Hakutulokset

  1. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    AnPellina Onneks olkoon plussasta! Ihana uutinen!=) ON: Täällä ei edelleen mitään.:headwall: Kp:t paukkuu, tätiä ei näy ja testit näyttää negaa, huoh.:kieh: Tulis nyt se täti niin pääsis uuteen kiertoon ja yritykseen. Flunssa sentään alkaa pikkuhiljaa helpottaan.
  2. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Ei näy tätiä ei. Ja oli pakko taas tehdä testi. No negahan se edelleen oli.:| Voikohan tää sairastelu vaikuttaa kiertoon? Olin siis välissä viikon terveenä ja nyt oon uudelleen flunssassa.:snotty: Nyt jotenkin jo toivois sitä tätiä niin pääsis uuteen kiertoon ja uuteen yritykseen..kunhan nyt...
  3. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Meillä ennen kakattiin joka toinen päivä kiinteätä kakkaa, nyt on tullu vähän löysempää joka päivä tai kaks kertaa päivässä. Mut meillä kun syödään noita kiinteitä niin oon laittanu niiden piikkiin, ei kuitenkaan varsinaisesti ripulia oo ollu. Zeena Mustikka sopii, kiitos vinkistä.:)...
  4. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Kumma homma et se toinen viiva ei tule testiin edes tahdon voimalla! Vaikka kuinka tuijottaa testiä ja kääntelee, niin ei.:D Kai se pitää uskoa, et en oo raskaana vaan kierto nyt vain sattuu venymään.:| Ei kai se auta kuin nyt vain odotella sitä tätiä kylään. Huoh, odottavan aika on pitkä!
  5. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    katjuliini Ihania uutisia!=) Toivotaan että pikkuinen pysyy mukana.:heart: Tirtsalle tätipahoittelut! Uuteen yritykseen vaan.:) ON: Tein tänään testin, joka ilmoitti 'Ei raskaana'.:| Mut tätiäkään ei silti vielä näy. Voihan se olla, että tämä kierto venyy pitkäksi. Mut pitää käydä silti...
  6. S

    Imetys yli 6 kk?? (vapaaehtoisesti lopettaneet...)

    Hei saikku79!:) Mäkään en täysin täytä sun kriteerejä keneltä haluaisit kuulla vastauksia, mut olen siis vapaaehtoisesti lopettanut imettämisen..tosin lapsi oli silloin noin 3,5kk ikäinen (nyt 6kk). Syitä miksi lopetin imettämisen oli: väsymys (lapsi viihtyi rinnalla usein yli tunnin ja...
  7. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    LiLy_ En oo vielä uskaltanu.;) Oon yrittäny pitää pään kylmänä. Ehkä testaan vasta ens viikolla, jos täti ei kurvaa nyt sitä ennen kylään. Toisaalta mun kierto voi olla minkä kestoinen vaan, kun synnytyksen jälkeen on vasta kerran täti käynyt kylässä. Mut ennen aiempaa raskautumista mun kaks...
  8. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Eilen bongasin tytöllä ensimmäisen puhjenneen hampaan!:) (alhaalla, keskellä) Eli kaikki yökiukkuamiset ei sit ehkä ollutkaan allergiaa?! Hurjaa miten tämä aika menee niin nopeasti. Äidin vauvasta on tullut jo iso!:D Zeena Tiedätkö onko kaupan soseissa pelkkää ruusunmarjaa? Yritin eilen...
  9. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Zeena Kiitos tsempeistä! Joo, meillä alko jo aikaa sitten uudelleen maistelut kun en ollu heti tajunnut että tyttö on allerginen.:ashamed: Nyt oon pitäny ruoka-ainepäiväkirjaa kaikesta mitä tyttö syö ja kaikesta mistä tulee oireita. Pääasiassa ollaan siis ilman hedelmä-ja marjasoseita ja...
  10. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Katie Ööö..en mä tiiä vielä.: / En haluis pettyä. Tosin nyt on jo kolmatta iltaa näitä vatsakipuja, et voi olla et huomenna tai lauantaina teen testin. Mulla ei oo ennen ollu tällasia vatsakipuja, joten oon aika ihmeissäni.:confused: Viime yönä havahduin jostain unesta ja muistin et ajattelin...
  11. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Sokrulille Paljon onnea!:flower: Huii, kp 30 paukkuu jo! Eilen oli tosi kipeä vatsa ja mietin jo et onko täti kolkuttelemassa oven takana, mut ei onneks vielä oo näkyny. Tosin mulla oli myös huono olo, siis sellanen et oksetti mut en oksentanu sitten kuitenkaan ja mies jo kyseli et oonkohan...
  12. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Te äidit joiden lapsilla on tullut allergiaoireita joistain ruoista. Musta tuntuu, et pää sekoaa, kun yritän keksiä lapselle sopivaa välipalaa. Pahimmat näppylät kasvoihin tulee marja/hedelmä+jogurttisoseista. Näppyjen perusteella allergisoivia ruoka-aineita olisi ainakin siis mustikka ja...
  13. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille!:) Katie Mietinkin jo et miten siellä menee, kun aika samoilla päivillä mennään. Täälläkään ei vielä mitään.:| Tuosta alkoholista sen verran, ettei se haittaa ihan alkuviikoilla. Tokihan sanotaan, et runsas alkoholin käyttö voi huonontaa raskaaksi...
  14. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    aava olivia Meillä tuli pahimmat iho-oireet vadelmasta ja mustikasta. Musta se oli tosi outoa, mut kokeilen vielä myöhemmin kesällä sit uusiks näitä kiisselin muodossa. Sitten jonkin verran tuli oireita päärynästä ja persikasta ja kaupan omenasoseesta. Eilen annoin taas pitkästä aikaa itse...
  15. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Discovery Ok. Sitten soseen vähentäminen ei auta. Oletko muuten kokeillut nokkamukilla antaa maitoa? Hampsu Vauvathan voi mennä vaikka minkälaiseen lakkoon niin miksi ei tuttipullolakkoonkin.:) Ehkä se monen viikon tauko ei ollut hyvä, voi unohtua miten pullosta syötiinkään. Tai protestoi...
  16. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Lisäyksenä vielä edelliseen viestiin, että en siis tarkoittanut että pitäisi antaa vain puoli purkkia sosetta, jos on ennen antanut kokonaan ison purkillisen. Vaan antaa sosetta hieman vähemmän entä aiemmin ja kokeilla, jos siten maito maistuisi paremmin.=) Jokainen varmasti itse tietää...
  17. S

    Lokakuussa 2010 syntyneet

    Pikainen kommentti lapsen nukutuksen ohessa..=) Discovery Neuvoisin vähentämään soseiden määrää. Maidon pitäisi olla kuitenkin vielä se pääasiallinen ravinto. Eli jos tuntuu, että maito ei enää kelpaa ruoan jälkeen, kannattaa muun ruoan määrää vähentää. Meillä on syöty soseita kohta 2,5kk...
  18. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Onnea plussanneille!!:) Ja tervetuloa uusille!=) -OLIVIA- Noista oireista sen verran, et mun raskauden alku oli täysin oireeton. Ainoastaan se, et täti jätti tulematta kerto että oon raskaana ja testi näytti plussaa siis vasta n.viikko siitä, kun tätin olisi pitänyt tulla. Raskausoireet tuli...
  19. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    katjuliini ihanaa!!!=) Onneks olkoon!:heart:
  20. S

    *Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

    Tervetuloa Moonbride!:wave: Ja toivottavasti se plussa tulisi testiin!:) -OLIVIA- Mulla tuli verta nenästä koko alkuraskauden ajan. Ehkä se ois hyvä merkki sulle!=) katjuliinille plussatuulia! Jos maanantaina testi näyttää negaa, mut tätiä ei kuulu, älä masennu! Mulla testi näytti plussaa...

Yhteistyössä