*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

Onnea kaikille plussanneille :heart: Ja pahoittelut tädistä kaikille jotka se on tavoittanut! :hug:


Kyllä mä ultraan haluaisin miehen mukaan, ensimmäiseen neuvolaan ehkä en. Yhteinen asia kuitenkin on ja mieskin varmasti haluaa nähdä oman lapsensa.


Täällä ei näy tätiä enkä vielä ole uskaltanut testatakaan, saa elätellä toiveita kun ei tee sitä negatestiä :rolleyes: Kuitenkin niin pitkä matka takana tätä yritystä että automaattisesti odottaa sitä negatiivista. Surullista kyllä. Tässä kierrossa olen nyt rakennellut pilvilinnoja ja alas tullaankin korkealta ja kovaa jos/kun sen negatestin teen : / Mutta vielä on toivoa! :)
 
Hei nyt apua kanssasisaret..tänään alko limottelu joten kannattaako seksiä siis harrastaa tänään? ei kait siitä haittaa ole jos seksiä harrastaa sekä tänään että huomen? Nyt siis todella voimakas ovis ainakin limoista päätellen..Mut pitäisköhän varmuudeks vielä tikuttaa???
 
Kyllä myös annan tuon isännän tulla mukaan sinne mihin töiden puoleen pääsee ja haluaa tulla. Ja raskaudesta kertominen...ajatus on ollut, että vasta rv 12 jälkeen, mut eiköhän se kuitenkin tuu vanhemmille, appivanhemmille, sisaruksille ja parhaalle ystävälle kerrottua aiemminkin! Jos pääsee vaikka varhaisultraan ni sen jälkeen! =)
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


KESKIVIIKKO 6.4.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81.................yk 8….........................kp 37/26…....................29…....................... 1.
satuh83….............yk 4….........................kp 36/32-34..................27.......................... 1.
Pänä.....................yk 20..........................kp 34/26-34.................28…........................ 1.
Katie85.................tjot.............................kp 31/??......................25............................ 1.
Tirtsa....................yk 7............................kp 30/32-34.................26............................ 2.
Sinin.....................yk 1............................kp 30/34......................28……....................... 2.
Matte07.................................................kp 30/47....................................................... 2.
Moonbride..........yv 2........................... kp 30/?? .......................20….…...................... 1.


inskun..................yk 2............................kp 26/28.......................21............................. 2.
tsintsin.................yk 3............................kp 26/??.......................19............................
LiLy_ ....................yk 2............................kp 25/??.......................19….......................... 1.
Vattunen..............yk 4............................kp 20/35-38…..............21............................ 2.


Ansku83..............yk 4.............................kp 18/32-37.................27............................ 1.
Sokruli..................yk 4............................kp 17/25-30.................24……….................... 1.
Sunflower11........yk 4............................kp 15/26-31.................................................. 3.
Lilli88....................yk 3............................kp 14/??.........................23............................ 1.
platina..................yk 2............................kp 14/??......................................................... 2.
AnPellina...............yk 1.............................kp 11/??.........................25............................ 1.



Carda...................yk 3.............................kp 9/28-30....................27........................... 3.
Nippe78...............yk 3.............................kp 9/24.........................32............................ 2.
-OLIVIA-................yk 3............................kp 3/28-30.................26........................... 1.
_TiNy_................yk 2............................ kp 3/25-28.................24............................. 2.
-Karpalo-..............yk 6/tjot.....................kp 2/28-31.................28........................... 1.
LuvLucy................tjot..............................kp ?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)......................27............................ 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä.................30........................... 5.
Loretta..................yk1.............................kp ?/??...........................??............................ ?.
ShootingStar*........yk0.............................kp ?/??........................31............................. 4.





PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo20
Ansku83...................Dpo5
Sokruli.......................Dpo3




TAUSTALLA

Lara--




HAAMUILIJAT - RKTT





PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan





 
Viimeksi muokattu:
Sokrulille Paljon onnea!:flower:

Huii, kp 30 paukkuu jo! Eilen oli tosi kipeä vatsa ja mietin jo et onko täti kolkuttelemassa oven takana, mut ei onneks vielä oo näkyny. Tosin mulla oli myös huono olo, siis sellanen et oksetti mut en oksentanu sitten kuitenkaan ja mies jo kyseli et oonkohan raskaana. Kovasti teki mieli tehdä testi, mut hyvin oon malttanu olla tekemättä.:D Mulla on laatikossa yks sellanen kalliimpi testi minkä pitäis näyttää viikotkin (en oo koskaan testannu vielä sellasta) enkä raaski vielä käyttää sitä, jos sit näyttääkin negaa.:ashamed:

Täytyy vielä malttaa jokunen päivä!:whistle:
 
Heippa naiset! Oon ollu ulkomaanreissulla ja täällä on näköjään sillä aikaa tullut plussia! Onnea plussanneet!! :heart:
Mun mies on kans reissussa nyt eli ovispäiviä ei tässä kuussa pääse hyödyntään..Oon varmaan siis ihan taustalla tän kuun, koska ei mahdollisuutta raskautua ole..:/ Mutta plussatuulet kaikille muille!
 
Sokrulille synttärionnea!

Sinin - Millon testaat?? :saint:

Shootingstar- Tervetuloa! "Tädin tuleminen" tarkoittaa kuukautisia. Mä tunnen ovulaation joskus, en kuitenkaan aina (esim. edellisessä, keskenmenneessä raskaudessa en tuntenut, plussa oli ihan ylläri ku luulin et ovis oli menny ohi siinä kierrossa). Seksiä harrastetaan yleensä joku 2-4 kertaa viikossa, miten molempia huvittaa. Sit jos selkeet ovisoireet niin siinä paikkeilla yleensä useampana päivänä peräkkäin. Mä en oo halunnut et seksistä tulee tän vauvahaaveen takia mitään kamalaa "suorittamista". Vaikka tietty yrittää tähdätä niin ettei ovis menis ohi, mut en silti haluu et miehestä tuntuu et se on vaan joku siitosori :LOL:
 
ShootingStar* Täti = kuukautiset! :D Älä kysy mistä se tulee, mie en tiiä! Itekki törmäsin koko termiin vasta kun kirjauduin tänne! :D Miulla tuo oviksen tunteminen menee vähän vaihtelevasti, joskus kovempi kipu ja joskus lievempi! Viime kierrossa en tuntenu ollenkaa, tikustuksen perusteella pongattu sillon! Sitä edellisessä kierrossa tuntu et irtoaa koko oikee kylki, oli nii kovat kivut! Ja nyt viime perjantaina oli ovismaisia kipuja, mut en uskonu alkuun et ovis vois olla kp13 ku yleensä kp16-17, mut niin se vaan tais olla! Ja meillä menee vähä vaihtelevasti tuo seksin harrastaminen. Mut sanotaan et joka 2. päivä ainaki, tää siis oviksen aikaan, muutoin voi olla useampiki päivä välissä! =) Ja voit varautua siihen, että tulen tulevaisuudessa lyhentämään tuon siun nikin jotenki näin SS* tai SStar*, sopiihan se?! :D Tietenkin se on kokonaisena tuolla listassa, mut näihin kommentteihin on ollut paha tapa lyhennellä noita! :D

Katie kerkeski jo tekeen "suomennoksen"! :D Onpaha nyt tuplana! :D

Tässä on viel linkki vauvapalstanslangi selitykset sivulle, vau.fi: http://www.vau.fi/Teemat/Teemakategoriat/Huvitukset/Vauvapalstaslangia/ Ihan kaikkiin noihin en oo täällä törmänny, mut suurin osa käytössä! =)
 
Viimeksi muokattu:
Sunflower11
Tervetuloa Shootingstar!
Itse tunnen ovulaation melko selvästi, tätistä tuossa jo selvitettiin että tarkoittaa menkkoja, mut itse käytän ihan menkka-sanaa :D
Ja seksiä tulee harrastettua sillon kun siltä tuntuu, eli normaalistikin melkein joka päivä :)
 
Synttärionnea Sokruli! :)
Ansku, jeps, niinhän se aina tulee... Ääh, alkukierron masennusta selkeästi ilmassa! :p

Kysymyksiin:
Oviksen tunnen aika selkeästi, kipua kiivasta. Tosin kipuilua on useampana päivänä, niin sitten joskus aina tarkistelen myös ovistikuilla. Mutta usein herään yöllä selkeään "irtoamiskipuun", auts.

Hommailuja on ollut oviksen aikaan varmaan joka toinen päivä tai joka päivä, vähän vaihtelee aikatauluista tai fiiliksistä riippuen. Sillon onneksi fiilikset yleensä hommaan nähden katossa! :LOL:

Niin ja moikka taas tasapuolisesti kaikille uusille!

Tää kierto voiskin olla oikea plussapuhurisuperkierto, lähdetään kaikki täältä porukalla veke! :wave:
 
Mä tunnen ja oviksen tosi selvästi koska lämpö nousee silloin ja alavatsakivut on erilaisia kun esim. ku menkat alkaa. Eli mulla on tosi selvät oireet ku ovis tapahtuu. Ja mullahan on myös ollut ovistikut auttamassa Clomien takia kun on seurattu koska ovis voisi tapahtua. Aina tikku ja kivut olleet täsmällisiä.. :p
 
Sunflower11
Ei tietoa oviksesta, tikut loppu joten mennään sit ilman. Joko se meni tai on vasta tulossa.. Olihan mulla viime viikollakin kipuja ja kp 14 oli se vaaleanpunainen tuhru, mut kipuja ei enää ole eikä limoja..?? Noh, odotellaan menkkojen alkua :D Vaikka onhan tässä hommailtu ja hommaillaan vielä tietty..
Onko kuinka yleistä et olis ovis kp 10-12?
 
näyttäs vähän sille että tää miun raskaus jää taas tähän :(
Tiistaina alko sellanen rusehtava vuoto ja tänään tuli jo pikkasen ihan kirkasta verta :(
Kävin työterveyslääkärillä ja laitto lähetteen naistenpolille missä tehään varhaisultra, se aika on 1-2vk sisään, kun nyt vasta 5+5 ni ei välttämättä mitään ees näkyis...
Kyllä tulee pitkät pari viikkoa ootella... Nyt jos heti perään tulee toinen keskenemeno ni miun vauvahaaveet jää kyllä vähäks aikaa tähän.. tosi stressaavaa tällänen :'(
 
Kiitos OLIVIA ja Sunflower11
Ei auta kun toivoa, mutta kun edellisestä keskenmenosta on vasta reilu 2kk ni vähän on jotenki sellanen fiilis että tää on jo koettu ja taas kävi näin :'(
Mut nyt vaan kaikki peukut pystyssä, vielä kun keksis miten nää päivät saa kulumaan.. onneks on töitä kovasti ni on muuta ajateltavaa.
 

Yhteistyössä