan sellanen pikku tonttu aika ihana juttu...eikö vaan? :)
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Kaikille joilla alkoi menkat suuri :hug:

Tsemppiä Jenskuliina viivan vahvistumiseen :)

Tervetuloa uudet, kiva kun riittää porukkaa sitä pientä 4 kuumeilemaan.

Tänne ei mittään uutta,menkkoja ootellaan. Minäkään en nyt tuhlaile testeihin, annan ajan kulua ja luotan, että tunnen kroppani. Mulla nyt muutenkin kun tuo ovis menee ja tulee millon vain niin ei taida olla kauheita mahkuja raskautua.. Eli siirrän "katseeni" jo heti 2013 nyyttiin :heart:
 

Yhteistyössä