*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*

*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


TORSTAI 28.4.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81.................yk 8…................kp59/26…....................29…....................... 1.
satuh83….............yk 4...................kp58/32-34..................27.......................... 1.
Katie85.................tjot....................kp53/??......................25............................ 1.
Sinin.....................yk 1..................kp52/34......................28……....................... 2.
Matte07........................................kp52/47....................................................... 2.
Moonbride..........yv 2.................... kp52/?? ....................20….…................... 1.
tsintsin.................yk 3...................kp48/??.......................19............................
LiLy_ ....................yk 2..................kp47/??.......................19….......................... 1.
Carda...................yk 3...................kp31/28-30.................27........................ 3.


Mandala...............yk3...................kp27/27-28...................31........................... 1.
-OLIVIA-................yk 3..................kp25/28-30.................26........................... 1.
_TiNy_................yk 2................... kp25/25-28.................24............................. 2.
Vattunen..............yk 5...................kp25/35-38…..............21............................ 2.
-Karpalo-..............yk 6/tjot............kp24/28-31.................28........................... 1.
inskun..................yk 3...................kp23/28.......................21............................. 2.
ShootingStar*........yk1..................kp22/??........................31....................... 4.


Tirtsa....................yk 8..................kp19/32-34.................26............................ 2.
Ansku83..............yk 5....................kp10/30-32.................27............................ 1.



Nippe78...............yk 4....................kp7/24......................32........................ 2.
Sunflower11........yk 5..................kp6/26-31.................................................. 3.
platina..................yk 2...................kp6/28-31...................................................... 2.
LuvLucy................tjot....................kp?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä..........30.................... 5.
Loretta..................yk1...................kp?/??...........................??............................ ?.
Pänä.....................yk 21................kp?/26-34.................28…........................ 1.






PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo14
-OLIVIA-....................Dpo12
LiLy_.........................Dpo7
-Karpalo-....................Dpo7




TAUSTALLA

Lara--, Lilli88




HAAMUILIJAT - RKTT


Moonbride :heart:


PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.
AnPellina..............yk 1........kp 24/??.............25............ 1......19.4.
Sokruli..................yk 4......kp33/25-30.........24….......... 1.....22.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan












:attn: :attn: ENSIKUUN PINON PÄIVITYKSEN YHTEYDESSÄ SIIVOILLAAN LISTAA!! JOTEN YLÄPÄÄN SISKOT, KERTOISITTEKO TILANTEENNE!! PALJON YLI MENNEET KIERTOLAISET SIIRRETÄÄN TAUSTALLE MUUTOIN!! =) :attn: :attn:

 
Viimeksi muokattu:
Heippa naiset! Pahoitteluni, että en ole täällä piiiitkään aikaan vieraillut! Oon nyt pitänyt etäisyyttä koko vauva-aiheeseen, kun alkoi niin elämä pyöriin sen ympärillä..Vihdoin tänään alkoi kuukautiset! Näköjään siis eivät Terolutitkaan auttaneet kiertoa säännöllistään. Mulle on nyt onneksi tullut uutta ajateltavaa, niin voi yrittää ottaa iisimmin vauvakuumeilun kanssa. Ollaan nimittäin kihlatun kanssa päättäneet, että meidän häitä vietetään kesällä 2012! :heart: Nyt siis alkoi häiden suunnittelu. Voisin olla täällä taustailijoissa ja tulen sitten kertoileen jos jotain tapahtuu. Oon huomannut, että täältä pois oleminen on rentouttanut ja varmasti auttaa vauvaprojektissa. Ihanaa kevättä kaikille ja plkussapuhureita joka suuntaan!! :)
 
Ansku83 Testattu on uudestaan, ja otapas nyt noista testeistä selvää... : / Edellisessä testissä oli ihan selkeä viiva, mutta tässä seuraavassa ei ainakaan testiajan sisällä mitään. Jonkin ajan kuluttua siinä saattoi jotain näkyä, mutta tulkitsisin tuon kuitenkin negaksi. Äh, otapa selvää. :headwall:


Kiire tosiaan tulee jos meinaa plussata ennen kesää... Jos minä nyt edes plussaan koskaan :( Olin jo niin innoissani tuosta viivanpoikasesta. Kai se täytyy vielä tehdä uusi testi ja katsoa mitä se näyttää.


Lilli88 ihanaa, onnea häistä! Munkin täytynee Terolutit hakea jos nuo testit tosiaan negaa näyttää... Ootko pitkään niitä käyttänyt? :)
 
Hei kaikille. Oon nyt vähän pidempään ollut palstalta pois ja en ole perillä teidän asioista koska en ole juttuja lueskellut, onnittelut kuitenkin kaikille plussanneille!! :)
Minut voi poistaa tuolta listoilta, koska meillä on miehen kanssa tässä eroneuvottelut menossa niin ei siitä syystä kuumeilla enää. Hyvää jatkoa kaikille ja toivotaan että plussaatte ennen kesää. :)
 
inskun :( :hug:

Moonbride Juu, miekää en oo niihi Pregcheckeihi saanu minkää näköstä viivaa! Mut miule PregentStick (muistaakseni tuon niminen) antoi niin selkeet viivanpaikat molempiin et näin siinä jopa hieman punaista, mitä ei sitte ollu! En koskaan enää ikinä osta niitä!
 
Moikka..
Täälläkin on ollut hieman hiljaisempaa..Töissä ollu niin kiirusta ettei oo ees vauvelia päästy yrittämään. Jotenkin iskee epätoivo vaikkei kunnon yritystä oo ees ollu. Mä todella toivon vauvaa mut nyt on ollu niin kova väsymys ettei oo jaksanu kamalasti pupuilla.
Noh, toivotaan tälle uudelle kierrolle enemmän yrityksia..Mä oon vähän epävarma mun kierrosta kun se ei näy olevan ihan säännöllinen. Miten siis ton pupuilun kanssa tehään? kun en oo ihan varma kierrosta ja menkat on nyt just loppumassa? ovistestillä en oo ovista pongannut. Lääkärissä kävin pari viikkoa sitten ikävien alavatsavihlaisujen takia ja luulin mulla olevan kystia mut lääkäri epäili ovulaatio kipuja..Toivottavasti tulis tässäkin kierrossa niin sittenhän sen pupuilun ajoittaminen olis helppoa!
 
Moonbride Kiitos! :) Oon käyttänyt Teroja nyt kolme kuukautta. Aluksi ne säännöllisti kierron hyvin, mutta nyt viimeisin kierto taas venyi..Taidan pitää vähän taukoa ja hakea sitten lisää taas. Sain lääkäriltä 6 kk reseptin. Kannattaa hakea ne jos vain kierto on epäsäännöllinen!
 
Lilli88Mullakin ollut käytössä nuo aina välillä ja välillä oli eri merkkiset hormonit. Täytynee tosiaan kipaista hakemaan ne jos vielä seuraava testi näyttää negaa.


Ansku83 Mä en oikein usko noihin viivanpaikkoihin, vaikka kai niitäkin on :) En vain ole itse saanut sellaista. En ole noita testejä kokeillutkaan, enkä taida sitten kokeillakaan :)

Tuun hulluksi noiden testien kanssa! :stick: Tässä vaiheessa sen tosin pitäisi varmasti näyttää jo kunnon plussaa jos olisin raskaana. Mietin, että olisiko sittenkin ovis meneillään kun on valkkaria enemmän kuin normaalisti ja kipuja vatsassa? Yhdesti olen todistettavasti ovuloinut kun käytin clomeja. Muuten ovista ei varmaan tapahdu, mutta jos nyt... Ääh, en tiedä :(
 
Viimeksi muokattu:
Moonbride En miekää oo niitä mihinkää muihi saanu ku noihi! Pitäisköhä ihan piruuttaa ostaa kuitenki viel täs kierrossa ja kattoa mitä ne nyt näyttää! Ihan vaan kokeilu mielessä! :) Helmikuussa siis testasin Pregentstickillä...ja sitä ennen enkä sen jälkeen oo mihinkää harmaita viiruja saanu! :)
 
Heippa kaikille ja hyvät vaput näin etukäteen! :) Eipä oo tullutkaan kirjotettua vähään aikaan. Tän vappu menee kyllä töitä tehdessä.

Ansku83 : mulle vois laittaa dpo7, nimittäin laskelin että tuossa viikko sitten oli vihlaisuja ja jomotti päivän verran oikeeta munista. joten tällä nyt mennään, en ole siis tikuttanut mutta nuista kivuista veikkailin ovista.

Moonbride: noi viivanpaikat on kyllä inhottavia jos ne ei meinaakkaan mitään.. Digitestihän on hyväksi koettu kuulema, se näyttää kuulemma jo aika aikaisessa vaiheessakin (?).
Mutta viivan vahvistumisia sinne!! =)


Joo voi olla että joudutaan perustamaan "plussataan ennen syksyä".. =)

Ja tätipahoittelut kaikille tädin löytäneille ja plussapuhureita uuteen kiertoon. :)
 
Minäkään en ole palstoille paljon kerennyt viime aikoina, hirmuisesti kaikkea hässäkkää ollut päällä. Onpas tullut paljon uutisia, sekä iloisia että harmillisia, paljon jaksuja ja tsemppejä! :)

Unohdin kirjata ovisajankohdan ylös, vaikka sen tikutinkin, mutta jos en ihan väärin muista, niin nyt mentäisiin dpo 7. Pupuiluajoitukset meni tikutuksesta huolimatta hitusen metsään tässä kierrossa, joten toiveet ei ole huisin korkealla... : / Eikä ole kyllä mitään oireitakaan!

No mutta riemuisaa vapun aikaa kaikille tasapuolisesti...ja toivottavasti saataisiin niitä plussiakin vielä ennen kesää. :heart:
 
Mä testasin tänään negan!:( Nyt siis dpo12, joten ajattelin että jos se pieni vuoto olisi ollut kiinnittymisvuotoa, niin jotain olisi jo ehkä näkynyt. Mutta siis ei... Nyt loppu mun testailut ilman kunnon oireita... Odottelen siis menkkoja alkavaksi. Pistelee välillä vatsaan joten ehkä se meinaa vaan, että se täti on tuloillaan...
Tsemppiä kaikille!
 
Sunflower11
Pahoittelut negoista! Ja vuodoista!

Mut voi poistaa listalta, ei tässä kuitenkaan plussata ennen kesää! Tulen sitten siihen plussataan ennen syksyä ketjuun jos/kun semmonen tehdään!

Plussatuulia muille :heart: Toivottavasti ei kukaan teistä joudu tulemaan sinne toiseen pinoon vaan saisitte plussan ennen kesää :)
 
Hei uudestaan! :)

Ilmoittauduin siis mukaan jo alkukuukaudesta, mutta sitten pysyttelinkin poissa tovin.. Koetin hillitä vauvakuumettani (turhaan..). Ja nyt en enää yksinkertaisesti malta pysyä poissa palstalta. Juu, yk on tosiaan 1, ja kakkonen olisi toiveissa. Esikoinen 11/2007. Nyt kp 26/n. 29(?) ja huomenna ois vapun kunniaksi tarkoitus testata, että tietäis skoolatako alkoholillisella vai holittomalla.. Näin kauan olen saanut itseni pidettyä aisoissa testauksen suhteen. :D Ollut kaikenlaisia tuntemuksia oletetusta oviksesta saakka, mutta koetan tiputella itseäni maanpinnalle. Lopetin vasta pillerit, joten varmaan kehoni vain totuttelee luomutilaan ja hormonit tekevät tepposet. Mutta täällä sitä siis taas ollaan, jos vielä huolitte. :ashamed:
 
*Plussataan yhdessä ennen kesää<3*


PERJANTAI 29.4.2011

KUUMEILIJAT

nimim........YK/YV..............KP..............ikä..........toive


Nasu81.................yk 8…................kp60/26…....................29…....................... 1.
satuh83….............yk 4...................kp59/32-34..................27.......................... 1.
Katie85.................tjot....................kp54/??......................25............................ 1.
Sinin.....................yk 1..................kp53/34......................28……....................... 2.
Matte07........................................kp53/47....................................................... 2.
Moonbride..........yv 2.................... kp53/?? ....................20….…................... 1.
tsintsin.................yk 3...................kp49/??.......................19............................
LiLy_ ....................yk 2..................kp48/??.......................19….......................... 1.
Carda...................yk 3...................kp32/28-30.................27........................ 3.


Mandala...............yk3...................kp28/27-28...................31........................... 1.
-OLIVIA-................yk 3..................kp26/28-30.................26........................... 1.
_TiNy_................yk 2................... kp26/25-28.................24............................. 2.
Vattunen..............yk 5...................kp26/35-38…..............21............................ 2.
Loretta..................yk1...................kp26/~29...................31............................ 2.
-Karpalo-..............yk 6/tjot............kp25/28-31.................28........................... 1.
inskun..................yk 3...................kp24/28.......................21............................. 2.
ShootingStar*........yk1..................kp23/??........................31....................... 4.
Tirtsa....................yk 8..................kp20/32-34.................26............................ 2.


Ansku83..............yk 5....................kp11/30-32.................27............................ 1.



Nippe78...............yk 4....................kp8/24......................32........................ 2.
platina..................yk 2...................kp7/28-31...................................................... 2.
LuvLucy................tjot....................kp?/??.........................23........................... 1.
Mlii.......................yk0(pillerit jätetty pois 20.2.11)...............27..................... 1.
Ninnan....................yritys alkaa myöhemmin keväällä..........30.................... 5.
Pänä.....................yk 21................kp?/26-34.................28…........................ 1.






PIINAILIJAT


Pänä.........................Dpo15
-OLIVIA-....................Dpo13
LiLy_.........................Dpo8
-Karpalo-....................Dpo8
Ansku83....................Dpo0?




TAUSTALLA

Lara--, Lilli88




HAAMUILIJAT - RKTT




PLUSSANNEET :heart:


MAALISKUU 2011:
Padmerine.........yk6kk.....kp40/33....................................27.3.
Katjuliini.............yk1.........kp 31/28..........28............ 2. ....28.3.

HUHTIKUU 2011:
MarsuJaSiskit....yk 9.......kp 33/28-31.......29........... 3.......4.4.
AnPellina..............yk 1........kp 24/??.............25............ 1......19.4.
Sokruli..................yk 4......kp33/25-30.........24….......... 1.....22.4.










Lyhenteet:
* yk/yv = yrityskerta/-kierto/yritysvuosi
* kp = kiertopäivä
* dpo = päivät ovulaation jälkeen
* tjot = tulee jos on tullakseen
* RKTT = raskaana kunnes toisin
todistetaan












:attn: :attn: ENSIKUUN PINON PÄIVITYKSEN YHTEYDESSÄ SIIVOILLAAN LISTAA!! JOTEN YLÄPÄÄN SISKOT, KERTOISITTEKO TILANTEENNE!! PALJON YLI MENNEET KIERTOLAISET SIIRRETÄÄN TAUSTALLE MUUTOIN!! =) :attn: :attn:

 
Viimeksi muokattu:
Heippis kaikille ja terkkuja etelän lämmöstä! Ollaan miehen kanssa lomailtu kaksi viikkoa ja siten oon ollut hiljainen täällä :) Kierto taas venyy ja paukkuu, kp viiskyt ja jotain, mut en nyt jaksa siitä stressata kun oli niin ihana loma! Testannut oon viimeksi joskus reilu viikko sitten, mutta ei mulla ole oireitakaan. Liekö ovuloinutkaan tässä kierrossa, hmmh...

Sokrulille onnittelut!! Ja tätipahoitteluja niitä tarvitseville.

Lilli - Mäkin oon vähän miettinyt et pitäiskö vähän taukoa täältä, mut toisaalta täällä on kiva höpöttää joten Ansku mut saa pitää listalla :)

Iloista vappua kaikille!!
 
Mites kaikilla vappu mennyt? Täällä mies lähti kaverin kanssa ajelemaan ja itse jäin kotiin masentelemaan... Sopii oikein hyvin kun mieliala on aika matalalentoinen. : /


Tein tänään vielä yhden testin ja sen tulkitsisin ihan negaksi. Kaipa nuo on olleet niitä kuuluisia viivanpaikkoja, joihin en kyllä usko. Täytynee hakea vielä digitesti kunhan tulee rahaa, saapahan kunnon vastauksen. Minut saanee siis poistaa tuolta haamuilijoista, katsoo sitten mitä digitesti näyttää. Mieliala aika lannistunut, aika vaan kuluu eikä plussaa tule. Kolmas vuosi yritystä pyörähtää käyntiin ja tässä sitä ollaan. Onneksi olen kuitenkin suunnitellut elämääni jo muutenkin kuin vain vauvanteon kannalta, lähden syksyllä opiskelemaan ja toivottavasti pääsen aikanaan työelämään. Vauva tulee jos tulee, toivottavasti mutta sen varaan en enää laske elämääni.


Hiukan vuodatusta, anteeksi. :ashamed: Olen vain aika tappiofiiliksillä. Elämä potkii päähän. No, jospa se aurinko vielä paistaa risukasaankin. Joskus.
 
Vihdoin ja viimein vaikuttaa siltä, et täti ois tulossa kylään.:D
Pientä tuhrua tullu paperiin vessakäynnillä, nyt vain oottelen et alkais ihan kunnolla.=)
Johan sitä tätiä on odotettukin, pääsee sit uuteen kiertoon.

Moonbride Tsemppi jaksamisia sinne! Ehkä välillä on hyvä keskittyä johonkin muuhun asiaan elämässä, niin silloin ehkä tärppää kun vähiten sitä odottaa.=) Kyllä hän, odotettu pienokainen, vielä saapuu teidän elämää ilostuttamaan kunhan ette täysin menetä toivoa. Virtuaalihalaus!:hug:
 

Yhteistyössä