*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Täällä toiveet oli taas liian korkeella...voi itku :'( täti sitten kurvas kylään tossa hetki sitten... sitä se sitten enteili. Hitsi...kyllä harmittaa, mutta kait se tästä taas, eli mulle voi päivittää kp 1. Ei muuta kun uutta putkeen.
 
Mandala tervetuloa!! :)

Tirtsalle tätipahoitteluni. :( tsemppiä uuteen kiertoon!



ON vatsa ollut kipeä, vuotoa on edelleen tullut, niukemmin kuitenkin. Eilisestä asti mahaa kivistänyt ja turvottanut, ihan kuin ois ilmaa vatsassa. Illalla oli niin kipeä että meinas päästä itku. No jospa tää tästä .. Onkohan vai mitenköhän.. siis tuo vuoto, onko toi sitten ollut täti vai jotain ihan muuta? Plaah kun kroppa elää ihan omaa elämää..
 
omat kuulumiset tulin nopeesti kertomaan; soitin aamulla naistenpolille että koko viikonlopun vuotanu sen verran paljon että ei tässä saa mielenrauhaa mihinkään ennen ku lääkärille pääsee ni sain samantien ajan, ja sinne mennessä olin ihan varma että uus tuulimuna, mutta siellä se pikkunen oli, vähän pienempi kun olin ite laskeskellu, 5+5 mut syke oli vahva. Todennäkösesti se on kuulemma istukka mikä vuotaa kiinnittyessään, mut anto kuitenkin kontrolliajan 2vk päähän ni katotaan että kaikki sittenkin vielä hyvin.

Vielä en uskalla täysin huokasta helpotuksesta, mut vähän jo hymyilyttää :heart:
 
Aivan ihania uutisia katjuliini!!
Varmasti on jo helpottunut olo kun pikkuisella onkin kaikki hyvin ja pysynyt hyvin matkassa mukana!
Nyt vaan paljon tarrasukkia pikkuisella että pysyisi matkassa loppuun saakka!! :)
:heart:
 
Sunflower11
Ihania uutisia katjuliini! Pikkuiselle paljon tarrasukkia ja toivotaan että pysyy kyydissä loppuun saakka :)

Täällä tuntuu kun kohtua puristettaisiin :headwall: Voi tätä toiveilua ja päänsekottamista :D
 
Hienoa katjuliini toivottavasti pieni pysyy mukana!

On: Mulle voi päivittää kp.8. Vuoto joka alkoi kp.17 kesti viikon, joten oletan että oli menkat. (Vaikkakin oli tosi niukkaa). No eipähän ainakaan ollut pitkä kierto :)
 
katjuliini Ihania uutisia!=) Toivotaan että pikkuinen pysyy mukana.:heart:

Tirtsalle tätipahoittelut! Uuteen yritykseen vaan.:)

ON: Tein tänään testin, joka ilmoitti 'Ei raskaana'.:| Mut tätiäkään ei silti vielä näy. Voihan se olla, että tämä kierto venyy pitkäksi. Mut pitää käydä silti apteekissa hakemassa lisää testejä ja testailla loppuviikosta/viikonloppuna uudestaan, jos täti ei ole tullut kylään. Aina pitää olla toivoa: ennen aiempaa raskautumista tein samoilla kp-päivillä negatestin.:whistle: Ja viikko siitä testi näytti positiivista.
 
Katjuliinille aurinkoa.:hug: Ihania uutisia!!

Tirtsa, tätipahoitttelut täältäkin. Ei kun uutta yritystä=)

Sinin, peukut täällä pystyssä kuitenkin.

Itsellä kyllä taas juilii niin hirveesti mahaa, ettei mitään rajaa. Kiinnitymistä??
 
Sinin toivotaan että täti pysyy poissa, ja testiin tulee plussa!
Ansku 83: Oviksesta ei ole tietoakaan, tai siis tässä (siis viime) kierrossa en tikutellut lainkaan, mutta kiertopäivien mukaan se olis ollu kp.3 tai 4, no eihän sitä voinu menkkakipujen seasta erottaa... :kieh: ajattelin et se vuoto olis voinu oviksesta johtuu(mulla nimittäin tuota "ovisvuotoa" oli ennen esikoista), mut ei asia kai niin ollutkaan? Täytyy tässä nyt tilannetta seurailla, että koskas täti seuraavaksi päättää tulla :headwall:
 
Viimeksi muokattu:
Pöh tyhmä kysymys varmasti, mutta onkohan se suositeltavaa ottaa VAIN suoraan pissasuihkusta se ovistesti?
Tilaamieni ovispuikkojen paketissa ei lukenut muuta kuin että voi suoraan pissasuihkusta mitata. Mutta mä oon saanu ruikittua jotenkin ihan hölmösti, että mennyt sen viivan yli minkä yli ei sais mennä :D On kuitenkin olleet negoja molemmat kahden edellisen päivän testit, toissapäivänä oli kylläkin vahvempi negaviiva kuin eilen. Testipaikka kyllä tyhjyyttään ammottanut.

Voiko noihin tietoihin luottaa jos on pissinyt yli sen kieltoviivan?
 
Vattunen täällä on aikalailla samatilanne, kun täti ennätti loppua niin eihän siinä kahtakaan viikkoa mennyt kun uus vuoto alkoi, todella niukkaa ollut.


ON dippasin sitten tänään ihan huvin vuoksi yhden liuskan (kun niitä nyt sattuu sen verta paljon tuolla kaapissa vielä olemaan) ja siihen ilmestyi haalea haamu, missä on kyllä selvästi vaaleanpunaista. Siis mä en todellakaan odottanut siihen yhtikäs mitään, mieskin näki sen! Kuvaa en saanut otettua kun ei oo kameraa, kun vaan kännykästä mutta eihän se viiva sitten kuvassa näkyisi.. Mutta en kyllä osaa uskoa että tuo tarkottais yhtään mitään, kun vieläkin vähän tiputtelee. Tänään vaan oli outoja nippailuja alavatsan seudulla. Mutta eipä oo kyllä ollu yhtään muuta. Hitto kun sitä pitikin mennä taas testaamaan ja nyt alkaa jo pyörii mielessä että mitä JOS..
ehkä en voi vastustaa kiusausta ja dippaan jo huomis aamulla uuden liuskan... tai parempihan tässä ois ootella vielä muutama päivä.
Ei oo kyllä vaan ennen noi liuskat näyttänyt mulla mitään muuta kun puhdasta negsua tai sitten valkosta/harmaata viivanpaikkaa.......
 
Kumma homma et se toinen viiva ei tule testiin edes tahdon voimalla! Vaikka kuinka tuijottaa testiä ja kääntelee, niin ei.:D Kai se pitää uskoa, et en oo raskaana vaan kierto nyt vain sattuu venymään.:|

Ei kai se auta kuin nyt vain odotella sitä tätiä kylään. Huoh, odottavan aika on pitkä!
 
tänään en malttanut olla dippaamatta liuskaa, ja ihan selvä nega tuli. näin mä vähän ajattelinkin. voi kun tää kierto edes normalisoituis, kun vieläkin tulee ajoittain vuotoa, miksi näin pitkä vuoto , täti vai jotain ihan muuta?
 
Hmmm taas tuli ovistikkuun haamu, alla toivottavasti onnistuneesti kuvakin. Onko ihmisillä kertoa mitään neuvoa, että kuinka monta päivää voi noita haamuja tulla ja onko niillä edes mitään merkitystä oviksen bongailussa? Huomenna tai ylihuomenna olisi laskurien mukaan oli hedelmällisen kauden viimeinen päivä, joten pakko kai se on vaan jatkaa testailua.

 
Moikka taas! Äklö varoitus!Mulla tuli äsken sellainen ovista edeltävä rusehtava limatulppa. Tietääkö kukaan kuinka paljon ennen ovista sellainen tulee? Viime kierrossa ei tullut kyseistä lima juttua... Tänään on siis oikeastaan eka kunnon limapäivä, joten voinko olettaa, että ovulaatio ei ole vielä tänään(mies taas työreissussa)? Auttakaa tietämätöntä, jos teillä on vain jotain hajua! :)
 

Yhteistyössä