Hakutulokset

  1. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Ninnan oikein paljon onnea!!:heart: Kiitos ihanaiset tsemppiseurasta! Mä taidan poistua nyt listoilta, kun en ehdi täällä käymään. Lähdetään huomenna reissuun ja reissun jälkeen menee asunnon vaihtoon kaikki aika. Jatketaan kyllä toisen lapsen yrittämistä, mut tänne harvemmin ehdin. Ehkä...
  2. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Hirveästi en oo ehtiny kirjotteleen, kun suunnitellaan asunnon myyntiä ja etsitään samalla uutta kotia. Toivon mukaan uus koti löytyis pian.=) Mulle voi päivittää kp2/44. Täti siis viimein tuli kylään niinku ehdin jo enteilläkin kun kierto vaan venyi ja venyi. :| Saa nähdä miten käy seuraavan...
  3. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Hellettä piisaa! =) Tytölle tuli lisää hampaita vajaa viikko sitten, kaks yläetuhammasta puhkes. Ennestään oli siis kaks alaetuhammasta. Lisäks ylhäällä ja alhaalla näkyy et hampaita ois puhkemassa lisää lähiaikoina. Meillä nää ylähampaat ilmeisesti aiheutti sen, et maito ei meinannu maistua...
  4. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    LiLy_ En halua masentaa millään tavalla, mut mulla ei tässä kierrossa ole ollu missään vaiheessa kuivaa kautta.:O Viime kierrossa oli selkeästi menkkojen jälkeen. Silti testit näyttää negaa. Noi ovistuntemukset tuntuu mulla ainakin heittävän härän pyllyä!:D Tässä kierrossa oli selkeästi...
  5. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Eilen tehty testi näytti edelleen negaa.:( Tosin ei oo tätikään pärähtäny kylään, ainakaan vielä. Nyt on kyllä tällä viikolla ollu pieniä alavatsakipuja, jotka voi enteillä tädin tuloa. Mut silti täytyy tänään käydä ostaan lisää testejä!:D Vielä ei saa luovuttaa.;) Täytyy myöntää, et välillä...
  6. S

    *Plussataan yhdessä ennen syksyä <3*

    Kiitos Ansku uudesta pinkasta!:) ON: Täällä ei vielä hirveästi uutta. Perjantaina testailin huvin vuoks, mut negaa ainakin vielä näytti. Mut eipä mulla aiemmassakaan raskaudessa näin aikaisin plussaa tullut.:) Aattelin nyt rauhassa (yrittää) odotella tuonne kp 34 asti ennenku testaan...
  7. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    -OLIVIA-lle tätipahoittelut!! Uuteen yritykseen vaan, joohan. =) ON: Edelleen on raskautunu olo vaikken oo vielä edes testannu. :D Tänään jäi tuo syöminen päivällä vähän väliin niin eiköhän tullu taas huono olo ja vatsakramppeja. Kovin toiveikas on kyllä olo! Kävin ostamassa muutaman testin...
  8. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Me ollaan käytetty jo aika pitkään pelkkää ratasosaa. Vähän aikaa meillä oli siinä jalkapussi, mut pian sekin piti jättää pois. Tytölle tulee niin nopeasti kuuma ja haluaa heilua vaunuissa ja katsella maisemia. Makuupussia ei olla käytetty ollenkaan eikä meillä oo varsinaisia ulkovaatteitakaan...
  9. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    platina Ihanaa! Onnea!!:D :heart: -OLIVIA- Meillä näyttäis olevan samat kp't meneillään. =) Tosin yhtään en osaa sanoa mikä vois olla kierron pituus ku viime kierto venähti.. Mäkään en oo uskaltautunu vielä testaileen etten putoa korkealta ja kovaa. Mutta edelleen on sellainen fiilis et...
  10. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Heissan! Meilläkin pikkuhiljaa on harjoiteltu konttausasentoa, mut vielä ei mennä eteenpäin kontaten. Eteenpäin mennään vetämällä käsillä itseä, johdot varsinkin kiinnostaa ja sellaisen kun näkee niin johan tulee tyttöön vauhtia.=) Selkeästi tyytyväisempi tyttö päivisin, kun pääsee itse...
  11. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Ansku83 Tätipahoittelut! :( platinalle ja Nippe78lle toivotaan viivan vahvistumista!!=) ON: Jostain syystä mulla on tosi toiveikas olo, että nyt on tärpänny.=) Ei varsinaisesti mitään oireita, mut vain sellainen tunne et joku suunnittelee pesän rakentamista masuun.:laugh: Ja aurinko...
  12. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Padmerine Oon tosi pahoillani km:sta!:| Jaksamisia sinne ja toivottavasti tärppäis pian uudelleen! LiLy_ Oliks tää nyt kolmas kierto pillereiden lopettamisen jälkeen? Valitettavasti pillerit sekoittaa kropan toimintaa tosi pahasti, mut kyllä ne kierrot pikkuhiljaa sitten lyhenee ja tasaantuu...
  13. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Hei pitkästä aikaa! :) Oon lueskellu teidän juttuja, mut en oo ehtiny kirjoitella kun toi esikoinen pitää kiireisenä (rassukalla todettiin toisspäivänä korvatulehdus, joten selvispä sitten miks on ollu niin levoton ja kärttyinen). Mulla nippaili vatsaa jo toissapäivänä..voisko tosiaan olla...
  14. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meidän tytöllä on kaks hammasta, mut annoin kyllä maissinaksuja jo ennen hampaiden puhkeamista. Ne kun sulaa suuhun niin hampaita ei niin paljon tarvi. Ne onkin tytön suurta herkkua ja tykkää kun saa itse syödä. Muuta sormiruokaa ei oo annettu vielä paljon. Joskus kurkkua ja pari kertaa ollaan...
  15. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Kai nämä nyt sitten on kuukautiset, aika vähäistä vuotoa, mut mulla sit kai tänään kp2/?. Ei mulla vissiin ollu ovista viime kierrossa, ainakin sellanen tunne itsellä on. Mietin pitäiskö yrittää tikuttaa ovista sit tässä seuraavassa kierrossa. Mitä ovistikkuja suosittelisitte?
  16. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Vihdoin ja viimein vaikuttaa siltä, et täti ois tulossa kylään.:D Pientä tuhrua tullu paperiin vessakäynnillä, nyt vain oottelen et alkais ihan kunnolla.=) Johan sitä tätiä on odotettukin, pääsee sit uuteen kiertoon. Moonbride Tsemppi jaksamisia sinne! Ehkä välillä on hyvä keskittyä...
  17. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Hurjia tarinoita kyllä. Mut kiva lueskella.:) Piti kommentoida tuohon vielä, et kyllä mäkin olin ajatellu et kokeillaan sit kaikenlaisia 'ei lääkinnällisiä' konsteja kivunlievitykseen, mut mäkin makoilin kaikenlaisissa letkuissa ja anturoissa koko ajan enkä saanu edes vessaan mennä (piti...
  18. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Lavelyn Mekin oltiin vasta flunssassa ja kesti aika pitkään. Sitten kun muuten alkoi olo jo helpottaan, tuli yskä joka ei sekään ollut kovin kiva. Toivottavasti paranisitte pian!=) Mun äitiysloma päättyy kesäkuun alussa ja mies jää silloin isäkuukaudelle. Mä pidän silloin "kesäloman" ja...
  19. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    MUKSU1 Voi että! Noi allergiat on aika ikäviä.:| Me ei olla vielä kalaa kokeiltu, vähän jännittää jos sekin allergisoi meidän tyttöä. Ajattelin odottaa siihen et tyttö on 7kk ja sit maistetaan kaloja. Tytölle puhkes sitten jo toinen hammas ennen pääsiäistä!=) Ja ihme kyllä ilman mitään...
  20. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Ei hirveästi mitään päivitettävää. Viime viikolla oli alavatsakipuja yhtenä päivänä ja ajattelin että nyt se täti sit tulee, mut ei. Testaan taas varmaan ti-ke jos tätiä ei edelleen näy. Voi vitsi mikä kierto kun venyy ja venyy. Noh, aurinkoista pääsiäistä kaikille!:) ja +++tuulia muille!=)

Yhteistyössä