* NELJÄTTÄ kuumeilevat maalis/huhti 2012 *

Peukkuja Wandiille! Ja toki muillekin..
Kolmas limapäivä muttei muuten vatsa ole vielä juilinut..Kp 11. Mitenhän lie, onko ovis etuajassa vaiko eikö ollenkaan vielä ovista tässä kierrossa..? Yleensä ekakiertoon mulla vaikuttanut vielä pillerit. Mut touhuttu tänään. Lopputulosta odotellessa.....
 
lykkyä pyttyyn bulla :)

meilläkin yritys aloitettu :) ai jai... mies on sellanen "asento-nikkari" ettei ainakaan yrityksestä ole puute :p

mutta nythän se tarviikin sitten tehokkaasti käyttääkin nää päivät... se kans pääsee töihin lepäämään viikonlopun jälkeen ;) hahahah
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Tsempitykset bullallese olis hirveän hienoa, et tuntis oman kroppansa niin hyvin,et tietäs edes suurinpiirtein koska se ovis olis, just tommosissa tilanteissa kun se ei niin varmaa olekkaan. Itellä ei pienintäkään havaintoa, se koko viikko on yhtä tuskaa limoineen ja kipuineen.

Vitsit, nyt saa sitten alkaa jännittää Wandii:n puolesta! :heart: Sitten heti välittömästi infoa tänne! :)

Tänne varmaan täti tekee tuloaan, ainakin jotain sinne päin..:snotty:. Sinne lähti isäntä tallinnaan, yöllä saadaan se sitten takasin. Aijon yrittää olla hereillä kun se tulee.. Mutta uskallan veikata, että yritykseksi jää :LOL:
Kohta lähdetään lasten kans läheisen päiväkodin pihaan leikkimään :) Ilma on kuin morsian! Ihanaa! Misähän mun arskat on?! :D
 
Nippii nappii mahasta..eli jonkinlainen ovis lähenee...
Upea ilma jälleen tänään ollut ja ulkoiltua tullut urakalla! Ihana kevät tekee tuloaan ja mieliala sen mukainen! Nyt PUTOUSTA katsomaan=)
 
Äiti maa sun arskat on täällä! :cool:

Tosi ihanat kyllä kelit. Tänään just hetki hengähdettiin meidän uuden talon eteläterassilla. Oli niin lämmintä jo, ja räystäät tippuivat vettä. Tykkään tästä reippaasta vuodenaikojen vaihtelusta täällä Lapissa, mua ei ikinä sais vakituisesti asumaan sohjoetelään. :D
Huomenna testataan. Pitää vaan asennoitua, että plussa on kyllä, mutta nega on tässä vaiheessa ehkä. Nämä omat fiilikset taas vaihtelee päivän ja tunnin mukaan. Välillä oon ihan varma plussasta, välillä taas negasta. Varsinaisia oireita ei kyllä mitään oo. Saa ny nähä sitte.
 
  • Tykkää
Reactions: Hellun martta
Wandiille hurjasti peukutuksia tältä suunnalta!!

Oviksesta: minä tunnen mielestäni ovulaation tosi hyvin, kipuilee tasan sen yhden päivän niin maan penteleesti, yleensä jotain kp 11 - 12. Voihan se tietty olla jotain muutakin ovikseen liittyvää kipua, en ole koskaan tikutellut. H-hetkenä olen tuota jomottelua kuitenkin pitänyt. Nyt vaan harmittaa, kun en pääse ovista "hyödyntämään" ja mies haluaa pelata varman päälle ja käyttää kortsua, vaikka kerron oviksen jo menneen.. Ainoastaan silloin kuukautisten parina ekana päivänä uskaltaa olla ilman.

Miehen perustelu vauvahaaveen lykkäämiselle on se, että hän haluaa nykyisten lastemme olevan jo isompia ja hän (ja minä tietysti) haluaa nauttia näistä lapsista nyt täysillä ja sitten ehkä muutaman vuoden päästä voisi vielä sitä yhtä vauvaa toivoa. Vauvasta pääsisi sitten "nauttimaan" eri tavalla, kun muut lapset olisivat jo isoja. Tavallaan olen samaa mieltä, tosin en odottelisi ihan niin kauaa kuin mies (3 - 4 v.). Mun raskausajat on myös olleet aika vaikeita (pahoinvoinnin takia) ja mies varmaan pelkää, että olen jälleen ihan kädetön sen muutaman kuukauden ja kukas sitten muksuja hoitaa?

Aurinkoisia päiviä kaikille! :cool:
 
huomenta

joko wandii on testannu , jokojokojoko :D
jännittää jo sun puolesta :) iiiiiiiiih

kierron kivut on kyllä mullakin NIIN selkeet ettei voi erehtyä. ja joka raskauden jälkeen vaan pahentunut. liikunta auttaa, kävelylenkit on parhaita. ja konjakki/wiski sitten ihan ennen nukkumaan menoa. se vaikuttaa verenkiertoon hyvin.


tehopeittoilut jatkuu :p
 
Mukava jännätä muiden puolesta kun itsellä ei vielä ole aika testailla. Vähän olen ihmeissäni tämän oman kiertoni kanssa. Se ovis tuli nimittäin melkein heti kierron alussa. Toisaalta tuo kierto on joskus ollut 21-24 päivää, mutta viime vuosina sen 28-38. Josko sitten palataan tuohon lyhyeen kiertoon.
Olihan se pakko jo laskea koska olisi LA jos tästä oviksesta nyt olis tärppi käynyt. Sattuis kivasti minun isän syntymäpäivälle. :LOL:
Meillä tuo kolmonen sai alkunsa minun 30 vuotis synttäri bileiden jälkeen ja tämä sitten hääyön tulosta. :LOL: Nyt joku miettii että meillä sekstataan vaan juhlapäivinä, mutta onneksi ei pidä paikkaansa.

Jännityksessä mukana elää

Hellunmartta yk 3 kp ?/?
 
Tulkinnanvarainen nega, joo.
Ihan kuin siinä olis jotain muutakin, mutta ei voi varmasti sanoa, kun tikussa on kuoppa (viivanpaikka?) just siinä kohdalla, mihin pitäis plussaviivan tulla. Saattaa nimittäin olla minun näkemiset siis pelkkiä varjoja. Nyt on siis kp 32, dpo 11, eli pitäis malttaa nyt kaks päivää odotella ja testailla sitten uudestaan. Viimeksikin kyllä dpo 11 oli aivan aavistus viivasta vaan ja selvästi nähtävä viiva vasta dpo 13.
Menkkaoireita ei ainakaan vielä ole. Se on kuiten hyvä. :) Jännitys tiivistyy. Apuva. Jaksaako sitä odottaa ylihuomiseen. Kääk!
 
Viimeksi muokattu:
Tulkinnanvarainen nega.. Kuulostaa lupaavalta :D Se "varjo" on helpompi ajatella varjoksi ettei sitten pettyisi jos negaksi jäisi, mutta jos siinä nyt jo varjoja näkyy niin.. :heart: Jännää!

Mä tulin just lenkiltä, vitsi kun on ihana ilma! :D Tosin ihan yhtä tyhjän kanssa, mies kun tosiaan toi kamalan kasan karamelliä :p Enhän mä nyt hyvänen aika voi niitä syömättä jättää..:saint:

Ei se täti sitten vielä ainakaan ole tullut, kaippa mun kiertonikin meni tän sekoilun kanssa ihan päin mäntyä :kieh: Voi tylsyys..
 
Peukkuuja Wandiille, että tulos selkenis parissa päivässä. Ne on piiittkäät pari päivää, kun aina odottaa saavansa testata...
Joo ja piinaa alkaa itsellekin nyt loppukierto, sillä luulen, että kaikki voitava on toissa päivänä tehty ja nyt vaan taas odotellaan. Tai no toki tänään vois muuten vaan;) Eilen iski sellaiset alamahakivut ettei syystä voinut erehtyä! Mainoskatkolla mässyä hain ja tuntu ettei sohvalle takas pääse. Takalistoo sai asetella istuessa, kun tuntui kuin olis tappi pantu sohvalle joka kipeää aina puikkas. et sellaset on mun oviskivut juu..Tänäänkin aamusta hiukan tärähdysherkkä ollut vatsa, mutta ei mitään iltaan verrattuna......Pitäs varmaan ottaa itseä niskasta kiinni, kävästä kaupalla maidon haussa ja polletkin odottaa hoitoa vielä tälle päivää. Kumman saamaton päivä!
 
oi wandiilla on nyt jännää :) pakko oli tulla kattomaan mitä testin tulos oli :D

mä käväisin ostamassa makuuhuone-hepeneitä :p ihana pistää se tänään päälle, mies näki sen jo, ja se ilme kertoi kaiken... meillä tapahtuu tänään :p ja jos ei tästä lapsi ole aikaansaannoksena, parisuhde ainakin on saanut hyvän säväyksen :LOL:
 
Jännä homma. Olen oikeastaan jo ihan varma, että olen raskaana, vaikka testi olikin vielä nega. Kaikki vaan viittaa siihen. Menkkaoireiden puute, alavatsanippailut, paine ja kutinat ja valtavaksi paisunut vatsa. "Raskausvatsa" oli mulla ihan ekaksi huomattava raskausoire viimeksikin. Eihän se ns. oikea ole, mutta johtuuko sitte turvotuksesta vai hormonista, en tiiä, järkyttävä pötsi kuitenkin, kuin ois jo toisella kymmenellä viikolla. :D

Että ei hirveesti edes jännitä odottaa sitä paria päivää. Kyllä nyt on pullat taas Wandiin uunissa. :D

(Ja todellakin toivon, että mun keho ei nyt petä, koska se ois järkyttävä pudotus.)

Täällä myös ovis tuntuu joskus tosi karseelle, joskus taas ei juuri mittään.
 
Viimeksi muokattu:
wandii totta, oireet puhuu paljon. ja näin alussa se saattaa testi näyttääkin negaa.... hiukan aikaa kun malttaa odottaa ni jospa sitten.
mä ainakin tiesin kolmosesta jo viikkoa ennen menkkojen mahdollista alkupäivää et oon raskaana. sen tuntee kyllä. tai mulla ainakin. ja tuo et maha paisuu heti. ja se paineen tunne.
iuh, mä niin elän mukana :popcorn:

oma no niinhän siinä kävi et muksutkin nukahti normia aiemmin :D sit vaan rimpsu-röyhelö-mustapitsi-unelma päälle, ja mies oli mennyttä :kiss:
toivotaan nyt että näillä kerroilla olis vaikutusta. jos ei ole, meno jatkuu, molemmat nauttii ja sitä saattaa olla jopa raskaanakin jossain välissä :D oon jopa laskenut, että jos panokset on oltava sisässä ennen ovulaatiota, niin se ois sitten oltava viimeistään keskiviikkona :) mies on niiiiin mukana tässä, ihanaa, musta kyllä tuntuu et ihan kun oisin vastarakastunutkin :) kevättä rinnassa siis :heart:

huohkis ja sit uutta duunipäivää suunnitteleen :wave:
 
Huomenta!

Tsempit Wandiille, täällä jännätään mukana :)

Minulla oli ihanaa tyttöjen kanssa <3 Kerittiin tekeen vaikka mitä, oli koiranäyttelyä,synttäriä, saunomista,leipomista,pulkkailua ja eilen saatiin meitin isi kotio <3

Tällä viikolla olis paaljon siivoomista, kun pe lähden reissuun!!

Oikein ihanaa viikkoa kaikille!!
 
Mua vähän harmittaa..vieläkin vatsa tuntuu hiukan erilaiselta vaikka la-ilta oli se tuskailta. Eilenkin ovistuntemuksia..Eli mihinkähän se virallinen ovis asettui la vai su? Perjantaina tuli touhuiltua, eli jospa riittäis. Eilinen varmistelu meni nimittäin mönkään kun isommat oli reissun päällä, niin toki nuorin kaipasi meiltä seuraa ja välissä nukkua köhnötti tyytyväisenä=) No mutta sitä on elämä ja päätin kun pillerit lopetettiin, että omaan isännän asenteen enkä mieti ja stressaa. Kokeillaan nyt niin..
Miten ne dpo:t lasketaan?
 
ja mä huomasin kun kalenteria katoin, et kun menkat on alkaneet aina aiemmin päivänä 28, niin viime menkoissa alkoi tiputtelu jo päivänä 25... eli jos siitä lasketaan eteenpäin, niin nyt sit ois jo kiertopäivä 12. ja illalla sekstailujen jälkeen oli, kuten nyt aamullakin alavatsalla pieniä kipuiluja. onko siis ovis jo nyt? eli siinä tapauksessa jos siittiöt pysyy kerran monta päivää hengissä, meillä ois oikeen hyvät tsäänssit raskautumiseen :) jihei :)
 
ja ne hedelmällisimmät päivät on se ovulaatiota edeltävä päivä, tai varsinainen ovulaatiopäivä. tai mahdollisuus raskautua on siis myös nää ovulaatiota edeltävätkin 4-5 päivää, mutta jälkeenpäin touhuilut ei kyl sitte enää auta.... mut mä kyllä olen aina niin niin niin kipeä oviksen aikaan, et touhuttava siis on etukäteen...

hmmm, soittaiskos miehen ruokikselle "käymään" himassa :LOL: tällä asialla on jo niin mellevää herkutella, ettei mulle oikein edes ruoka ole tänään maistunut... ihan täysillä hurahtanut vauvan "tekoon" :D ja tästäkö sitten alkaa ne niin kutsutut "piina-viikot", et kun ei voi ees testata vielä.. vai mitä ne sitten tarkottaa :)

ai että... ajatelkaas jos monella tärppää nyt, ni sit päästäis samaan odottajien ketjuun :) kivaa :)
 
ja sen lisään vielä, et jos tässä nyt plussataan, ni se on entistä hekumallisempaa ajanjaksoa tiedossa... mulla kun halut vaan nousee raskausaikana.... menis useamman kerran päivässä :p nytkin aamulla hei heräsin orgasmiin :D hahaha mies nauroi et mihis häntä sit enää kohta tarvitaankaan ;) voi sanonko :D taidan seota :D
 
ovis-kivut voimistuukin vauhdilla :rolleyes: miten se nyt näin.... nyt sitte sattuu jo kävellessäkin... hmh... no, jos tärppäs eilisellä panemisella, ni eipä ois kipuja muutamaan kuukauteen.... aika jännä silti, et näin sen vaan tuntee....
 
Jännät paikat fg:llä. =) Olisi aika jänskä ku päästäis kunnon porukalla täältä tuonne odottajien puolelle.

Täällä ei mitään tuntemuksia. Paitsi järkyttävä väsymys hetkittäin. Menossa on dpo 5.

Testailua odottaessa Hellunmartta yk 3
 

Yhteistyössä