*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Täälläpäin ei ole viivat vahvistuneet, eilen sain aamulla aikas samanlaisen haamujen haamu liuskatestiin.. En vaan yhtään luota tuohon nimittäin se ei todellakaan ole mikään selvä viiva, mutta jonkun näköinen viiva se kuitenkin oli olevinaan.. ja malttamattomana tein sitten eilen vielä päiväpissasta davidin puikkotestin ja selvää selvempi negsu sieltä tuli.
Ja huomasinkin että se olikin viimeinen testi. Ois enään ovisliuskoja vaan jäljellä...
Päätin että odottelen rauhassa viikonlopun yli jos tätiä ei kuulu niin testaan uusiks sitten ens viikon alussa.. jos vaan maltan. :LOL: mutta onneks viikonlopuksi on paljon tekemistä luvassa niin ei varmaan kerkee miettiä koko asiaa... =)
Mutta tuntuis se kyllä tosi epätodelliselta jos plussa tulis kun ei oo sitten yhtään raskautunut olo! Ei oireen oiretta, kun pillereiden lopettamisen jälkeen joka kierrossa on ollu millon mitäkin nippailua, huonovointisuutta, tissit kipeenä, vatsa kipeenä, jne... Ainoo mitä on niin valkkaria tulee, mutta sitä on tullut kyllä melkeinpä joka kierrossa.. joten aika normi juttu. =)

Toivotaan että plussat löytäis teijän oireilijoidenkin testeihin mahd. pian!! :heart:
Ja tädin kohdanneille tätipahoittelut ja tärppionnea uuteen kiertoon!! :heart:
 
No nyt mulle vois päivittää kp 2, jos Ansku ystävällisesti viitsit. Eilen illlalla sain siis "sukulaisen" kylään. Mandalalla ja Lilyllä on vielä toivoa, kovasti plussia toivon teille ja tietty kaikille muillekin tasaväkisesti! b=)d
 
Loretta pahoittelut menkoista! siinä mielessä ei enää ollakaan kohtalotovereita, vielä, koska mun omat ei ole tullu vielä. Mutta oireet tuntuu hävinneen melkein kokonaan muuten tänään. Ehkä mullakin alkaa sitten menkat. Mun mielestä mulla yleensä on jotain pientä menkkaoiretta ensin ja sitten ne häviää ja alkaa jossain vaiheessa menkat. En pistäisi pahitteeksi enää koska jos on kerran alkamassa niin ALKAISI JO että pääsee uuteen kiertoon. JA pääsee nollaamaan pään ihan kunnolla kavereiden kanssa vloppuna tän kaiken säädön jälkeen :D
 
Mitäs tänne kuuluu?


Minä tein toissapäivänä negatestin ja aloitin saman tien Terolutit, joten nyt siis menkkoja odotellessa. Painonpudotushaaste vaivaa päätä, kun ennen hoitojen aloitusta olisi vähän pakko saada painoa pudotettua. Täytyy ottaa järeät aseet käyttöön, pakkohan sen on jotenkin pudota! :stick: Mutta se siitä, onhan tässä syksyyn onneksi vielä aikaa.
 
Heippa kanssasisaret :) Ihana ilma, viikonlopunkin sai nauttia auringosta ja esikoisen 6v synttäreistä. Piristää mieltä... mutta, olinpa sitten äitienpäivänä utelias ja malttamaton ja tein negatestin :headwall:

Mulla on toista viikkoa jo alamasussa nipistellyt aina ajoittain, ja nyt tällä hetkellä alamasu on kipeä, turvottaa, krapulainen olo ja perjantaina illalla tissejä särki ja jomotti niin että piti pidellä niistä kiinni :LOL: kosketus arat eivät kuitenkaan ollu... kp:t 30/32-34, että toivotaan parasta... Olo on kuitenkin jollain tavalla sellainen että täti se sieltä tulee kylään lähipäivinä!

Plussa onnea kaikille ja pahoittelut tädin kohdanneille! Nautitaan kuitenkin lämmöstä ja auringosta!!!
 
heipparallaa!
Täällä ovistesti näytti perjantaina haaleaa viivaa...torstaina en muistanut testata ja lauantaina olin reissussa..Tänään ei näyttänyt enää mitään..Olisko se huippu osunut sitten torstaille? No perjantaina pupuiltiin ja eilen myös..Toivottavasti tärppäsi..nyt on joku kiima kausi meikäläisellä :D Nyt on ainakin yritystä enää tarvitaan siunaus!
 
Juu kyllä ne menkat tässä varmasti nyt parin päivän tuhruilun jälkeen on alkanut että ei tullut ylläreitä täälläkään. ja tilastot näyttääpi tätä nykyä kp1/27-37, "hurraa!" Vaikka toisaalta huojentunut olo ollut että alkoipas nyt sitten menkat jos kerran oli alkaakseen. Olen ajatellut että jotain kiinnittymisyritystä tuolla on saattanut olla koska oireisto oli niin uudenlainen.
Nyt on tilattu uutta kiertoa varten ovisliuskat ja asenne rakennettu positiiviseksi, joten mikäs tässä ollessa :)
 
Heipsan piiiiiiiiiitkästä aikaa :)

Olen tässä taustaillut nyt kun tuo pilleriliuskakin on vielä kesken.. nyt se olisi sitten viimeinen.. mutta.. sieltä lääkäriltä ei ole vieläkään tullut niitä aikoja kuvauksiin!!! :kieh: että osaakin ottaa päähän!
Jos mä nyt jätän sitten ehkäisyn poissa niin mitä tehdä jos raskautuu.. no ei yhtään mitään kun odotella taas.. :headwall:

Miksi mulla on raskausoireita??!! :headwall: :D

Pahoittelut tädin yllättämille :(

Ninnan
 
Täällä haamuillaan edelleen. Eilen illalla testasin Clearbluen + testillä, ja joo plussa piirtyi melkein heti mutta oli kuiten vielä haalea ja yhtä paksu kuin vaakaviiva testissä. Ja liuskoihin on edelleen ilmestynyt noita haamuja. Ihme vaan kun nuo liuskojen haamut ei ole kuin vähän vahvistunut siitä edellisestä? Siitähän on jo melkein viikko...
No toivotaan parasta. Vielä on liuskoja jäljellä, odotellaan tässä vielä muutama päivä. Ja vois kokeilla sitä digiä niin ei tarvis arvuutella haamujen kanssa. :)
 
Mandala; höh! No, reippain mielin uuteen kiertoon, eiks ni? :) Täällä koetetaan ottaa ilo irti siitä, että ihan vielä ei masuasukkia ole. Eilen tuli terassilla viihdyttyä ja otettua ihan siitäkin ilosta, että vielä voi.. ;)
 
Heippa kaikille!

Lily_: Onnea haamulaisista, nyt toivotaan että viiva vahvistuu :)

Täällä on oireet hävinny... eikä tätiä vielä näy. Ei ole siis oireita raskaudesta eikä tädistä ... vielä on toivoa, vaikkakin olen aika sata varma ettei tärppi ole kuitenkaan käynyt. Salaa kuitenkin toivon että olis :) Valkkaria on ja se on aika keltaista ja hieman kokkareista. Ei siis paljon mutta vähän... saas nähdä! taas kerran :)

Aurinkoa jokaisen päivään!
 
Loretta todellakin toiveikkaan uuteen kiertoon :) oikein sellanen härkää sarvista asenne tässä päällä :D itse myös ehtinyt viihtyä terassilla koko 1,5vkon selvistelyn edestä tässä kun jääkiekkomatseja riittänyt 'kisastudioita' ;)

Menkatkin taitaa kuivua kokoon tässä onneksi jo niin pääsee kunnolla potkasemaan tämän kierron käyntiin. Mieskin sanoi että kyllä voidaan pupuilla vaikka jokainen päivä kuukaudesta, ei huono idea kun on taas kesä ja kesälibido :D ;)
 
Tuohan kuulostaa Mandala lupaavalta! Mekin ollaan miehen kanssa ennätetty jo sanan mukaisesti "polkaista" tää kierto käyntiin.. :D Mutta pidättäydytään keskikierron tietämillä (eli pian, pian!!) sellasessa joka toinen päivä -vauhdissa. Jostain luin, että sperman laatu heikkenee, jos sitä joka päivä "tuhlaa". Onneksi tosiaan kesä ja vireystila sen mukainen.. Joskus marraskuussa ois saattanut alkaa suorastaan tuntumaan työltä tää yrittäminen. :whistle:
 
Hei APUA APUA APUA! Tänään siis kierron 33pv /32-34. Aamusella tuli pientä rusehtavaa limaa, ja se oli ainakin tähän asti siinä. (normisti menkat alkaa kyllä vauhdilla, ei siis jää mitään arvailujen varaan) Nyt alamasulla tuntuu "suuri" elohiiri joka jytkyttää jännittävästi alamasua vähän väliä. Ei koske mihinkään... :) Onko muilla ollut samanlaista oiretta, eli enteileekö täti vai olisko tää jotain jännittävämpää. Kaapissa ei ole testejä joten mietin että kävisinkö ostamassa vai malttaisinko odottaa vielä alkaako menkat? Hitto...
 
Hei pitkästä aikaa! :)

Oon lueskellu teidän juttuja, mut en oo ehtiny kirjoitella kun toi esikoinen pitää kiireisenä (rassukalla todettiin toisspäivänä korvatulehdus, joten selvispä sitten miks on ollu niin levoton ja kärttyinen).

Mulla nippaili vatsaa jo toissapäivänä..voisko tosiaan olla et ovis ois oikeasti jo tässä lähiaikoina?! Eilenkin oli vatsassa ihme tuntemuksia. Tänään siis kp 13. En sitten raaskinu ostaa niitä ovistestejä apteekista, eikä nyt enää ehdi netistäkään tilaileen tähän kiertoon.

Tirtsa Miten kävi? Tuli täti? Mulla oli ennen aina sellaset menkat et alko ryminällä. Mut nykyisen alkaa nimenomaan pienellä tuhrulla, jota aina ehtii toivoa kiinnittymisvuodoksi..milloinkohan sitä oppii?:D Toivottavasti sun menkat ei ois alkanut.

LiLy_ Sinuna ehkä kävisin ostaan sen digitestin, niin ei tarvis arvuutella.:) Hulluksihan sitä noiden haamujen kanssa tulee.:D Tai sit käydä ihan tk:ssa ja pyytää testaamaan. Toivottavasti tulis nyt se plussa!!!!+++++

+++tuulia kaikille ja intoa peittojen heilutteluun!;)
 
Moikka taas!

Lily_: toivottavasti viivasi vahvistuisivat! Mäkin voisin kuvitella, että digitesti olisi tossa kohtaa hyödyllinen...

Kaikille uuden kierron aloittaneille tsemppiä ovis bongailuun ja nauttikaa pupuilusta! :)

ON: En ole vielä heittänyt toivoa ennen kesää plussaamisesta, koska mulla oli jo eilen ovis. Eli kerkeäisi periaatteessa vielä tässä kuussa, jos tuuri kävisi. Mulla oli niin selkeet ovisoireet etten voi olla väärässä. Limat alkoi keskiviikkona ja eilen oli ihan selkeää ovislimaa ja illalla kovia jomotuksia kummallakin puolella alavatsaa. Aamulla ei enää mitään... Paitsi pupuilemaan päästiin vasta aikaisin tänä aamuna. Toivottavasti ei pupuiltu liian myöhään!

Ansku83: Mulle voisi laittaa jo dpo1... ja taas siis odottelemaan! :)
 
No nyt ne liuskat näyttää mulle pelkkää negaa. Ei mitään merkkiäkään haamuista tai edes viivanpaikoista. Kyllä harmittaa kun toiveet jo kerkes nousta.. No mutta eipä tässä muu auta kun odotella tätiä kylään ja seuraavaan yritykseen... Plaah.. :p
Mun laskelmien mukaan ois jo kp38. Eli tuon voi Ansku päivittää minulle , laskin tuon edellisestä pitkästä "välivuodosta" mikä tais olla sitten kuitenkin se tuttu the täti.
Tätipahoitteluja tädin kohdanneille.
On kyllä inhottavaa kun kierto ei tahdo millään palautua.. hemmetin pillerit :p
 
LiLy voihan hittolainen! :hug: Ärsyttävät testit! :kieh: Mites nuo siun dpo:t? :)

Tirtsa Tätipahoittelut!!! :hug:

Omaan napaan ei kuulu mitään ihmeellistä, keskiviikko-perjantai akselilla odottelen tätiä saapuvaksi! Ainakin näin alkuun...voihan se mennä vähän pidemmällekkin, mut alustavasti silloin! Tänään aloitan uudessa työpaikassa, jännittää ihan tuhottomasti, mutta eiköhän se tästä lähde rullaamaan! :D Saa taas ajatukset hetkeksi syrjään tästä antiraskautumisesta! :)
 
Viimeksi muokattu:
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


PERJANTAI 20.5.2011


KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Katie85.................tjot....................kp75/??......................25............................ 1.
_TiNy_................yk 2................... kp47/25-28.................24............................. 2.
Vattunen..............yk 5...................kp47/35-38…..............21............................ 2.
ShootingStar*........yk1..................kp44/??........................31....................... 4.
LiLy_ ....................yk 3..................kp44/??.......................19….......................... 1.




Nippe78...............yk 4....................kp29/24......................32........................ 2.
platina..................yk 2...................kp28/28-31...................................................... 2.
Carda...................yk 4...................kp27/28-30.................27........................ 3.
Sinin.....................yk 2..................kp20/34......................28……....................... 2.
-OLIVIA-................yk 4..................kp20/28-30.................26........................... 1.



-Karpalo-..............yk 7/tjot............kp16/28-31.................28........................... 1.
Loretta..................yk2...................kp16/~29...................31............................ 2.




Tirtsa....................yk9..................kp8/32-34.................26............................ 2.
Ansku83..............yk6....................kp1/30-32.................27............................ 1.



LuvLucy................tjot....................kp?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Pänä.....................yk 21................kp?/26-34.................28…........................ 1.
Miinä.....................yk 1.................kp?/??........................??.......................... 2.







PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo36
-OLIVIA-....................Dpo8
-Karpalo-...................Dpo0




TAUSTALLA

Lara--, Lilli88, Nasu81, satuh83, Matte07, tsintsin, Moonbride, Mandala, Ninnan




HAAMUILIJAT - RKTT



PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.
AnPellina..............yk 1........kp 24/??.............25............ 1......19.4.
Sokruli..................yk 4......kp33/25-30.........24….......... 1.....22.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan



 
Viimeksi muokattu:
Voi Padmerine olen pahoillani :( sulla on kyllä ihana asenne että yrittäminen jatkuu. Näinhän se menee.

Mä niin pelkään huomista, kun pitäis menkkojen alkaa. Toivoisin niiiiin ettei ne alkais... seurataan tilannetta :/
 
Padmerine Oon tosi pahoillani km:sta!:| Jaksamisia sinne ja toivottavasti tärppäis pian uudelleen!

LiLy_ Oliks tää nyt kolmas kierto pillereiden lopettamisen jälkeen? Valitettavasti pillerit sekoittaa kropan toimintaa tosi pahasti, mut kyllä ne kierrot pikkuhiljaa sitten lyhenee ja tasaantuu. Tsemppiä sinne!=)
 

Yhteistyössä