Hakutulokset

  1. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    LiLy_ Paljon onnea ajokortista!=) ON: Kovasti yrittänyt tutkia josko kroppa kertois et ois ovis...mut..en tiiä. Luulen, että ovis on nyt / tulossa viikonloppuna. Viime viikko oli aika "kuiva kausi" eikä nytkään limoja oo tullu, mut halut on ehkä ollu hieman korkeammalla.;) Voi olla, että tää...
  2. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    MUKSU1 =) Näinhän se menee, et kun sanoo jotain ääneen niin eiköhän reenailu ala heti.:) Meilläkin tyttö nukkuu parhaiten omassa sängyssään. Käydään vaunulenkeillä ja silloin torkkuu puolisen tuntia enkä enää oo ulkona nukuttanut, kun ei ole nukkunut parvekkeellakaan puolta tuntia pidempään. Ei...
  3. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Sokrulille ja Anskulle tätipahoittelut!:hug: Katjuliinille peukut pystyssä ja toivotaan parasta!:) Katie Joo, aika samoissa mennään.=) Ihan ihmeissäni oon ollut ettei vieläkään minkäänlaisia ovistuntemuksia..mut peittoja on heiluteltu mun alkuperäisen suunnitelman mukaisesti joka...
  4. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Ansku83 Ihanaa, häät!=) En vielä onnittele, kun ei saa onnitella ennen häitä, mut ihanaa, ihanaa!!:) Kyllä se lapsukainenkin sieltä tulla tupsahtaa..kun sitä vähiten osaa odottaa eli varmaan kesken hääsuunnitelmien. Mä tein plussatestin 3 viikkoa ennen naimisiinmenoa, kun päätettiin et...
  5. S

    5kk mittoja

    Meillä 5kk mitat oli 68cm ja 7555g.:D Mut meidänkin tytön pituuskäyrä lähti nyt laskuun, ja paino taasen vähän nousi käyrällä. Meillä neuvolatäti sanoi, että tässä iässä on normaalia että pituuskäyrään tulee notkahdus. Tosin meidän tyttö kasvoi ensimmäisten 4kk aikana yhteensä 17cm ja oli...
  6. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Nallu Meilläkin kävi just noin. Kun pääsin ääneen sanomaan, että meidän tyttö ei ole oppinut kääntymään vatsalleen, seuraavana päivänä hän jo alkoi harjoitteleen ja kääntyili jo monta kertaa.:D Meillä oli tiistaina 5kk neuvola. Mitat oli 68cm 7555g. Nyt (vihdoin) tuo pituuskasvu alkanut...
  7. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    LiLy_ Voi ei!:| Noh, toivottavasti pian alkais uusi kierto ja uusi yritys.:hug: Mii Tervetuloa joukkoon!:wave: Vaikka tää on positiivinen ketju, täytyy kertoa vähän omia kokemuksia pillereiden lopettamisesta.=) Jos oot pitkään syöny pillereitä ja lopetat ne, hormonimyrsky on melkoinen!:D...
  8. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Voi LiLy_! Kunpa sieltä tulisi se plussa sinne testiin!!!=) Mun äiti sanoi, että sillä oli yhden kerran kuukautismaista vuotoa vielä raskaudenkin aikana. Ootko milloin viimeks tehny testin?? Tervetuloa uusille!:wave: Täällä ei mitään uutta. Greippimehua juodessa ja limoja etsiessä...ei oo...
  9. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Hampsu Ei olla kokeiltu vellejä, mut en näe mitään syytä miksi ei vois antaa velliä jos haluaa. Neuvolan suositukset vaihtelee vuosittain, jokainen voi sit itse tehdä omat valintansa ruokavalion suhteen.=) Me aloitettiin eilen kaurapuurolla. Joku vinkkas et viljat vois käydä läpi...
  10. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meillä tuli eilen 5kk täyteen ja aloitettiin tänään viljat iltapuurolla. Kun olin kaupassa ostamassa vauvapuuroa (siirrytään sit myöhemmin normipuuroon), hyllyltä pisti silmään jogurtti-sosevalmisteet. Te, jotka jo ootte aloittaneet soseet, osaatteko sanoa onko näitä jogurttivalmisteita hyvä...

Yhteistyössä