*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Katie Ööö..en mä tiiä vielä.: / En haluis pettyä. Tosin nyt on jo kolmatta iltaa näitä vatsakipuja, et voi olla et huomenna tai lauantaina teen testin. Mulla ei oo ennen ollu tällasia vatsakipuja, joten oon aika ihmeissäni.:confused: Viime yönä havahduin jostain unesta ja muistin et ajattelin että "no nyt ne menkat sit alko". Enkä tiiä yhtään miks noin aattelin ku ei oo ollu mitään vuotoa tms.!:D

Tervetuloa uusille!:wave:

katjuliini Voi ei! Toivottavasti ei oliskaan merkki keskenmenosta! Tsemppiä ja jaksamisia varhaisultraan!:hug:

Vois nää vatsakivut jo hellittää!! En tykkää yhtään!:x
 
Heippa kaikille pitkästä aikaa! Oon tässä taas vähän palstataukoa pitänyt.
Paljon onnea kaikille plussanneille!! Ja plussapuhureita piinalijoille! Ja ovistuulia kaikille ovista odottaville!

Omaan napaan ei kuulu mitään erikoista. Viime ovis meni ihan ohi ja nyt on kp 2. Uuteen kiertoon taas! :)
 
katjuliinille paljon voimahaleja sinne. :hug: toivotaan että vuoto ois harmitonta alkuraskauden vuotoa ja pieni matkustaja pysyisi matkassa mukana loppuun saakka. :heart:

Plussapuhureita kaikille ja tätipahoittelut tädin kohdanneille!!



Täällä edelleen jatkunut vuoto, välillä tullut miltei kirkasta verta, mikä hiton välivuoto tää nyt meinaa olevansa. On kyllä niin varma olo että joutuu hautaamaan tämän kierron plussahaaveet. Toivotaan parasta silti että tuo välivuoto ois harmitonta eikä meinaa mitään sen vakavampaa. Kai tässä pitäis sitten varata aikaa gynelle jos jatkuu tämmönen vuoto kesken kierron ? :confused:
 
Heips!

Tässä oon vähän aikaa vaan käyny lueskelemassa juttuja, kun ei ole oikein ollut omia kerrottavana..

Toivottavasti Katjuliini toi sun sun raskautes ei menis kesken..:hug: Toivottavasti kyse on vain harmittomasta vuodosta.

Niin, en huomannutkaan katsoa oliko meitä tullut uusia, mutta tervetuloa kaikille jos on :wave:

Omaan napaan kuuluu sellaista, että ilmeisesti mullois nyt sitten ovulaatio päällänsä, koska eilen illalla/viime yönä oli melkoinen kipu vasemmalla puolella alamahaa ja nyt näyttäis aamulämpöjen olevan hiukan koholla (noin puoli astetta). Tissit on ollu herkät jo muutaman päivän (ikinä ollu näin kipeet!!)
Onko kellään tuo aamulämpöjen mittaus käytössä? Jostain kyllä luin, ettei sillä olisi merkitystä , koska se ei olisi luotettava..?

Eli, jos mä olen oikein ymmärtänyt, niin pitänee käyttää siis tämä päivä hyväksi? Mies on kyllä töissä, mutta kunhan hän sieltä tulee:p
Tänään on muuten hänen syntymäpäivänsä, joten mikä olisi parempi syntymäpäivälahja, kuin se, että raskautuisin?? Mutta noh, ei kärsi pilvilinnoja alkaa rakentaan. Mä oon kyllä aika hyvä siinä..

Mietityttää vaan, kun on tosiaan ensimmäinen kierto ilman ehkäisyä, niin ei oikein tiedä mistä nämä kaikki "oireet" johtuu! Ei ole kyllä koskaan tullut näin seurattua oman kroppansa toimintaa!
 
Sunflower11
Tän siitä saa kun on kova mimmi eikä testaa ovista.. nyt en yhtään tiedä menikö se sittenkään vai onko tulossa :headwall: No samapa tuo.. yk 5 alkaa kuitenkin joskus..
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


PERJANTAI 8.4.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81.................yk 8…................kp 39/26…....................29…....................... 1.
satuh83….............yk 4...................kp 38/32-34..................27.......................... 1.
Pänä.....................yk 20................kp 36/26-34.................28…........................ 1.
Katie85.................tjot....................kp 33/??......................25............................ 1.
Tirtsa....................yk 7..................kp 32/32-34.................26............................ 2.
Sinin.....................yk 1..................kp 32/34......................28……....................... 2.
Matte07........................................kp 32/47....................................................... 2.
Moonbride..........yv 2.................... kp 32/?? .......................20….…...................... 1.


tsintsin.................yk 3...................kp 28/??.......................19............................
LiLy_ ....................yk 2..................kp 27/??.......................19….......................... 1.
Vattunen..............yk 4...................kp 22/35-38…..............21............................ 2.
Ansku83..............yk 4....................kp 20/32-37.................27............................ 1.


Sokruli..................yk 4...................kp 19/25-30.................24……….................... 1.
Sunflower11........yk 4.....................kp 17/26-31.................................................. 3.
Lilli88....................yk 3...................kp 16/??.........................23............................ 1.
platina..................yk 2...................kp 16/??......................................................... 2.
AnPellina...............yk 1...................kp 13/??.........................25............................ 1.
Carda...................yk 3...................kp 11/28-30....................27........................... 3.
Nippe78...............yk 3....................kp 11/24.........................32............................ 2.



-OLIVIA-................yk 3..................kp 5/28-30.................26........................... 1.
_TiNy_................yk 2................... kp 5/25-28.................24............................. 2.
-Karpalo-..............yk 6/tjot............kp 4/28-31.................28........................... 1.
inskun..................yk 3...................kp 3/28.......................21............................. 2.
ShootingStar*........yk1..................kp 2/??........................31............................. 4.
LuvLucy................tjot....................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27............................ 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä..........30........................... 5.
Loretta..................yk1...................kp ?/??...........................??............................ ?.






PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo22
Ansku83...................Dpo7
Sokruli.......................Dpo5




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT





PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan





 
kiitos kaikille :heart:
tänään itseasiassa tuli kanssa veristä vuotoa ja suht paljon, joten vähän on sellanen fiilis että ei tän näin pitäis mennä :'(
padmerine: ok, se lääkäri oli sitä mieltä että ei välttämättä mitään näy et ootellaan hetki, mut nyt se sitten laitto lähetteen keskussairaalalle niin sieltä tulee lähete 1-2vk sisään, joten sit ainanki näkyy jos jotain on.. sitä odotellessa...
mut tosi ihanaa että sie näit jo "tulokkaan" siellä :heart:
 
Jaksamisia katjuliinille!


Täällä on alkanut tulemaan tuota "välivuotoa(ko?)" jo sen verta että joutuu kyllä tässä tamppooneihin jo turvautumaan, välillä on ihan semmoista tummaa vanhaa verta, ja välillä ihan kirkasta verta... ärsyttävää. :( hormoonihäiriöinen mä oon!
Vai voisko tää oikeesti sitten jo olla jopa täti? Jos on niin mun toivomuksen lyhyestä kierrosta on siis käynyt toteen... :LOL: Tekis kyllä mieli käydä tarkistuttamassa ittensä gynellä, jos sais ajan varattua, ne on siellä yleensä (siis ajanvarauksessa) ollut aika töykeitä meillä päin, pitäis olla niinkuin oikeasti jotain "vikaa" että sais ajan.. tai sit jos marssis suoraan yksityiselle.
Kyllä tässä vielä jaksetaan yrittää eikä vaivuta epätoivoon vaikkei heti ole tärpännytkään, eihän tässä nyt ole meneillään vasta kun yk2, mutta ois vaan kiva että noi kierrot ei vattuilis mulle, yrittäminenkin olis paljon "helpompaa".. :)



Sinin ootko jo rohjennut testaamaan?? :)

Mitäs muille, pinon mukaan jo muutamille paukkuis kp:t yli, vai onko täti taas tullu luvatta tonteille??

+++++++++++++++++++++++++++ Tässä kaikille plussa ja muutama ylimääräinenkin. :)
 
Sunflower11
Lily Toivottavasti ei mitään häiriöitä :) Jos vaan lyhyempi kierto? Uskon että tuo on ärsyttävää kun kierrot heittelee.. Itsellänihän on liian lyhyt ollut tuo luteaalivaihe, 8pvää, ni ei paljoa toivoa onnistumisesta, mut koska se korjautuu, never no.
 
LiLy_ En oo vielä uskaltanu.;) Oon yrittäny pitää pään kylmänä. Ehkä testaan vasta ens viikolla, jos täti ei kurvaa nyt sitä ennen kylään. Toisaalta mun kierto voi olla minkä kestoinen vaan, kun synnytyksen jälkeen on vasta kerran täti käynyt kylässä. Mut ennen aiempaa raskautumista mun kaks viimeistä kiertoa oli 33 ja 34pv, sitä ennen paljon pidempiä. Jotenkin en usko, et olisin raskaana, kun en tuntenu mitenkään selvää ovista missään vaiheessa. Tosin olin tuossa kovassa flunssassa enkä silloin kyllä täysin tässä maailmassa ollutkaan.:p Toisaalta välillä taas tuntuu, et tuntus kovin luontevalta et olisin raskaana...nää tuntemukset nyt vaihtelee vähän väliä.

Aurinkoista viikonloppua kaikille!:)
 
Ihanan aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!

katjuliinille paljon voimia, toivotaan että kaikki on hyvin! :hug:

Omaan napaan kuuluu: Kp:t paukkuu 34... eikä tätiä näy! Perjantaina alaselkää ja kylkiä juili, enemmänkin vasempaa puolta... pe ja la iltana kummallinen huonon olon tunne, meni kyllä nopeasti ohi. Vaikka malttamaton olenkin niin ajattelin silti odottaa ensi viikolle kunnes testaan :) Valkkaria tulee jonkun verran ja se jotenkin tuoksahtaa omituiselle... mistähän tää johtuu? Enteileekö tätiä? En oo kyllä ennen huomannut että valkkari ois tuoksahtanut "pahalle" ennen menkkoja...
Täällä ainakin aurinko paistaa, joten täytyy hyödyntää päivä ulkoilulle. Plussapuhureita kaikille ja tsemppiä seuraavaan kiertoon. Päivittelen kun jotain tapahtuu, suuntaan tai toiseen.
 
Sunflower11
Tirtsa: Tee testi ;)

Täällä toiveet nousee luvattoman korkealle.. kuvotusta, korventavaa pahanolon ja lämmöntunnetta mahassa, tänään nipisteli keskeltä masua.. :headwall: Ärsyttävää kun tässä olossa sit ollaan viikko ja menkat alkaa :x
 
Moikka kaikille! Ajattelin, että näinkin positiivisessa ryhmässä voisi välillä jutustella. Olen taustalla seuraillut näinä ketjuja ennen kuin uskaltauduin mukaan. Tuonne 30kymppisten ryhmään esittäydyin tarkemmin jo aiemmin. Ikää siis 31 vuotta ja esikoinen olisi mielessä :) tämän vuoden alkupuolella ollaan jätetty keskeytetty yhdyntä pois, mutta pillerit lopetin jo 2010 keväällä. Yrityskertoja siis nyt sitten 3 takana ilman sen kummempia laskeskeluja ovisten yms suhteen. Ostin elämäni ensimmäiset ovispuikot, jotta voisin kokeilla tuleeko ovista vaiko eikö. Lähinnä koska mä en ainakaan ole koskaan sen kummemmin kehoani kuulostellut, että tietäisin oviksesta hölkäsen pölähtämää :D Ja tietyllä lailla olen myös kovin kärsimätön jos jonkun 'projektin' itselleni otan, että hommien pitäisi edetäkin sitten joskus :D Kierto siis on normaalisti 27-28 ja menkat loppui pari päivää sitten eli tänään on kierron 9. päivä.

Ensinnäkin haluan onnitella plussaajia!!! :heart: tulee kylmiä väreitä kun luen näitä asioita täällä kun ensimmäistä kertaa koko 31 vuoden aikana olen alkanut suhtautumaan positiivisesti lapsenhankintaan ajatuksena niin kovin epätodelliselta kaikki tuntuu vielä.

Mä olen tuossa pari kiertoa kirjannut menkat sellaiseen kännykkäohjelmaan kuin iPeriod ja se kertoisi hedelmällisen kauden alkavan tänään ja jatkuvan 15.päivälle asti. Kannattaisiko minun siis jo tänään kokeilla tikuttaa sitä ovista? Tein myös netissä ovislaskurin kolmen viimeisten menkkojen todennäköisyydellä niin se kertoi taas 11.-16. päivien olevan hedelmällisiä.
Entäs te ketkä tikutatte, tikutatteko monta päivää? ja joka päivä vai joka toinen päivä? vai jopa monta kertaa päivässä? Olen ihan täysin keltanokka näissä testailuasioissa, ettei tosikaan. Mammaksi-puikkoja ostin, joten myös kiinnostaisi onko niissä jotain mitä kannattaisi ottaa huomioon?

Kiitoksia vaan etukäteen mahdollisista vastauksista :)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Mandala: Ensimmäisessä kierrossa kun aloin tikuttamaan, aloitin kp 10 ja sitten sainkin tikutella kp 19 asti ennenkuin ovis+ tuli. Loppuvaiheessa kun viiva alkoi vahvistumaan testasin 2x päivässä. Toisessa tikuttamassani kierrossa aloitin muistaakseni kp 14 ja ovis+ tuli kp 17. Silloin tikutin kerran päivässä. Liuskalla testasin ja varmistin sitten clearbluen digitaalisella.
Et jos et tiedä tarkalleen koska voisi olla ovis niin suosittelen suht aikaisessa vaiheessa ekassa kierrossa tikuttelemaan.
 
Mandala Mä ostin netistä tikkuja, joita oli pussissa 5 ja siinä oli ainakin tosi hyvät ohjeet, milloin pitää alkaa ja miten. Eli jos Kp 24 niin viidentenä kp:nä, jos 25 niin 6, 26 niin seitsemäntenä kiertopäivänä. Samaa aikaan joka päivä, viiden päivän ajan. Ennen testiä ei saanut juoda kahteen tuntiin :) eli mä tein sen 5 päivää aina samaan aikaan ja ihan selvä ovis oli jo toisena päivänä luettavissa :) eli seitsemäntenä kiertopäivänä=) eli Raskaustesti ja ovulaatiotesti verkkokauppa | Testikauppa.fi
 
Viimeksi muokattu:
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


TIISTAI 12.4.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81.................yk 8…................kp 43/26…....................29…....................... 1.
satuh83….............yk 4...................kp 42/32-34..................27.......................... 1.
Pänä.....................yk 20................kp 40/26-34.................28…........................ 1.
Katie85.................tjot....................kp 37/??......................25............................ 1.
Sinin.....................yk 1..................kp 36/34......................28……....................... 2.
Matte07........................................kp 36/47....................................................... 2.
Moonbride..........yv 2.................... kp 36/?? ....................20….…................... 1.
tsintsin.................yk 3...................kp 32/??.......................19............................
LiLy_ ....................yk 2..................kp 31/??.......................19….......................... 1.


Ansku83..............yk 4....................kp 24/32-37.................27............................ 1.
Sokruli..................yk 4...................kp 23/25-30.................24……….................... 1.
Sunflower11........yk 4.................kp 21/26-31.................................................. 3.
Lilli88....................yk 3...................kp 20/??.........................23............................ 1.
platina..................yk 2...................kp 20/??......................................................... 2.


AnPellina...............yk 1...................kp 17/??.........................25............................ 1.
Carda...................yk 3...................kp 15/28-30.................27........................ 3.
Nippe78...............yk 3....................kp 15/24......................32........................ 2.
Mandala...............yk3...................kp11/27-28...................31........................... 1.



-OLIVIA-................yk 3..................kp 9/28-30.................26........................... 1.
_TiNy_................yk 2................... kp 9/25-28.................24............................. 2.
Vattunen..............yk 5...................kp 9/35-38…..............21............................ 2.
-Karpalo-..............yk 6/tjot............kp 8/28-31.................28........................... 1.
inskun..................yk 3...................kp 7/28.......................21............................. 2.
ShootingStar*........yk1..................kp 6/??........................31....................... 4.
Tirtsa....................yk 8..................kp 3/32-34.................26............................ 2.
LuvLucy................tjot....................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä..........30.................... 5.
Loretta..................yk1...................kp ?/??...........................??............................ ?.






PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo26
Ansku83...................Dpo11
Sokruli.......................Dpo9




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT





PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan





 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä